Aihe: Isojen firmojen sisaryhtiöiden tuotannot..
1
Aksu89
10.10.2003 21:17:20 (muokattu 20.10.2003 23:25:49)
Epiphone, Squier ja muut isojen kitaramerkkejen halpiskitaroita, onko sinulla ja miten sinulla on käynyt onnesi kanssa. Itselläni on Epiphone Les Paul Standard ja on ihan paska ja mikit ovat ihan paskat myös!
Heviletit jyrää!
migeboy
10.10.2003 21:21:28
No mulla ei oo kovinkaan hyviä kokemuksia squierin telecasterist. Mut Ibanezin halpiksist on enemmänkin hyviä kokemuksia. Ibanez ei liene kylläkään minkään valmistajan alamerkki.
booster
10.10.2003 22:03:26
Mulla on '85 Squier, siis japanilainen. Sopii käteeni loistavasti, ja saundeissa mulla ei ole valittamista. Mikit täydentävät kokonaisuutta hyvin, tallaan olen asentanut Duncanin JB jr:n, joka tosin saattaa mennä vaihtoon ennen pitkää.
Wanted:
-Pedaalimallinen viritin, esim. TU-2
-TS-9 Tubescreamer
Juzzu
10.10.2003 22:17:03
Jos unohdetaan, miten oikea LP pitäisi tehdä, on oma ensimmäinen kitarani, Epin LP, vieläkin hallussa. Ei siitä henno luopua. Kaikki on sinänsä tehty oikein, osat passaa, viimeistely toimii, pitää vireen, soi (sen minkä soi), on jopa kaunis. Ei ehkä paras kitara, mutta käypänen kitara, vaikkei edes LP muuta kuite muodoiltaan.

Ei se LP ole, mutten viitti siitä luopuakaan - paitsi ehkä sen jälkeen kun saan tuon oman tekeleen valmiiksi.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
LaXu
11.10.2003 12:43:21
Epin Les Pauleista en ole tykännyt kuin noista Elite/Elitist malleista, mutta joku Epin puoliakustinen (Sheraton?) tuntui ihan hyvältä pikaisen kokeilun perusteella.

Hyvään Squieriin en ole vielä törmännyt kertaakaan, mikä ei tietenkään tarkoita ettei sellaisia olisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)