Traktor X 20.10.2003 13:44:08 | |
---|
Olen hommaamassa kyseistä efekti-spedua. Tarttisin hyviä ehdotuksia, kun kaikkia merkkejä ei jaksa käydä kokeilemassa. Miellessä ois boss : Ce-20, ch-1, ce-5 mitä eroa kahdella jälkimmäisellä? onko ce-20 mistään kotosin? entä line6 mm4 (siinä ois mukavasti muutama muukin efekti samassa, joita ei tulis varmaan ostettua erikseen) onko kelpo peli? Noita oon ainaski menossa kokeilemaan, mutta musita speduvalmistajista ei oo paljookaan hajua. Aina tullu luotettua bossiin. Kiitoksia, jos joku saa selvää tästä.. =) |
D-Kay 20.10.2003 13:59:31 | |
---|
Osta multa Ibanezin CF7. Siinä on chorus ja flanger samassa. Lähtee peruskoorukset ja sitten todella erikoisia soundeja. pistä pikaviestiä, jos kiinnostaa. Ettei kaikki viestit menis mainostamiseks, niin kerron, että kokemusta löytyy, myös Bossin CH-1:stä. Tosi hyvä perus-chorus. Mitään härösoundeja siitä ei kuitenkaan kannata lähteä etsimään. Perustyökalu ja varmaan yksi käytetyimmistä choruksista. MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi |
Härski 20.10.2003 14:49:15 | |
---|
Kyllä CF-7:ssa on hyvä chorus. Voin kertoa. Toimii kuin kuppa särön kanssa. Se vaan tahtoo vaihtaa omistajaa kovin nopeasti... hoho. No ei. Hyvä se on. Ja flänkyri samassa. Ja ne ufosoundit.... |
Härski 20.10.2003 14:50:14 | |
---|
Miellessä ois boss : Ce-20, ch-1, ce-5 mitä eroa kahdella jälkimmäisellä? No se, että CE-5 ON parempi. CH-1 on "ihan jees". |
D-Kay 20.10.2003 14:54:31 | |
---|
No se, että CE-5 ON parempi. CH-1 on "ihan jees". Monien mielestä CE-5 on paljon kylmemmän soundinen kuin CH-1, itse en ole CE-5 kokeillut, mutta kunhan toistelen mitä olen lukenut :) MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi |
Insane Kane 20.10.2003 15:16:47 | |
---|
CE-5 ja CH-1 toimivat todella hyvin särön kans (voi olla kokoajan päällä) Molemmat ovat todella hyviä ja paha sanoa kumpi on parempi, CE-2 on lämpimämpi, muttei toimi särön kera niin hyvin kuin nuo uudemmat. "And that's the bottom line.." |
hemma 20.10.2003 20:25:57 | |
---|
Itsellä oli tuo ch-1 muutaman vuoden ja en oikein digannut siitä muuten kun särön kaa... |
Härski 20.10.2003 21:27:10 | |
---|
Molemmat ovat todella hyviä ja paha sanoa kumpi on parempi, CE-2 on lämpimämpi, muttei toimi särön kera niin hyvin kuin nuo uudemmat. Jaa, mun mielestä taas CE-2 on paras koskaan testaamani koorus. Ehdottomasti. |
BaariMikko 20.10.2003 21:41:17 | |
---|
CE-5 on varsin käyttökelpoinen pedaali. Säätövaraa riittää ja purkista irtoaa tarvittaessa hyviä hämysoundejakin. Jos jotain negatiivista hakee, niin ehkä se soundi tosiaan on joskus vähän kolkko. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
Nixzar 21.10.2003 12:47:37 | |
---|
Joo toi CE-5 löytyy minultakin ja voin vaan sanoa että säätövaraa riittää ja hyvältä kuulostaa... *Keep on rocking in the free world* |