Junkers 03.12.2003 17:42:40 | |
---|
Kokeilinpa tuommosta. Oli Meksikossa tehty ja tuntu hyvältä soittaa&kuulosti ihan kivalta. Ja oli viä hienokin :) Noh johan siinä aattelin, että siinä vois olla se uus ja ensimmäinen "kunnon" kitara. Koitinpa sitten tehdä semmosia isompia bendejä ja huomasin ettei se kyll ihan pysynyt vireessä. Että tuota, onko tää jotenki tyypillistä tolle kitaralle vai oliko se vaan jotenki huonosti säädetty? Vai vaikuttaako se jotenkin, että se oli kait iha uus jne..? Olis tärkeetä, että se uus kitara, mikä se sitten tuleekin olemaan, pysyy vireessä. Alkaa tähän nykyseen meneen hermot. junkers is going to break off and attack a base where they think general vasilyevsky has his headquarters |
LaXu 03.12.2003 18:04:08 (muokattu 03.12.2003 18:04:17) | |
---|
Harva sähkis on kaupassa parhaassa soittokunnossa. Onhan niitä yleensä muutkin ehtiny räplätä, kieletkin voi olla ties kuinka wanhat ja eipä niitä niin tarkkaan taideta tehtaallakaan säätää. Eli voi olla ihan vaikka vaan huolimattomasti viilattu satula johon kielet jää vähän kiinni. |
Junkers 03.12.2003 22:58:04 | |
---|
Kannattaisko tuo nyt sitten ostaa...Nuo stratot on ollu vähän sellasia etten mitään isoja eroja oikeen ole saanut haravaani muutakun jotain kaulan muotoon liittyviä yms. Tää deluxekeppi vaa jotenki on erityisesti jääny mielee. Johki 800 euroon se myyjä sitä lupaili lisätilpehöörien ja mahdollisesti jonku sortin laukun kanssa... junkers is going to break off and attack a base where they think general vasilyevsky has his headquarters |
P2 03.12.2003 23:01:48 (muokattu 03.12.2003 23:02:34) | |
---|
Kyllä mä ainakin luotan Fenderiin sen verran, että laatua varmaan löytyy ja vireessä pysyy, säädöistä varmaan lähinnä kiinni. Mitkä mikit tossa on? |
p130 04.12.2003 09:05:07 | |
---|
Kannattaisko tuo nyt sitten ostaa...Nuo stratot on ollu vähän sellasia etten mitään isoja eroja oikeen ole saanut haravaani muutakun jotain kaulan muotoon liittyviä yms. Tää deluxekeppi vaa jotenki on erityisesti jääny mielee. Johki 800 euroon se myyjä sitä lupaili lisätilpehöörien ja mahdollisesti jonku sortin laukun kanssa... Jos se vain miellyttää, niin kannattaa jos tarvetta tuollaiselle on. Se virejuttu voi johtua melkein mistä vain, esimerkiksi ihan uusista tai todella kuluneista kielistä. Ei noissa _pitäisi_ mitään vakavaa olla. Myyjän kanssa sovit, että kitara säädetään liikkeessä/liikkeen piikkiin jos ostat sen ja asian pitäisi olla ok. Muuten, tinkaise nyt vielä hiukan tuosta 800 eurosta. Saksasta tuota kuitenkin saa alle kuudella sadalla pehmeän kantolaukun kanssa... Pitäisi pystyä helposti vastaamaan nyt kun Fenderin maahantuonnissakin on tehty "loistavia uudistuksia" ja kulurakennetta ilmeisestikin karsittu "asiakkaan eduksi". http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-134567.html Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Junkers 04.12.2003 15:04:55 | |
---|
Mikit oli jokku super-fat-super-strat tai jotai tommosta :D Parin vahvarin läpi sitä koitin joista toine oli joku fenderin täysputkihomma ja jotenki SRV tuli kummanki kautta vähä mielee.. Ja joo tosiaan se myyjä lupas kyll kaikki säätämiset siihe ja niil oli joku systeemi et vuoden sisällä saa tuoda vielä uudestaa ilmaseen säätöön. Ja toi 800 oli ihan alustava vasta. Pitäähän sitä tottakai vielä siitä tinkiä :) junkers is going to break off and attack a base where they think general vasilyevsky has his headquarters |
weelie 04.12.2003 15:37:25 (muokattu 04.12.2003 15:46:09) | |
---|
Hei mulla on tollane. :D Sen ovh oli muuten vielä pari vuotta sitten yli 1000€, jos oikein muistan. Pidän siitä kaula+talla-mikkikytkinvaihtoehdosta. Mikit on joo ylikäämitetyt, muttei mitkään texmexit (onneksi). PS Itse maksoin uuden veroisena käytettynä 350€ ja annoin MIJ Squierin vaihdossa, josta "sain 250€ vaihdossa" (eli yht ikäänkuin 600€). Ei kai mikään maailman paras diili, mutta en ole valittanut, paremman kitaran sain. vaikkei se munkaan DSS tarpeeksi hyvin virettä pidä. Tollasia noi stratot on jos ei niitä säädätä. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Jabe 04.12.2003 19:53:12 | |
---|
Minulla on juuri tuo kitara. Olen itse ollut varsin tyytyväinen. Vireen pitävyydessä ei ole ollut ongelmia. Kaikkiin kitaroihin pitää laittaa uusi kielisatsi, ja ne pitää säätää kunnolla, ennekuin vire alkaa pitää. Itse pidän omassa stratossani 10-46 kielisettiä. Tallan olen säätänyt kokonaan takakenoon, enkä käytä vibrakampea lainkaan. Tämä tietenkin jeesaa .. Hinnasta koittaisin vielä vähän tinkasta. Vaikka ihan asiallinen kitara onkin kyseessä. Ei tarvi ruveta heti vaihtamaan mikkejä tms. |