Super-Jari 01.02.2004 12:06:15 | |
---|
Onko laitteestä kenelläkään mitään tietoa? Kotisivulla kävin mutta kertokaa omia kokemuksia. Ja kun tuossa kaikilla tunnutaan korostavan sitä että tietokoneeseen laitettava etuaste niin toimiikohan tuo sitten vahvistimen etuasteena? Vasara on työkalu jolla hakataan nauloja ja kaikkea muuta mitä pitää hakata. |
Weke 01.02.2004 12:42:51 | |
---|
Mulla on tuo J-Station ja oon kokeillu sitä ton Marshallin Vs8080:lan eessä ja ei ainakaan särö puolella hirveesti vakuuttanu. Tuntu vähän siltä et bassoa ois liikaa vaikka yrittäs vääntää ne miten minimiin tahansa. En tiiä sit miten muilla vahvareilla/Pa:n kautta sitten toimis. Kotona harjotteluun ja kotinauhotusten tekoon toi on minusta ihan hyvä. Säätö varaa löytyy monenlaiseen menoon. Ihan tyytyväinen oon ollu. |
PoLFus 01.02.2004 13:23:45 | |
---|
Itse just ostin. Mä todellakin pidän soundeista!! Mun mielestä ei liikaa mitään! EI valittamista. Monipuolinen ja halpa. Vahvistimeta toimii siis Peavey 50 212 combo ~ 7ender $tratocaster ~ |
Wolfheart 01.02.2004 13:47:17 (muokattu 01.02.2004 13:48:16) | |
---|
Pari vuotta olen tuollaisen omistanut ja se on erittäin kätevä laite, kun nauhottelee tietokoneelle biisi-ideoita. Ihan kivat soundit siitä saa. Joidenkin vahvistimien kanssakin tuo toimii hyvin, mutta joillakin taas kuullostaa aivan kauhealta vaikka kuinka yrittäisi säätää. PA-laitteisiin yhdistettynä toiminee varmaan paremmin. |
Super-Jari 01.02.2004 14:23:22 | |
---|
Itse just ostin. Mä todellakin pidän soundeista!! Mun mielestä ei liikaa mitään! EI valittamista. Monipuolinen ja halpa. Vahvistimeta toimii siis Peavey 50 212 combo Paljonko uutena? Vasara on työkalu jolla hakataan nauloja ja kaikkea muuta mitä pitää hakata. |
Weke 01.02.2004 15:53:32 | |
---|
Liekkö noita enään uutena saa ollenkaan. Tai saattaahan johonkin musakauppaan jääny varastoon tollanen. Ainaki kun minä ostin ton sillon muutama vuos takaperin niin Suomessa toi makso ihan helvetisti verrattuna sit esimerkiks ton t-kaupan hintaan. Taisivat pyytää yli kolminkertasta hintaa. Joten sitä silmällä pitäen saattaa vaikka jostain löytyykin uus J-Station. m/ Sealed With a Fist m/ |