WBBC 17.10.2003 13:43:38 | |
---|
Kun tuota Esa Pulliaisen soundia on puitu niin paljon niin laitetaan vielä lisää.. mitkä mikit herralla mahtaa olla siinä sinisessä kitarassa. ja mitkä kaupasta saatavat ovat lähimpänä tätä sointia, Jimi Henrix Woodstockit:ko? |
Keefster 17.10.2003 14:04:53 | |
---|
Kun tuota Esa Pulliaisen soundia on puitu niin paljon niin laitetaan vielä lisää.. mitkä mikit herralla mahtaa olla siinä sinisessä kitarassa. ja mitkä kaupasta saatavat ovat lähimpänä tätä sointia, Jimi Henrix Woodstockit:ko? Eiköhän Kinman mikit ole lähimpänä hakemaasi soundia. http://www.kinman.com/ Tulin kun melkein kutsuttiin ! |
PeeJii 17.10.2003 14:32:52 | |
---|
mitkä mikit herralla mahtaa olla siinä sinisessä kitarassa. ja mitkä kaupasta saatavat ovat lähimpänä tätä sointia, Jimi Henrix Woodstockit:ko? Pulliaisstratossa on ainakin originaalina vintagemikit. Semmoisia löytyy useammaltakin valmistajalta. Woodstockit on ärhäkämmät (hieno suomen kielen sana). Kinmanit Pulliaisella on muistaakseni siinä kullankeltaisessa kimaltelevassa stratossa. |
weelie 17.10.2003 15:18:25 (muokattu 17.10.2003 15:19:03) | |
---|
Itse ehdottaisin Fender 57/62 tahi vielä parempi: CS 54s. Fenkun mikit on edullisia ja hyviä. EDIt: Vaikka mies itse varmaan soittelee jollain ihan muulla kuin noilla! Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Zed 17.10.2003 15:22:46 | |
---|
Itse ainakin väittää, että ihan alkuperäiset. Tiedä sitten, koko kitarakin on luultavasti melkoinen sekasikiö. "Penikat ei tunne sääliä, he ovat aikuisia julmempia" |