Aihe: Koaksiaalit
1
Shining
17.01.2004 19:36:57

Kun spedujen välipiuhat pitää meteliä, ajattelin laittaa tilalle koaksiaalit kun kuulin että häiriöt sillä vähenevät ja koaksiaali tuossa käytössä kestää. Mutta, mitä maksaa ja millä tavoin pitää värkätä että saa toimimaan toivotulla tavalla? Kaapeli itsessään on kai aika halpaa, mutta entä plugit? Jos kädessä on viisi peukaloa, niin onnistuuko sittenkin värkätä itse? Aika käytännönläheistä neuvoa kaipaan..
Olli S.
17.01.2004 22:46:14

Sori, off-topic, mutta haluaisin nähdä tuon viiden peukalon käden :). Uskoisin, että ei tuota suuria vaikeuksia, jos omistat kolvin.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
Shining
18.01.2004 11:52:44

Sori, off-topic, mutta haluaisin nähdä tuon viiden peukalon käden :). Uskoisin, että ei tuota suuria vaikeuksia, jos omistat kolvin.

( Offtopic: Heh... parempi kädessä viisi peukaloa kuin keskisormea... tai en sitten tiedä ;)) Itse asiassa kuulin että on erityisiä koaksiaaliplugeja jotka jotenkin tökätään tai pyöritetään kaapeliin ettei tarvitse edes kolvia peukaloryppääseen ottaa, mutten sitten niistä sen enempää tiedä. Kömpelönä olen toki niistä ja niiden käytöstä kiinnostunut.
fox
18.01.2004 12:42:40

( Offtopic: Heh... parempi kädessä viisi peukaloa kuin keskisormea... tai en sitten tiedä ;)) Itse asiassa kuulin että on erityisiä koaksiaaliplugeja jotka jotenkin tökätään tai pyöritetään kaapeliin ettei tarvitse edes kolvia peukaloryppääseen ottaa, mutten sitten niistä sen enempää tiedä. Kömpelönä olen toki niistä ja niiden käytöstä kiinnostunut.

Kyllähän niitä kaiken maailman plugeja on olemassa, käy vaikka katsomassa paikallisesta elektroniikkatarpeita myyvästä liikkeestä. Eri juttu on sitten se, kuinka ne kestää kuluttavaa bändielämää. Kyllä mä itse ottaisin jonkun hevidjuutti-plugin juotettavana kuin sellaisen köykösemmän esim. ruuvikiinnityksellä..Ei se juottelu niin vaikeaa ole. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)