Jaffe 08.09.2003 11:02:32 | |
---|
|
esko 08.09.2003 15:39:17 | |
---|
Mä luulen, että Ibanez vois olla parempi hintaansa nähden. Noita samoja vehkeitä löytyy kyl suomestakin musaliikkeistä, joten mene musaliikkeeseen ja kokeile. |
Jaffe 08.09.2003 15:42:10 (muokattu 08.09.2003 15:52:13) | |
---|
joo tarkoitus oliskin ostaa suomesta, kunhan nyt ensi vain osais päättää kumpi :) Ja lähinnä tarttis tietää että kummassa on parempi koneisto, mikit ny varmaan ei oo häävit, mutta viritys ym. 'Jesus Christ, it's the Goddamned Third Army again and that son-of-a-fucking-bitch Patton'." |
Nighton 26.09.2003 16:17:57 | |
---|
itsellä vähän sama ongelma :) mutta vaihtoehtoina squier strat. ja ibanez grx40. valkoisen kitaran haluan ja ibanezia ei saa valkoisena joten... :) -nighton |
Sahanpurija 26.09.2003 17:18:17 | |
---|
Tuosta Ibanezista en osaa sanoa mitään, mutta omistan tuollaisen Squierin ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Kitara pysyy loistavasti vireessä vaikka kampeaisit reippaamminkin ja tuo tallahan on loistava. Mikeistä en osaa kauheasti kertoa kun en ole kovin monia elämäni aikana päässyt testaamaan, mutta tallahumbukerista irtoaa tarvittaessa kunnon jytinää ja ne yksikelaiset antavat mukavan pehmeän stratosoundin. Ehkä 3kk olen nyt ko. kitaraa soitellut ahkerasti enkä ole oikeastaan löytänyt mitään vikaa. Ainoana huonona puolena se että bendaillessa muut kielet löystyvät hiukan, mutta se on vakio'vika' tuon tyyppisissä. Eikä sekään oikeastaan haittaa. Todella monipuolinen ja hyvä kitara hintaansa nähden. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
We're going to Level Five to see One More Red Nightmare.
But first you must eat your Cat Food. |
Niskamies 26.09.2003 18:21:55 | |
---|
Tuosta Ibanezista en osaa sanoa mitään, mutta omistan tuollaisen Squierin ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Kitara pysyy loistavasti vireessä vaikka kampeaisit reippaamminkin ja tuo tallahan on loistava. Mikeistä en osaa kauheasti kertoa kun en ole kovin monia elämäni aikana päässyt testaamaan, mutta tallahumbukerista irtoaa tarvittaessa kunnon jytinää ja ne yksikelaiset antavat mukavan pehmeän stratosoundin. Ehkä 3kk olen nyt ko. kitaraa soitellut ahkerasti enkä ole oikeastaan löytänyt mitään vikaa. Ainoana huonona puolena se että bendaillessa muut kielet löystyvät hiukan, mutta se on vakio'vika' tuon tyyppisissä. Eikä sekään oikeastaan haittaa. Todella monipuolinen ja hyvä kitara hintaansa nähden. montakos jousta sulla on siinä tallassa? itsekin haluaisin käyttää enemmän kampee, nii ostin kaksi jousta lisää, mutta nyt tahtoo fendä mennä epävireeseen.. "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Niskamies 26.09.2003 18:21:56 | |
---|
Tuosta Ibanezista en osaa sanoa mitään, mutta omistan tuollaisen Squierin ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Kitara pysyy loistavasti vireessä vaikka kampeaisit reippaamminkin ja tuo tallahan on loistava. Mikeistä en osaa kauheasti kertoa kun en ole kovin monia elämäni aikana päässyt testaamaan, mutta tallahumbukerista irtoaa tarvittaessa kunnon jytinää ja ne yksikelaiset antavat mukavan pehmeän stratosoundin. Ehkä 3kk olen nyt ko. kitaraa soitellut ahkerasti enkä ole oikeastaan löytänyt mitään vikaa. Ainoana huonona puolena se että bendaillessa muut kielet löystyvät hiukan, mutta se on vakio'vika' tuon tyyppisissä. Eikä sekään oikeastaan haittaa. Todella monipuolinen ja hyvä kitara hintaansa nähden. montakos jousta sulla on siinä tallassa? itsekin haluaisin käyttää enemmän kampee, nii ostin kaksi jousta lisää, mutta nyt tahtoo fendä mennä epävireeseen.. "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Sahanpurija 26.09.2003 18:48:03 | |
---|
montakos jousta sulla on siinä tallassa? itsekin haluaisin käyttää enemmän kampee, nii ostin kaksi jousta lisää, mutta nyt tahtoo fendä mennä epävireeseen.. 3 jousta on. Ne alkuperäiset. Kokeilin yhtenä päivänä tuossa 5 jousella, mutta ei siitä oikeastaan ollut muuta kuin haittaa joten otin ne 2 pois. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
booster 26.09.2003 18:51:54 (muokattu 26.09.2003 18:52:09) | |
---|
Jos halpis-stratoa hakee, kannattaa ehdottomasti tsekata myös Yamahan Pacifica. EDIT: typo Olin ennen idiootti. En enää. -"Pepe" |
Niskamies 26.09.2003 19:50:36 | |
---|
3 jousta on. Ne alkuperäiset. Kokeilin yhtenä päivänä tuossa 5 jousella, mutta ei siitä oikeastaan ollut muuta kuin haittaa joten otin ne 2 pois. mitä haittaa? "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Sahanpurija 26.09.2003 20:01:43 | |
---|
mitä haittaa? Ei ollu mitää hyötyäkää ja ne säris. En jaksanu pistää mitää pehmusteita. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
simosiili 27.09.2003 15:50:27 | |
---|
squier ihmees, mulla on toi squier standard fat strato..on todella hyvä ja hieno, 3col sunburstilla.. Kaverit ja tutut on kehunu, ja päihitti muutaman fenkunkin,,.ja tohon hintaluokkaa noista paras ehdottomasti... oon jopa huomannu, et näis on yksilöitä, niinku kaikissa, ja mun oma on huippuyksilö, ja epiphonen lp:t hävis, seuraava kitara luultavasti gibson, mut ehk esp.. |
R6 30.09.2003 23:04:10 | |
---|
No Grx tietennii itelläni on semmoinen, ja hyvä ON!!! |
makoskela 01.10.2003 07:14:46 | |
---|
Suosittelen Ibaa. GAS = Guitar Auction Syndrome |
Jaffe 01.10.2003 08:31:08 | |
---|
no matter anymore. ostin sitte kuitenkin ibanezin rg1550 :) 'Jesus Christ, it's the Goddamned Third Army again and that son-of-a-fucking-bitch Patton'." |
Tompsi 01.10.2003 09:25:44 | |
---|
no matter anymore. ostin sitte kuitenkin ibanezin rg1550 :) Sangen hyvä valinta, sillä tykittää jo ikuisesti. :) |
migeboy 11.10.2003 11:22:18 | |
---|
No Grx tietennii itelläni on semmoinen, ja hyvä ON!!! Kyllä se on niin, että Ibanezin laatuun uskaltaa luottaa. Mulla on ollut Ibanezin gsa60 jo 2,5vuotta. Vaikka halpis kitara on, niin en oo vielä kehannu ostaa parempaa tilalle. Elä osta squierin stratoo, en suosittele. |
Niskamies 11.10.2003 11:25:39 | |
---|
no matter anymore. ostin sitte kuitenkin ibanezin rg1550 :) onnea uudelle kitaralle. pistää kuvaa tulemaan. "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
saha 11.10.2003 19:56:26 | |
---|
no itelläni on iban grx40 ja kyllä sillä pelittää. suosittelen. niin se on jos soittaa lujaa |