Jasma 21.01.2004 18:08:10 | |
---|
Mikä on mahdollisesti halvin jalkakytkin BOSS ME-50 multiefektipedaalille. Tarkoitan kytkintä jolla voi vaihtaa äänipankkia. Kytkimellä pitäisi saada vaihdettua äänipankkeja molempiin suuntiin. Kiitos. "Älä tee mitään tänään, minkä voit jättää huomennakin tekemättä" |
pm 22.01.2004 07:49:24 | |
---|
Mikä on mahdollisesti halvin jalkakytkin BOSS ME-50 multiefektipedaalille. Tarkoitan kytkintä jolla voi vaihtaa äänipankkia. Kytkimellä pitäisi saada vaihdettua äänipankkeja molempiin suuntiin. Kiitos. Mulla on ihan tavallinen vahvistimen kaksi katkasijainen kanavanvaihtaja, se vaikuttaa myös tone modify ja comppressor efecteihin on/off periaatteella. |
wilo 22.01.2004 08:12:02 | |
---|
Mulla on ihan tavallinen vahvistimen kaksi katkasijainen kanavanvaihtaja, se vaikuttaa myös tone modify ja comppressor efecteihin on/off periaatteella. Sulla on ilmeisesti tuo ME-50? Olen ittekin harkinnut sitä; saattaisi olla juuri sopivan näppärä kuljetella irtopedaalien sijasta mukana. Montako ulkoista kytkintä tuohon saa liitettyä? Voiko päättää, mitä toimintoa niillä kytketään, vai onko toiminnot määritetty ennalta? |
pm 22.01.2004 09:12:31 | |
---|
Sulla on ilmeisesti tuo ME-50? Olen ittekin harkinnut sitä; saattaisi olla juuri sopivan näppärä kuljetella irtopedaalien sijasta mukana. Montako ulkoista kytkintä tuohon saa liitettyä? Voiko päättää, mitä toimintoa niillä kytketään, vai onko toiminnot määritetty ennalta? Ei siellä takana ole kuin yksi stereojaki ulkopuoliselle vaihtajalle. Manuaalista kattelin että siihen olis saatavana optiona y-piuha jolla saa kaksi pedaalia liitettyä siihen. Mutta eiköhän se toiminta periaate ole kuitenkin sama, kun toi mun yksi kahdella katkasijalla varustettu kanavan vaihtaja. En tiedä miten ne bossin omat pedaalit toimii, mutta kai sekin vaatii kaksi polkaisua. Taisi olla niin että eka polkaisu vaikuttaa niihin efecteihin ja toinen pankkeihin ylös ja alas. Se on kuitenkin piuhasta kiinni että kumpi poljin vaikuttaa siihen ylös ja kumpi sitten alas valintaan. |