Boom 27.11.2003 17:59:23 | |
---|
Juu ajattelin täsä joulun alla hommata uudenkitaran ja ajattelin tällästä Ibanez - RG370DXBK. Nin onko kellään kokemusta tollasesta. Soittanu oo vasta jotain 2vuotta ja käytösä on nykyään sellanen aloittelijoiden joku ihme kitaran en muista nimee..Musiikkina olis tollanen hevi ja kaikkee siltä väliltä..tuola olis siitä vielä kuvaa ja kaikkkee muuta tietoa http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160072.html |
Keppis 27.11.2003 18:21:20 | |
---|
Luulen että vois olla ihan hyvä vaihtoehto, jos oot vasta 2v soittanu. Mutta älä thomannilta tilaa(selaa sivu tai kaks taaksepäin niin tiät miks). Toinen syy on että kitaraa kannattaa aina kokeilla ennekö ostaa ellet oo jo kokeillu jossain. Fobiayhtyeen uudet sivut www.fobiayhtye.cjb.net |
Cort87 27.11.2003 18:44:29 | |
---|
Juu varmasti asia skitta mutta mikit ovat maailman huonoimmat. PSDN mikkejä en kuuntelesi enää suurinkaan summin. Kaveri juuri tilasi tuollaisen.,.,... " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
-K- 27.11.2003 18:56:03 | |
---|
Juu ibanezeja nyt viimeksi kannattaa tilata thomanilta, lähikauppaan tinkaamaan mars ! ..Ainakin 15 pinnaa pitäs lähteä pois Suomen Ovh:sta. ...Kyllähän tuo keppi varmasti ajaa asiansa jos on n. 2 v soitettu. Toki jonkun mielestä Floyd Rose saatta olla itse helvetinkone jota ei saisi kitaraan laittaa, mutta aikaa se vaan vaatii sen säätäminen. Nuo uudet ibanezin halpistallatkin kuulemma ajavat asian hyvin. Lue FAQeja ja juttele jonkun tuntemasi kitaranharrastajan kanssa floydin säätämisen perusteista yms. ...Kuten joku tuossa totesi niin mikit ovat todella kuraa, eli jos haluaa halvalla päästä niin vaikka Kent Armstrongin distortion(n.50e) tallaan jo mieluummin heti kaupassa. Kaulassa tuo powersound kuulostaa aika hauskalta, sellainen mutainen ja pehmeä, vähän ku soittelis halvalla nylonkielisellä. Ei suotta elämys. |
Niskamies 27.11.2003 20:11:15 | |
---|
Millanen talla toi Edge Pro 2 on? Ja haluisko joku pistää iban talloja paremmuusjärjestykseen? Hanki presari ja ole tosimies! |
BlindMan70 27.11.2003 20:19:24 | |
---|
Who can we get on the case?
We need Perry Mason |
-K- 27.11.2003 22:10:53 | |
---|
Millanen talla toi Edge Pro 2 on? Ja haluisko joku pistää iban talloja paremmuusjärjestykseen? Veikkaan että turhan aikaista laittaa paremmuusjärjestykseen, kuitenkin ollut vasta vähän aikaa markkinoilla nuo uudet edge pro:t. Kuitenkin sen verran että Lo-TRS viritelmät aika kuraa eli huonolaatuisesta metallista valmistettu. Vain iban lo-trs single-locking on huonompi käytössä. ...Vanhemmista Lo Pro Edge on minusta mukavempi käyttää, laatueroja normaalin edgen kanssa ei ole. Monet tykkää enemmän kun original floyd rosesta. Ei suotta elämys. |
Billsner 27.11.2003 22:40:55 | |
---|
...Kuten joku tuossa totesi niin mikit ovat todella kuraa, eli jos haluaa halvalla päästä niin vaikka Kent Armstrongin distortion(n.50e) tallaan jo mieluummin heti kaupassa. Kaulassa tuo powersound kuulostaa aika hauskalta, sellainen mutainen ja pehmeä, vähän ku soittelis halvalla nylonkielisellä. Höh. Olenko minä ainut joka pitää powersound mikeistä? Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Ostakaa Envoy! http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5866923 |
Fortune 27.11.2003 23:15:46 | |
---|
Höh. Olenko minä ainut joka pitää powersound mikeistä? Siis kyllähän niiden välityksellä kielen värähtely saadaan kuuluville, joten eivät ne ihan huonot ole. Hyvät niin kauan kun ei paremmasta tiedä. Ollapa niin autuas. |
LaXu 27.11.2003 23:21:30 | |
---|
Tuohon 400-500? hintaan kannattaa mielestäni katsella ennemmin käytettyä RG5xx-sarjan kepukkaa. Parempi talla ja vakiomikitkin astetta paremmat. |
maggot 28.11.2003 09:49:14 (muokattu 28.11.2003 09:49:46) | |
---|
Jos budjetti olisi tuo niin itse kääntyisin esim. http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=d12c809ab98422093399d2fd57e85624 http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=d12c809ab98422093399d2fd57e85624 tai johonkin muuhun vastaavaan koska itse en ole koskaan tarvinnut tuota yhtä singlecoil mikkiä. ROK Mä voin suositella lämpimästi tota rg320fa keppiä. Ostin sellaisen tuossa viime kuussa ja oon ollu tosi tyytyväinen. Talla on mielestäni hyvä ja eilen kun soittelin niin rääkkäsin kunnolla tallaa ja vire piti tosi hyvin, ei tarvinnu viritellä kitaraa sen jälkeen. Mikit, niin no... ei kaksiset joten ne menee vaihtoon.. Mutta mun mielestä hinta-laatu suhteeltaan tosi hyvä ja en siitä aio luopua varmaankaan koskaan.. (vaihdatan jossain välissä mikit) edit:kirjoitusvirhe "reality is a very fragile thing after all..." |
Fortune 28.11.2003 10:30:21 | |
---|
Lo-trs:ää älkää menkö hullut ostamaan. Kyllä se vuoden verran toimii, mutta kun metalli pehmenee ja osat löystyvät, siitä ei ole mitään iloa. Ihan näin kokemuksen syvällä rintaäänellä. |
whitewolf 28.11.2003 10:31:02 | |
---|
Kuten olen maininnut muuallakin, niin RG2550BK tuli hommattua jokin aikaa sitten. Oikein hyvä keppi jos Ibasta tykkää. Dimarzion mikit löytyy, mutta saatan vaihtaa jossain vaiheessa...ehkä EMG tai jokin toinen malli DiMarziolta... |
Billsner 28.11.2003 10:32:30 | |
---|
Siis kyllähän niiden välityksellä kielen värähtely saadaan kuuluville, joten eivät ne ihan huonot ole. Jep. Hyvät niin kauan kun ei paremmasta tiedä. Ollapa niin autuas. Johtuiskohan siitä että soitan aina säröt päällä? :) Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
Ostakaa Envoy! http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5866923 |
maggot 28.11.2003 10:36:01 (muokattu 28.11.2003 10:38:20) | |
---|
Lo-trs:ää älkää menkö hullut ostamaan. Kyllä se vuoden verran toimii, mutta kun metalli pehmenee ja osat löystyvät, siitä ei ole mitään iloa. Ihan näin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Sorry tyhmä sysymys, mutta eikös noissa uusissa iboissa (mikä mullakin on) niin oo uusi edge pro II talla, ei kai se sama asia oo ku toi Lo-trs? edit:pientä korjailua "reality is a very fragile thing after all..." |
Fortune 28.11.2003 10:39:42 | |
---|
Sorry tyhmä sysymys, mutta eikös noissa uusissa iboissa (mikä mullakin on) niin oo uusi edge pro II talla, ei kai se sama asia oo ku toi Lo-trs?
Ei ole sama, ne ovat ihan toimivia pelejä, tiemmä. Lo-trs on syystäkin poistunut valmistuksesta. |
pimp 28.11.2003 14:04:40 | |
---|
|
mikko1 28.11.2003 15:17:43 (muokattu 01.12.2003 21:33:50) | |
---|
Minkämallinen RG olisi hyvä jo muutaman vuoden soittaneelle, mutta köyhälle pöljälle(hintakatto n.600e) "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Keppis 28.11.2003 16:29:21 | |
---|
Lo-trs:ää älkää menkö hullut ostamaan. Kyllä se vuoden verran toimii, mutta kun metalli pehmenee ja osat löystyvät, siitä ei ole mitään iloa. Ihan näin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Alkaako sitten tuleen vireongelmia? Mulla on lukittu Lo-trs, joka toimii ainakin toistaseks. Fobiayhtyeen uudet sivut www.fobiayhtye.cjb.net |
Fortune 01.12.2003 20:44:34 | |
---|
Alkaako sitten tuleen vireongelmia? Kyllä. Mulla on lukittu Lo-trs, joka toimii ainakin toistaseks. Kyllähän se lukittuna toimii, mutta kelluvana ei pidä virettä. Eihän se paska rakenne lukittuna pääse vaikuttamaan, varsinkin kun tempaisee vielä satulalukot viidakkoon. Mutta aika turhahan floikkasysteemi on, jos sitä ei voi käyttää. Sama ostaa oikea kitara. |