Aihe: Snarling dogs pedaaleista..
1
goose
18.01.2004 23:35:04
Jep. Eli Minkälaisia mielipiteitä ja kokemuksia herroilla ja rouvilla on kyseisistä pedaaleista? Itse oon vasta hiljattain ajautunu käyttäjäksi mm. Sinisen kakan (Blue Doo) ja Black Bawl Wahin saralta. Ensinnäkin soundit on monipuoliset, puhtaat ja vertaistansa vailla. Ja designkin on mukava. Dobermannin silmät kiiluu punaisena ja wahin räpylä huvittaa niin käyttäjäänsä kuin muitakin lavalla hyörijöitä. Tiputtakaa mut takaisin maanpinnalle ja kritisoikaa edes vähän, kun mä en vielä pysty. Ja kunnon true bypass on kanssa ehdoton.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
wilo
19.01.2004 08:18:42 (muokattu 19.01.2004 08:18:51)
No ok, kritisoidaan sitten. Blue Doo ei tarkoita sinistä kakkaa, Kakka on nääs poo eikä doo. =)
Joo, elikkä samaa sinisilmäistä mieltä olen pedaaleista minäkin. Joltakin foorumilta luin, että ei olisi kovin kestävä pedaali. Ja jollakin foorumilla sanottiin, että firman omistaja olisi vaihtunut ja pedaalit osittain suunniteltu uudestaan ja paranneltu, nykyisin kestävämpiä.
Mitä tuohon sanoa? Jos ulkomuotokaan ei hirvitä vaan kiehtoo, eikö tuo ole silloin hyvä pedaali.
goose
19.01.2004 08:22:29
Mä on sitä mieltä että jos edes vähän pitää huolta pedaaleistaan niin ne saa kestämään yllättävänkin pitkään. Tiukasti kiinni lankkuun niin se siitä.
...toivotaan parasta varotaan varasta..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)