Raid 16.10.2003 19:33:50 | |
---|
|
Antti1 16.10.2003 19:36:14 (muokattu 16.10.2003 19:39:36) | |
---|
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Mursuviiksi 16.10.2003 19:58:52 | |
---|
Joskus on tullut Williamsin bassoa hypisteltyä Anttilassa ja kyllä todella säälin sitä aloittelevaa soittajaa, joka tuolla joutuu ensikosketuksensa soittamiseen hakemaan. Mikäli kitara on samaa laatua, niin suosittelen pysymään kaukana ja mahdollisesti jopa juoksemaan karkuun. ...ja rokki soi! |
P-Nut 16.10.2003 20:11:02 | |
---|
No eiköhän se jo kerro tarpeeksi, että jos Anttila myy kitaraa/bassoa niin ei se voi olla laadukas. Kaverilla on Williamssin puoliakustinen ja on kyllä melkolailla hanurista. Kyllä se siitä kun vähän potkii |
Raid 17.10.2003 11:48:51 | |
---|
|
Spiridon 17.10.2003 11:52:58 | |
---|
Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
migeboy 17.10.2003 12:00:43 | |
---|
Joskus on tullut Williamsin bassoa hypisteltyä Anttilassa ja kyllä todella säälin sitä aloittelevaa soittajaa, joka tuolla joutuu ensikosketuksensa soittamiseen hakemaan. Mikäli kitara on samaa laatua, niin suosittelen pysymään kaukana ja mahdollisesti jopa juoksemaan karkuun. Uskon kyllä tuon, vaikka en ole Williamsin kitaroita tai bassoja koskaan hiplannutkaan. Sen verran oon kyllä kuullu pahaa sanottavaa noista halpiskepeistä, että alkaa jo heikottaa kun kuulee sanan Williams (siis sillon kun sillä tarkotetaan noita halpis keppejä). Mä uskallan väittää, että musakaupan halpiksilla pystyy soittaan ees jotenkin. |
Hotakainen 17.10.2003 12:01:08 | |
---|
Kaverilla on Williamssin puoliakustinen ja on kyllä melkolailla hanurista. Vittu, minoon eri mieltä Olen soittanut yhteensä kolmea Williamsin akustista ja yksikään niistä ei ollut mitenkään huono. Päihitti keveästi monet kalliimmatkin kitarat Eräs yhtye heitti täälläpäin keikankin Williamseilla. Hyvältä kuulosti. Olen itsekin ajatellut ostaa semmoisen, sillä vajaa sata euroa ei ole paha hinta suht hyvin soivasta ja helpposoittoisesta akustisesta kitarasta. |
migeboy 17.10.2003 12:02:45 | |
---|
Vittu, minoon eri mieltä Aivan vapaasti. Ei se haittaa ainakaan minua. |
Raid 17.10.2003 12:16:01 | |
---|
|
zorro 17.10.2003 12:22:11 | |
---|
kuinka kauan sää oot sitten soittanu kitaraa? Jos tuntuu siltä että inspiraatio riittää loppuelämäksi, niin kannattaa satsata hyvään kitaraan ja vahvistimeen jos se et ole sinä.... se on joku muu! |
migeboy 17.10.2003 12:23:52 | |
---|
Niin. Kitarapaketeista mulla ei liiemmin ole kokemuksia, mutta sen voin sanoa, että ne kaikki ei ole hyviä. Siis kuuleman mukaan. |
Raid 17.10.2003 12:28:12 | |
---|
No mun isoveljel on ollu kitara/kitaroita n. 3vuotta... aina oon soitellu sillon tällön mut nyt oon alkannu soittamaan muutamaa tuntia päivässä... |
Prian 17.10.2003 13:01:16 (muokattu 17.10.2003 13:03:54) | |
---|
Vittu, minoon eri mieltä Olen soittanut yhteensä kolmea Williamsin akustista ja yksikään niistä ei ollut mitenkään huono. Päihitti keveästi monet kalliimmatkin kitarat Eräs yhtye heitti täälläpäin keikankin Williamseilla. Hyvältä kuulosti. Olen itsekin ajatellut ostaa semmoisen, sillä vajaa sata euroa ei ole paha hinta suht hyvin soivasta ja helpposoittoisesta akustisesta kitarasta. Samoin. Ostin Citymarketista W 2000 (dreadnought- malli) hintaan 59 €. Kun vähän näytti viilaa nauhojen päille ja tallalle ja satulalle, niin tuli ihan asiallinen peli. Oon sillä pari keikkaakin tehny. Soi kunnon kielillä ihan yhtähyvin kuin nuo 200-300 € kitarat (...nyt kauppiaat näkee punaista). Mutta tosiaan tarvii pientä rimmausta. Ovat tainneet vaan lyödä kasaan niin nopeasti kuin voivat ilman mitään trimmausta ja tarkistusta. Tuosta kuitenkin rohkaistuneena tilasin Anttilan myymän w3000, mustan ja soololovella, 99 €. Kun tarjosi mikkiäkin mukaan. No kitara oli tullessa ihan soittokunnossa ja eikä viilaa tarvinnu kuin vähän satulaan. Soittotuntuma on ihan ok ja sähkismäisempi. Mutta häviää akustisessa saundissa ja volumessa tuolle 2000:lle. Ei huono kuitenkaan. Mikki on ihan p...a, eikä vahvistus riitä. Volumea joutuu vääntää vahvistimesta aika rajusti ja saundi on.... #?#€#. Eli sen takia ei kannata ostaa. Ja nyt kun se on ollu kuukauden verran , niin on alkanut soimaan paljon paremmin. Miksi maksais esim. kotikäyttöö enemmän kuin 100€. Itellä ei kyllä paljon tuu käyttöö olemaan kun tuo 2000 on paljon kivempi. Voisin vaikka tuosta luopua 99€:lla (säädettynä ja uusilla d'addarion kielillä.) |
weelie 17.10.2003 13:03:01 | |
---|
Itse en ostaisi pakettia. Tuo Squier on ihan hyvä kitara. Ja vahvaria et välttämättä heti tarvitse. Mutta voit ostaa esimerkiksi Behringer vahvarin (mulla on GM110, maksaa n 130€), tai VOX Pathfinderin (samaa hintaluokkaa). Tai vaikka Behringer V-Ampin ja soitelle kuulokkeilla. Toisaalta Behringerillä on halpa pakettikin: http://www.soundata.fi/valmistajat/behringer/uutuudet.htmRonnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Raid 17.10.2003 15:06:01 (muokattu 17.10.2003 15:15:17) | |
---|
Mut tiiätkö et kuinka hyvä toi behringerin kitara on? |
weelie 17.10.2003 15:16:50 | |
---|
En. Ja Squier lienee helpompi myydä edelleen jos tarve tulee. Tiedän kyllä että Squier Affinityllä jotkut ovat keikkailleetkin. Ainoa ongelma niissä on että kaula on kapeampi kuin normaali stratoissa. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
mie 17.10.2003 16:08:35 | |
---|
Se on Squier eikä fender. Tai oikeemmin Squier by Fender, eli halpismerkki. Itselläni on Squier Standard kepukka, ihan hyvä alotteloijalle, eikä oo turhan tyyriskään. Minulla taas on Bullet, joka on vielä vähän halvempi, mutta aloittelijalle hyvä harjoittelu-keppi. Meijän äiti on kyllä maailman kovin jätkä! |
weelie 17.10.2003 17:00:45 | |
---|
Affinity on kyllä parempi vaihtoehto kuin Bullet. Mutta hei, soittaja se lopulta kaiken ratkaisee. :D Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
migeboy 20.10.2003 15:36:56 | |
---|
Squier lienee helpompi myydä edelleen jos tarve tulee. Kuinka paljon pitää paikkansa? Olis kiva tietää, voisin nimittäin vaihtaa oman Squier telecasterin vähän parempaan sähkikseen joskus hamassa tulevaisuudessa. No tietty, ratkaseehan kitaran kuntokin nyt jotakin, että ostaaks joku sen. Hyvä mä. |