simosiili 22.10.2003 21:21:17 | |
---|
onko tietoo mist näitä saa, ois iha huipputärkee saada sellane, tietoon, koska oon ajatelluki sittenki hankkia mahdollisesti putkinuppi, ja kaappi yhdistelmän, ehkä iha full stackin..! kuulemma rymäkkä särö.. |
Antti1 22.10.2003 21:23:00 | |
---|
onko tietoo mist näitä saa, ois iha huipputärkee saada sellane, tietoon, koska oon ajatelluki sittenki hankkia mahdollisesti putkinuppi, ja kaappi yhdistelmän, ehkä iha full stackin..! kuulemma rymäkkä särö.. Mitäs jos menisit kauppoihin testailemaan vahvistimia ja valitsisit hyvän kuuloisen, etkä rajaisi mahdollisuuksia pelkästään Carvineihin? "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Kuunnelkaapa myös mun uusi ääninäyte ja naurakaa. |
simosiili 22.10.2003 21:25:19 | |
---|
no mulla on yks vahvistin tiedossa...mutta haluisin tietää onks carvineita paljo suomes, koska ne on tosi hyviä...! |
PoLFus 22.10.2003 21:28:35 | |
---|
Malli? häh? kerro lisää...? ~ 7ender $tratocaster ~ |
Antti1 22.10.2003 21:30:57 (muokattu 22.10.2003 21:32:17) | |
---|
no mulla on yks vahvistin tiedossa...mutta haluisin tietää onks carvineita paljo suomes, koska ne on tosi hyviä...! Oisko kenties X100B? Se mitä vai käytti Zappan aikoihin jollain kiertueella. Siitä on kahta eri versiota olemassa ja toisen ääni on kuulemma hiukan riipivä ja toisen aavistuksen tukkoinen. EDIT: Ja Carvineita ei ole kovin paljoa Suomessa, verrattuna esim. Marshalleihin, tai Fenkkuihin. Aika-ajoin noitakin kuitenkin käytettyinä pyörii. Osa lähtee halvalla, mutta jostain yksilöistä pyydetään törkeitä ylihintoja. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Kuunnelkaapa myös mun uusi ääninäyte ja naurakaa. |
PoLFus 22.10.2003 23:00:41 | |
---|
Zappakin käytti sitä muuten! :D ~ 7ender $tratocaster ~ |
LaXu 22.10.2003 23:11:34 | |
---|
no mulla on yks vahvistin tiedossa...mutta haluisin tietää onks carvineita paljo suomes, koska ne on tosi hyviä...! Carvineita ei taida nykyään saada muualta kuin suoraan tehtaalta Jenkeistä. Eli jälleenmyyjiä ei kai ole. Noita X100-sarjan vahvistimia olen kyllä nähnyt käytettynä. |