moderniluuranko 21.10.2003 16:57:33 | |
---|
Siis mikä tää on olevinaan?? yleensäkin performer-homma Jacksoneissa..Onks tää nyt joku ns. halpa/paska-sarjan keppi..olen kuullu jonkun joskus puhuvan "aidoista" Jacksoneista..siis mitä helvettiä..eikö Jackson PS-3T Randy Rhoads sit ole sellanen..?vai mitä? All the traces that I've left behind are still delineated in my heart... |
ed 21.10.2003 17:03:24 | |
---|
Keskitason keppi kyseessä,sekin riippuu siitä onko se tehty japanissa vai intiassa/koreassa. |
moderniluuranko 21.10.2003 17:09:34 | |
---|
Keskitason keppi kyseessä,sekin riippuu siitä onko se tehty japanissa vai intiassa/koreassa. joo no tää mun on tehty jaappaniassa... eli käsitykseni mukaan parempi kuin Intia/Korea.. ok. All the traces that I've left behind are still delineated in my heart... |
D-Kay 21.10.2003 17:12:28 | |
---|
Performer sarjaa valmistettiin Japanissa ja oli monien mielestä parhaita ei-jenkki Jaskoja. Hinta-laatusuhteeltaan parempia kuin monet jenkkimallit. MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi |
Insane Kane 21.10.2003 17:19:44 | |
---|
Performer sarjaa valmistettiin Japanissa ja oli monien mielestä parhaita ei-jenkki Jaskoja. Hinta-laatusuhteeltaan parempia kuin monet jenkkimallit. Tässä mennää mettään nii että pölisee... kai? ELikkäs Professional sarjan kepit ovat monien mielestä parhaita ei-jenkki Jaskoja. 90-luvun alun Pro kepit erosivat USA Jacksonista vain Tallan merkillä, mikä oli Schaller, USA-> OFR Nuo performerit on niitä halvimpia, kai? en tiä. Että näin vissiin tälläkertaa. "And that's the bottom line.." |
moderniluuranko 21.10.2003 17:20:12 | |
---|
ymmmm... ei sillä etteikö kitarani olis toimiva ja hyvä ja vieläpä ihan hieno, mutta aina tulee mietittyä kaikkea tarpeetonta...olen kyllä siihen ihan tyytyväinen. kuhan kyselen... kuitti... All the traces that I've left behind are still delineated in my heart... |
moderniluuranko 21.10.2003 17:22:21 | |
---|
joo no tää mun kirves makso uutena 5000mk...kuulemma.. olen joskus törmänny kyllä vielä halvempin.. All the traces that I've left behind are still delineated in my heart... |
P2 21.10.2003 17:33:07 | |
---|
joo no tää mun kirves makso uutena 5000mk...kuulemma.. olen joskus törmänny kyllä vielä halvempin.. Öh, no minä ostin omani kolmella tonnilla, että sun on aika helvetin kallis, ja se oli myös made in japan. |
ed 21.10.2003 17:35:49 | |
---|
Tässä mennää mettään nii että pölisee... kai? ELikkäs Professional sarjan kepit ovat monien mielestä parhaita ei-jenkki Jaskoja. 90-luvun alun Pro kepit erosivat USA Jacksonista vain Tallan merkillä, mikä oli Schaller, USA-> OFR Nuo performerit on niitä halvimpia, kai? en tiä. Että näin vissiin tälläkertaa. Itseasiassa 90-luvun alussa USA jaskoissakin oli vielä Schallerit vakiona.OFR rät tuli myöhemmin.Tietysti Custom shopista sai myös OFR floikallisia.Monen mielestä nuo Pro sarjan kepit olivat samalla tasolla Jenkkien kanssa jonka takia niiden teko lopetettiin.Söi USA jaskojen markkinoita. |
D-Kay 21.10.2003 17:36:15 | |
---|
Nuo performerit on niitä halvimpia, kai? en tiä. Eivät ne kyllä halvimpia ole. Jackson valmisti/valmistaa myös jotain X-sarjaa tms. jota valmistettiin jossain indonesiassa yms. Tutkin näitä asioita jonkin verran kun omaa Performeriani ostin vuosia sitten. MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi |
D-Kay 21.10.2003 17:45:31 | |
---|
Monen mielestä nuo Pro sarjan kepit olivat samalla tasolla Jenkkien kanssa jonka takia niiden teko lopetettiin.Söi USA jaskojen markkinoita. Oisko samaa syytä myös Performer-sarjan lopetuksessa? MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi |
Velli 21.10.2003 18:06:03 (muokattu 21.10.2003 18:08:20) | |
---|
Eivät ne kyllä halvimpia ole. Jackson valmisti/valmistaa myös jotain X-sarjaa tms. jota valmistettiin jossain indonesiassa yms. Tutkin näitä asioita jonkin verran kun omaa Performeriani ostin vuosia sitten. Silloin kun Performeria valmistettiin niin se oli Jacksonin halvin sarja. Ainoastaan yksi kitara (se oli myös oma mallinsa) oli performereita halvempi, mutta en muista mikä se oli. Tais olla jokin JS. X-sarja on tullut vasta performereiden jälkeen. Oisko samaa syytä myös Performer-sarjan lopetuksessa? No ei varmasti. Performerit oli kyllä kuin eri valmistajan tekemiä kuin USA jaskat. Nimi vain lavassa oli sama |
D-Kay 21.10.2003 18:47:44 | |
---|
Silloin kun omani ostin, niin oli toi X-sarja tullu jo myyntiin. Performerit oli ehkä aikoinaan ahlvimpia jaskoja, mutta kyllä ne X-sarjan ainakin minun mielestäni voittaa ylivoimaisesti. MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi |
BlindMan70 21.10.2003 20:51:10 | |
---|
Oma PS7 maksoi aikanaan 4275 markkaa ja made in Japan. Laite on varsin oiva ja toki modifioitu jälkeen päin :). ROK Who can we get on the case?
We need Perry Mason |
ed 21.10.2003 21:08:09 | |
---|
Suomalaisessa soitinkaupassa näyttäisi olevan PS-nelonen,jossaEMG kaulassa,hintaan 295e.Jos jotakuta kiinnostaa. |
ed 21.10.2003 21:09:11 | |
---|
|
Insane Kane 22.10.2003 07:47:38 | |
---|
Itseasiassa 90-luvun alussa USA jaskoissakin oli vielä Schallerit vakiona.OFR rät tuli myöhemmin.Tietysti Custom shopista sai myös OFR floikallisia.Monen mielestä nuo Pro sarjan kepit olivat samalla tasolla Jenkkien kanssa jonka takia niiden teko lopetettiin.Söi USA jaskojen markkinoita. Juu näin minä muistelin, että tuo Schalleri jylläs sillon USA kepeissäkin, mutta en ollut täysin varma. "And that's the bottom line.." |