vincent 09.01.2004 18:54:46 | |
---|
ajattelin vaihtaa stratooni tallamikiksi yksikelaisen kuorissa lymyävän humpparin. mikä olis sopiva tuollaiseen grunge/rock -vääntöön? joku seymour duncan? (saisi liikkua kohtuullisissa hinnoissa..) hevi määrää... ...mutta ketä? |
PJS 09.01.2004 19:04:04 | |
---|
Hot rails, pelittää mainiosti, itellä on se tallassa ja se toimii tollasessa hevanderi-musiikissa erittäin hyvin. 23 päivää Jouluun |
mongoloidi 09.01.2004 19:41:41 | |
---|
Joko Hot Rails tai vaikka Duncanin JB Jr. Ittelläni on tuo JB stratossa ja hyvin on toiminu tähän mennessä. Taipuu aika monenlaiseen musiikkiin. No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa. |
booster 09.01.2004 19:48:59 (muokattu 09.01.2004 19:49:22) | |
---|
Olenko mä ainoa, jonka mielestä JB Jr. on liian treble-painotteinen? Mulla oli se tallassa jonkin aikaa, rankat säröt oli hyvät, mutta puhtaista ja rosoista en kyllä tykännyt. Nykyiseen Little '59:een olen tyytyväinen, siitä saa minun mielestä paremmin puhtaat ja rokkisäröt. |
mongoloidi 09.01.2004 20:11:32 | |
---|
Olenko mä ainoa, jonka mielestä JB Jr. on liian treble-painotteinen? Mulla oli se tallassa jonkin aikaa, rankat säröt oli hyvät, mutta puhtaista ja rosoista en kyllä tykännyt. Nykyiseen Little '59:een olen tyytyväinen, siitä saa minun mielestä paremmin puhtaat ja rokkisäröt. Taitaapi olla vähän mielipideasia. Pitäis varmaankin ostaa uus kaulamikki stratoon,oliskohan tuo little `59 sopiva johonkin Hard Rockiin tai "rankempaan" materiaaliin? No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa. |
vincent 09.01.2004 21:14:47 | |
---|
JB Jr. on liian treble-painotteinen? joo sais olla kyllä enemmin keski- ja alapainotteinen. hevi määrää... ...mutta ketä? |
HK 11.01.2004 18:15:15 | |
---|
ajattelin vaihtaa stratooni tallamikiksi yksikelaisen kuorissa lymyävän humpparin. mikä olis sopiva tuollaiseen grunge/rock -vääntöön? joku seymour duncan? (saisi liikkua kohtuullisissa hinnoissa..) Itsellä on toiminut Dimarzion Fast track-2 straton bridgehumpparina ihan kivasti. Peltikorva puupäässä. |
Listen 14.01.2004 12:32:57 | |
---|
Mulla on straton tallassa Kent Armstrong Cool Rails. Lähtee kyllä tukevat säröt JA hyvät puhtaat stratosoundit eikä maksa paljoa, mutta täähän on makuasia. Aikoinaan kokeilin KA:n Hot Railsia tallamikiksi, mutta puhdas soundi oli mielestäni huono = tunkkainen ja keskiäänivoittoinen, joten vaihdoin sen kaulamikiksi jossa se toimii erinomaisesti. DiMarzion ToneZonea (normaalikokoinen humbucker) en ole kokeillut, mutta sitä on kehuttu paljon ja ajattelin joskus ostaa sen toiseen kitaraan tallamikiksi. Sitä saa nykyisin myös yksikelaisen kokoisena Stratoon ja Teleen. |
Piirakka 17.01.2004 10:35:22 (muokattu 17.01.2004 10:39:55) | |
---|
Lil '59:ä suosittelen myös minä. Ei liian kuuma verrattuna muihin mikkeihin (Fender Custom Shop Fat '50s). Toinen suositeltava mikki on Dimarzion HS-3.. Mun straton toinen tonepotikka on pelkästään tallamikille.. Suosittelen kaikille stratomiehille.. Ei pääse treblet liian koville, ja viulumainen melodiasoundi on aina messissä.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Lilli 18.01.2004 10:01:23 | |
---|
joo sais olla kyllä enemmin keski- ja alapainotteinen. No siinä tapauksessa Kent Armstrongin STHR-1 + katkaisija puolituskytkimeksi. Hinta Millbrooksilla 44 ekee. Pesee kyllä JBjr:n, tai ainakin tasapeli. Mulla on melemmat. - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
JMzz 19.01.2004 00:27:28 | |
---|
Riippuu tietysti vähän mitä puuta body on , vaikuttaa kuitenkin yllättävän paljon mikin sointiin. JB jr on ihan jees, vois jo stratollakin melkein sitä grungee soittaa. Kuten joku tuossa jo sanoi niin se hieman rosahtavan soundi on aikas ruipelo, minäkään en siitä tykänny mut säröö enemmän ja muuttuu paremmaksi - |
hjukke 19.01.2004 00:38:53 | |
---|
Minullakin on jb jr, ja soveltuu kyllä mainiosti mielestäni Grungeen. "- munakennot on huumorihommaa" |
PoLFus 19.01.2004 07:52:37 | |
---|
~ 7ender $tratocaster ~ |