Samuello 03.11.2003 19:03:25 | |
---|
Kyllä tältäkin boardilta pitäis ainakin pari löytyä.. Mulla on Daytona ja Centaura, miten on muiden laita? |
Niskamies 03.11.2003 20:16:12 | |
---|
imho hyviä on. sunburstia olen kokeillut. peteh:n mallia ja foxin mallia kokeilin miitissä. Hanki presari ja ole tosimies! |
fox 03.11.2003 20:50:10 | |
---|
Niskamiehen mainitsema -79 Sunburst edelleen asuu meillä. Centaura joskus vierailee treenikämpällämme. Siinä tämän kulmakunnan USA Hamerit.... |
Niskamies 03.11.2003 21:55:13 (muokattu 03.11.2003 21:55:24) | |
---|
Niskamiehen mainitsema -79 Sunburst edelleen asuu meillä. Centaura joskus vierailee treenikämpällämme. Siinä tämän kulmakunnan USA Hamerit.... hauskat ne sun modaukset siinä sunburstissä. eikös se ole PERIAATTEESSA sama kuin dc les paul? Hanki presari ja ole tosimies! |
fox 03.11.2003 22:24:28 | |
---|
hauskat ne sun modaukset siinä sunburstissä. eikös se ole PERIAATTEESSA sama kuin dc les paul? Aivan täysin, Paul Hamerhan lähti "kunnianosoituksena" tekemään vähän fiinimpiä Gibsoneita ymmärtääkseni ihan luvan perästä. Ensimmäiset oli Hamer Standardeja jotka itseasiassa on Explorereita loimuvaahterakannella ja reunalistoilla. Seuraava malli tehtaalla oli sitte tuo Sunburst joka on tosiaan LP Special Double Cut myös vaahterakannella ja reunalistoilla. Lapaa ne ei saanu tässä tapauksessa kopioida, vrt. Lawsuit-Ibat, joten tekivät omanlaisensa. Mun täytyy vielä se super-super distortion etumikki vaihtaa myös X2N:ksi niin sitten on powerbluus-keppini täydellinen.... :) Centauran vois kokonaan vaihtaa johonkin.... |
Dinorocker 03.11.2003 22:50:17 | |
---|
En omista Hamereita mutta paria USA Monaco Eliteä olen kokeillut ja........well......SUSTAINIA ja jotenki semmonen mukavan smooth tuntuma ja hyvä tone....very nice. Laatu pelejä! |
LaXu 03.11.2003 23:25:37 | |
---|
Lapaa ne ei saanu tässä tapauksessa kopioida, vrt. Lawsuit-Ibat, joten tekivät omanlaisensa. Mikä on kyllä sääli, sillä mielestäni Hamerin lavat ovat designiltaan perkeleen rumia. Itse kitarat ovat kuitenkin erittäin asiallisia, mutta se lapa on jotenkin murjotun kalikan näköinen. |
fox 04.11.2003 00:03:31 | |
---|
Mikä on kyllä sääli, sillä mielestäni Hamerin lavat ovat designiltaan perkeleen rumia. Itse kitarat ovat kuitenkin erittäin asiallisia, mutta se lapa on jotenkin murjotun kalikan näköinen. Meinaatko niitä vanhoja USA Hamereita vai noita Korean halvempia? Se vanhahan on aivan 1:1 Takaminen lavan kanssa, kun tarkemmin kattelee. Keskeltä puuttuu vaan monttu. Ei mulla Takaminee ole, ei sen puoleen, kun vaan se Koreampi versio. Itse asiassa nehän on kaikki samassa Kamanin tallissa, Hamer, Takamine,ja vielä Ovationikin nykyään. www.kamanmusic.com ja löytyy sieltä rumpalikolleegoillekin tuttua... Jos uusien Koreassa tehtyjen Hamerien lapoja kattelee niin ne on jotenkin...luonnottomia? Explorerin eli Standardin lapakin on ku huopatossu.. |
LaXu 04.11.2003 00:10:29 | |
---|
Uudet tai vanhat, joku noiden Hamerien lavan muodossa raastaa silmää. Ehkä se, että niissä on suorat sivut edestä katsottaessa, kun taas esim. Gibsoneissa vähän kaareutuvat. |