Aihe: Kitara ehdotuksia
1
NoCo
09.10.2003 13:35:48
Silmiin pisti Ibanezin stratomainen malli sa 160 qmam. Runko mahonkia (oli myös nato runkoisia) ja kansi vaahteraa. "Tavallisella" kammella. Alkoi kiinostaa. Onko jollakin kokemusta moisesta kitarasta?

Ehdotelkaa mahonki runkoisia joissa vaahterakansi ja kampi (ei floikkari!) merkkejä ja malleja nii tutkin asiaa. PRS:t on kyllä liian kalliita ja lespoja en pilaa kammella. Hinta jotakin alle 1000.
JuSu
09.10.2003 13:50:56 (muokattu 09.10.2003 13:51:56)
Runko mahonkia (oli myös nato runkoisia) ja kansi vaahteraa. "Tavallisella" kammella. .

Hmmm.... Ootko varma että oli mahonkirunko?

No, joka tapauksessa itse ostin reilu puolisen vuotta takaperin Ibanez SA-360. Rungon muoto on sama kuin tuossa SA-160:ssä, mutta on varmasti mahonkia vaahterakannella. Liimakaula pitkittäisistä mahonki/vaahterapaloista. Ruusupuuotelauta, 22 nauhaa. Duncan Designed H-S-S -mikitys. Ibanezin oma uusi fulcrum -tyylinen vibratalla (taitaa olla sama kuin SA-160:ssä). Väri see-through black, hienot reunalistat rungossa.

Tää on käsittääkseni joku limited edition -malli, vaikka niitä kyllä silloin löytyi useastakin liikkeestä. Värejä on tasan yksi, tuo mainittu läpikuultava musta.

Itse olen ollut kovasti tyytyväinen.

http://www.ibanezguitars.co.uk/acatalog/SA_360_EX_QT.html

JuSu

EDIT: Listahinta karvan alle 800 euroa, sisältää topatun kantopussin. Itse sain tingattua 670 euroon.
Olli S.
09.10.2003 15:13:00

No, joka tapauksessa itse ostin reilu puolisen vuotta takaperin Ibanez SA-360. Rungon muoto on sama kuin tuossa SA-160:ssä, mutta on varmasti mahonkia vaahterakannella. Liimakaula pitkittäisistä mahonki/vaahterapaloista. Ruusupuuotelauta, 22 nauhaa. Duncan Designed H-S-S -mikitys. Ibanezin oma uusi fulcrum -tyylinen vibratalla (taitaa olla sama kuin SA-160:ssä). Väri see-through black, hienot reunalistat rungossa.

Tää on käsittääkseni joku limited edition -malli, vaikka niitä kyllä silloin löytyi useastakin liikkeestä. Värejä on tasan yksi, tuo mainittu läpikuultava musta.

Itse olen ollut kovasti tyytyväinen.

http://www.ibanezguitars.co.uk/acatalog/SA_360_EX_QT.html

JuSu

EDIT: Listahinta karvan alle 800 euroa, sisältää topatun kantopussin. Itse sain tingattua 670 euroon.

Minkälaiset nuo tuon mallin Duncan Densigned mikit on? Onko ihan kuraa?
Viimeinkin se musiikkinäyte!
NoCo
09.10.2003 15:41:15

Ilmoittavat, että vain tässä sa 160 qmam versiossa olevan ihan mahonkia, muissa on sa 160 on jotakin natoa (mahongin sukuinen muistelisin?) Siksipä juuri tuo qmam olisi kiinostava. Ei ole levytukussa, lokakuun lopussa saavat lisää mutta vielä en tiedä tuleeko juuri qmammia.

Katsotaan miten keskustelu jatkuu..
Juzzu
09.10.2003 15:43:16
Ehdotelkaa mahonki runkoisia joissa vaahterakansi ja kampi (ei floikkari!) merkkejä ja malleja nii tutkin asiaa. PRS:t on kyllä liian kalliita ja lespoja en pilaa kammella. Hinta jotakin alle 1000.

Tee tarjous tuosta minun PRS:stä. Tosin runko on leppää vaahterakannella.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
JuSu
09.10.2003 22:05:53
Minkälaiset nuo tuon mallin Duncan Densigned mikit on? Onko ihan kuraa?

Kuraa? Ei toki. Kyllä ne on ihan passelit, melkolailla tasapainossa kitaran laadun kanssa muutenkin. Vähän ehkä ilmeettömät, mutta sopiipahan moneen makuun. Ei ole ollut paineita vaihtaa.

JuSu
Niskamies
09.10.2003 22:30:00
Tee tarjous tuosta minun PRS:stä. Tosin runko on leppää vaahterakannella.

miksi oot luopumassa kauniista prs:stä? paljonko hinta uutena?
"...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!"
Juzzu
10.10.2003 07:21:58
miksi oot luopumassa kauniista prs:stä? paljonko hinta uutena?

En mä siitä hevillä luovu, enkä edes iskelmällä (=paras juttu koskaan), mutta kaikki on myynnissä kun vaan kumpainenkin osapuoli on tyytyväinen.

Ei mulla ole harmainta aavistusta, paljon tuo on maksanut/paljon nuo maksaa nykyisin uutena. Omani ostin iskelmämuusikolta..öö... oisko ollut '95 tai '96.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
p130
10.10.2003 09:36:42

Les Pauliin Duesenberg LesTrem tai Schallerin vastaava.

Käytetty japsitokai, esimerkiksi LS-60 ei käytettynä ainakaan yli 500€ maksa ja kampi hieman reilut 100€. Alle tonnilla päästään reilusti.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)