Aihe: Millasta kitaraa suosittelette?
1
aratik
19.10.2003 20:21:57
Olen aikeissa ostaa akustisen kitaran, lähinnä jotain folk/rock-tyylistä soittoa varten (hector, clapton, baez, jne.),näppäilyä enimmäkseen, mutta myös jotain muuta komppausta. Mielellään ei yli 200e (nojoo, ei ole paljoa mutta tuolla pitäisi pärjätä). Mitä suosittelette, teräs- vai nailonkielinen, mitä muuta kannattaa huomioida? Suositelkaa jotain.
Vilppu
19.10.2003 20:27:45 (muokattu 19.10.2003 20:27:59)
Joku käytetty teräskielinen. 200 ? ei vielä ihmeellistä akustista kitaraa saa, mutta esim. Yamahoissa taisi olla muistaakseni suht' hyvä hinta/laatu-suhde.
Kirjoittakaa hautaani: "hävisi pakastehaukimiekkailussa sialle!" -Viivi-
hjukke
19.10.2003 20:27:52

Teräskeppi (Teräskielet siis). Kyllä noita pitäisi olla, ibanezia ja yamahaa noilla hinnoilla uusiakin, ja suht laadukkaitakin.
"- munakennot on huumorihommaa" -Leikari
Nuages
19.10.2003 20:49:56
Squier on minulla ja hyvin soi. Maksoikin vain 169€.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan." -Einon urkukoulu
Keke Urlaub
19.10.2003 21:00:42

Teräskielinen Yamaha/Ibanez/Alvarez on todennäköisesti paras valinta, ja mahdollisesti käytetty sellainen (huom. kokeilumahdollisuus pitää olla).
"And if Warhol's a genius, what am I, a speck of lint on the penis of an alien buried in gelatin beneath the sands of Venus" -kC
skebajaba
20.10.2003 11:56:34
oon kans yamahan kannalla...on erittäin loistavan kuulosia ja ei niin kalliitakaan...
suosittelen.
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
samueld
20.10.2003 13:18:06

en ole jamahan kannalla. Hyviä kitaroita ne kyllä on, mutta saundi on aika hengetön. sellaista helinää. käytiin just pari viikkoa sitten ostamassa tällainen 2 huntin akkari ja sillä kertaa päädyttiin takamineen. siinä oli selkeästi isoin saundi. soi isommin kuin yamaha tai alvarez. tosin olen oman alvarezini naputukseen ihan tyytyväinen, koska soitan kantria.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)