Aihe: Zoom Tri Metal
1
Super-Jari
06.02.2004 21:35:08
Katselin läpi jotain 30 sivua ja löysin vain yhden maininnan koko laitteesta ja haku ei toimi niin pitänee kysyä sitten.

Eli, minkälainen vekotin siis on? Käyttäjiä? Mitä maksaa Suomessa? Mihin soveltuu? Tiedättekö mitään paikkaa netissä missä voisi kuulla laitetta kun googlella en löytänyt?
Vasara on työkalu jolla hakataan nauloja ja kaikkea muuta mitä pitää hakata.
BlackD
06.02.2004 22:26:50
Katselin läpi jotain 30 sivua ja löysin vain yhden maininnan koko laitteesta ja haku ei toimi niin pitänee kysyä sitten.

Eli, minkälainen vekotin siis on? Käyttäjiä? Mitä maksaa Suomessa? Mihin soveltuu? Tiedättekö mitään paikkaa netissä missä voisi kuulla laitetta kun googlella en löytänyt?

Metallisärö. Minä käytän aina kun kaverilta saan lainaan, kunnes ostan oman :P. Varmaan 100e maksaa. Soveltuu.. tällä hetkellä parhain pedaalimallinen metallisärö mitä olen onnistunut koettamaan. Aggressiivinen ja erotteleva, eikä mikään sirinäboksi metalzonen tyyliin. Erittäin suositeltava peli. Digitechin Metal Master on vielä kokeilematta, vaikka kaikki kovasti kehuvatkin. En siis osaa sanoa, olisiko siitä Tri-Metallin voittajaksi.
Invader
06.02.2004 22:30:08 (muokattu 06.02.2004 22:35:38)
Löytyy. Se on hevi. Itseasiassa saatanan hevi. Ei sitä oikein muuten osaa kuvailla. Todella hiljainen peli se kyllä on, monesti unohtaa että se on päällä kun häiriötaso on samaa luokkaa riippumatta siitä onko se päällä vai ei. True Bypasskin siitä löytyy, ja muutenkin on rakenteellisesti aika kestävän oloinen, tyylin built like a friggin' tank.

Jostain luin että Zoomin saman sarjan Hyper Lead-spedu tekee kaiken saman minkä Tri-Metalkin ja vielä vähän enemmän. Tiedä sitten millainen se on, pitäisi päästä testaamaan.

Suositushinta suomessa näyttäisi olevan 150e:

http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/zoom/

Itse maksoin omastani muistaakseni hieman vajaa 80e. Torillakin niitä silloin tällöin pyörii...

EDIT: Niin ja tuosta sovultuvuudesta eri musiikkityyleihin... Itse en tällä kyllä soittaisi mitään muuta kuin hevanderia, jotenkin onnettoman oloiset nuo kevytrutut on. Mutta eiköhän tämä ihan rässipedaaliksi ole tehtykin :)
on turha.
Explorer
09.02.2004 19:58:14
Kyseessä on todellakin perkeleen hevi pedaali, mutta hyväsoundinen sellainen. Kaveri tilasi taannoin sellaisen T-kaupasta, ja olihan sillä hauska mättää menemään. On ainakin selvästi parempi spedu kuin vastaavantyylinen Marshall Jackhammer joka itselläni on.
Hit the lights!
Hotakainen
09.02.2004 20:30:49
Kokkolan laitevälityksessä olis ollu semmonen vähän alle sadalla eurolla kun viimeksi kävin.
Alaxää mun kaa?
Torniojaws
09.02.2004 21:05:35

Omistin sellaisen vermeen tuossa 2001 ja se kesti huimat 10 kk käytössä, jonka jälkeen myin sen pois täysin hyödyttömänä. Sain tarpeekseni säröpedaaleista. Niistä saa vain melkein-hyviä säröjä. Kyllä se vahvistinsärö pitää olla, siitä ei muualle pääse.
Sammakko
09.02.2004 21:27:53

Zoomin 505 on ainakin legenda.
superfly
09.02.2004 21:29:23

Omanlaisensa legenda juu :)
Harppu on alaston piano
Torniojaws
09.02.2004 21:33:42

Omanlaisensa legenda juu :)

Kyllähän se ;) Senkin olen omistanut hamana vuonna 2000 :O (myyty myös).
Invader
09.02.2004 21:39:43

Valitettavasti nuo Zoomin muovipurkit on aiheuttanut sellaisen maineen Zoom-merkille että suurin osa porukasta vissiin olettaa tämän erillisspedusarjan olevan samaa laatua. Jota se EI ole.

Ja tuosta Tri-Metallista vielä: Mun mielestä se särö mitä se tuuttaa ulos on kuin tehty matalavireisille kitaroille. Itsellä yksi kitara H-vireessä ja on kyllä tykki. Lisäsin vielä Tri-Metalin seuraksi EQ:n, sillä saa hyviä soundeja viilattua vielä entisestään.
Epämääräistä nyhjäystä jo vuodesta -82.
PuNkKi
09.02.2004 21:40:52
Ja tuosta Tri-Metallista vielä: Mun mielestä se särö mitä se tuuttaa ulos on kuin tehty matalavireisille kitaroille. Itsellä yksi kitara H-vireessä ja on kyllä tykki. Lisäsin vielä Tri-Metalin seuraksi EQ:n, sillä saa hyviä soundeja viilattua vielä entisestään.

hmm.. Tuo Tri Metal alkoi kiinnostamaan.. varsinkin EQ:n
kanssa jos laittaisi tuon fenkun eteen.. niin... hmm.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Super-Jari
09.02.2004 21:49:51

Mielenkiinnolla odotan mitä tulee kun itse soitan A-vireessä :D
Vasara on työkalu jolla hakataan nauloja ja kaikkea muuta mitä pitää hakata.
Spiralmind
10.02.2004 03:39:23 (muokattu 10.02.2004 03:40:40)

Kaverilla on tommonen. Tulee aina välissä lainattua kun en omista metalliin soveltuvaa säröä tällä hetkellä ja metallibändissä soittelen. Mun mielestä vähän turhan repivä soundi. Kyllähän tolla raskaita hevikomppeja vetelee, mutta sooloissa ei mun mielestä soundaa hirveän hyvältä millään säädöillä. Ja mitään muuta kuin metallia tolla on turha kuvitella ees soittavansa.
We Die We All
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)