Aihe: Fender Pro Reverb
1
Pluto
07.12.2003 15:55:15
Minä nyt näköjään aloittelen näitä vahvaritopiceja oikeen urakalla, mutta kun kerran olen uutta hommaamassa niin koittakaa kestää.

Löysin tuolta Fenderin sivuilta Pro Tube -sarjan combon nimeltä Pro Reverb, ja Harmonisentraalin arvioiden pohjalta rupesi himottamaan todella kovasti. Cleanit ovat kai perinteiset Blackface -tyyppiset (puristit eivät nyt sitten ala urputtamaan!), ja ilmeisesti säröjenkin pitäisi olla lopultakin Fenderillä kohdallaan.

1 x 12 combo, aika iso kotelo honottamisen estämiseksi, efektiloopilla saa boostattua signaalia sooloja varten, mikä on tärkeää! Koska yleensähän vaffareissa, joissa boosti on, se toimii vain särökanavalla, jolloin cleanien soolojen soittamiseen pitää käyttää volumepotikkaa, mistä itse en tykkää. En tekniikan vaan soundin vuoksi. 8 etuasteputkea, joista 7 on kai "vain" varsinaisia etusia. Kelpo kaiku ja tremolokin pitäisi löytyä.

Onkos tätä kukaan soittanut vielä? Prkl kun pääsen käymään Hesassa niin harvoin, etten edes tiedä onko ProCenterissä vielä näitä. Thomannilla hintaa oli about 1500 euroa, mikä on mahdollisuuksien rajojen sisällä. Mutta kuinka luotettavia putkipelejä Fender nykyään tekee, sen voisi joku kertoa minullekin?

Ja älkää nyt ruvetko saarnaamaan että mene ihmeessä kokeilemaan itse. Niin menenkin kunhan kerkeän, nyt iski vaan niin paha kiima että oli pakko alkaa kuolaamaan täälläkin. =) Kiitoksia och samma på svenska.
Hey silly, I got a fork.
Mörtti
07.12.2003 18:01:10
Soitin Huttusella on yksi uuden sukupolven käytetty Pro Reverb myynissä. Vahvistin on ehdottomasti katsastamisen arvoinen. Putket kannattaa vaihtaa parempiin heti kättelyssä. Loistava puhdas, mutta hieman toivomisen varaa tuossa särökanavassa on. Onneksi on keksitty Prosonic ;-)
TexasFlood
07.12.2003 19:25:48
Jokuhan m.netin torilla kauppasi tuollaista uudenkarheaa hintaan 900 eur jokin aika sitten.
Kuha
07.12.2003 20:00:34

Jos vastaan tulee -70 lukulainen Pro niin kannattaa katsastaa.
Pluto
07.12.2003 20:14:44
Soitin Huttusella on yksi uuden sukupolven käytetty Pro Reverb myynissä. Vahvistin on ehdottomasti katsastamisen arvoinen. Putket kannattaa vaihtaa parempiin heti kättelyssä. Loistava puhdas, mutta hieman toivomisen varaa tuossa särökanavassa on. Onneksi on keksitty Prosonic ;-)

Juu, huomasin itsekin. Shhh...ettei muut kuule. =)
Hey silly, I got a fork.
Pluto
08.12.2003 13:57:43
Joo taitaa olla aika epäluotettava peli. Huttusen masiina oli rikki, ja se joka kauppasi Torilla Pro Reverbiä kertoi, että putkia meni jatkuvasti ja muutakin häikkää oli. Ei kuulosta kovinkaan mairittelevalta keikkakäyttöä ajatellen.
Hey silly, I got a fork.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)