1. Mieltäni askarruttaa miten E:n pudotus D:hen onnistuu Floyd Rosella? Ei onnistunut ainakaan minulla, kelluvassa floikassahan kaikki kielet menee epävireeseen jos yksi menee, eli E:n D:hen tiputus hienoviretapista aiheutti sen että muiden kielten vireet nousivat epämääräsesti hieman. Ei kai sen nyt näin kuulu mennä?? Eli mitä tulisi tehdä..?? Talla on aito Floyd Rose ja on lepoasennossa aavistuksen takakenossa (0.5-1 mm) jotta palautuminen on varmempaa. 2. Saako Suomesta tilattua jostain päin D-tuna pätykkää ja tekeekö sillä edes mitään kelluvassa tallassa? -jman |
Ei onnistunut ainakaan minulla, kelluvassa floikassahan kaikki kielet menee epävireeseen jos yksi menee, eli E:n D:hen tiputus hienoviretapista aiheutti sen että muiden kielten vireet nousivat epämääräsesti hieman. Ei kai sen nyt näin kuulu mennä?? Ihan oikein se meni, fysiikan lakien mukaisesti. Ollos huoleti. Joku muu voikin sitten kertoa noista d-tuna(?) härveleistä, eivät ole mun sydäntä lähellä. |
Käytännössä ei taida onnistua muuten kuin lukitsemalla talla paikoilleen tai edes siten, että se on kannessa kiinni (EVH-tyyliin). Säätämistä se vaatii, jos välttämättä tarvitset toiseen biisin floikkakepin dropped-d:nä, niin eikun kakkoskitaraa kehiin. |
Suosittelen samaa..eli jos vibrahommia käytät ja eri vireitä pitäs saada nopeesti, kakkoskitara kehiin. Itellä vibrajutskat nykyään aivan turhia, joten talla tuettuna liikkumattomaksi... -
"Trisolam and zanex, serotonin, mdma, ibogaine, dopeamine,
Tetra-hydro-chloride, atenolol,
Amanita muscaria,
Boric oxide, arrabinitol, psilocin, and flamizine,
Cylotec and harmaline
Give this all to me, I want it" |