Infidel 19.02.2004 03:51:36 (muokattu 19.02.2004 03:53:19) | |
|---|
Niin,´mietin vain että onkohan tuolla kitaralla muuta kuin tunne-arvoa? Eli kitara on Ibanez Blazer series, lavassa lukee custom made ja siinä metallilevyssä kaulan pulttien kohdalla lukee made in japan. Kitara on muuten hyvässä kunnossa, mutta kaulalla, viidennen nauhan kohdalla on kulunut pienoinen kohta lakkaa pois.. varmaankin liiasta soittelusta! ;) Ja Talla-mikin kuuluvuudessa on pientä toivomisen varaa, mutta luulisin että vika on jokin kosketushäiriö. Kitarassa on todella hyvä clean-soundi ja kaulamikistä lähtee ihan identtinen malmsteen-soundi. Kaula on kuin unelma, voittaa itse testaamieni stratojen kaulat mennen tullen, ja samaa sanovat kaverit. Uskoisin, että kitaralla olisi ikää noin 20 vuotta. Hui olkoon, tästähän tuli ihan myyntipuhe :D EDIT:Ja heti tuli topicciin kirjoitusvirhe.. suonette anteeksi. I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem |
JuSu 19.02.2004 09:15:06 | |
|---|
Eli kitara on Ibanez Blazer series, lavassa lukee custom made ja siinä metallilevyssä kaulan pulttien kohdalla lukee made in japan. Nuo on oikein mainioita kitaroita, erinomaisia aihioita vaikkapa rakenteluun, koska rahallinen arvo on kyllä aika alhainen. Jos kitara on hyvä ja käteensopiva, ei sitä missään nimessä kannata myydä, käyttöarvo on moninkertainen rahalliseen arvoon verrattuna (n. 150 euroa ja siitä ylöspäin, riippuen mallista ja kunnosta). JuSu Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori. |
Jäärä 19.02.2004 09:50:46 | |
|---|
Mulla oli joskus aikojen alussa tommonen Blazer-sarjalainen, kahdella humbuckerilla, punertavalla lakalla´, mustalla pleksillä, kiinteällä messinkitallalla ym. Harmittaa, että tuli myytyä silloin joskus. Hyväsoittoinen mutta aika tummasointinen. Se jakki on aika huonossa paikassa, kiinnitetty siihen pleksiin. Rahallista arvoa ei sillä varmaan paljoa ole, hyvä kitara kuitenkin. "Koneella on koneen tahti" |
fox 19.02.2004 10:56:53 | |
|---|
Ei bleiseriä hukata kannata ja kyllähän sillä jo jonkinmoista arvoakin on, tosin ei hirveesti. En oo kyllä yhtään Blazerin hintoja seurannu, koska en juurikaan oo seuraillu muuta kuin yhtä mallisarjaa ja niiden myyntejä.. =) (Ne rupee olemaan jo ihan "kitaran hinnoissa" btw.) Yhteen Blazeriin oli tässä sähköpuolen konsultaatio ja kas, suuri oli ihmetykseni, kaikissa ykskelaisissa oli kelalta väliulosotto eli olivat ns. Tapped single coilit. Blazer-tietämys on paikassa www.ibanezcollectors.com kuten myös kaikkinainen muukin vintage-Iba tieto. Kannattaa kävästä! Ja hakua käyttää siellä. |
Dr. Muff 19.02.2004 11:07:38 | |
|---|
Yhteen Blazeriin oli tässä sähköpuolen konsultaatio ja kas, suuri oli ihmetykseni, kaikissa ykskelaisissa oli kelalta väliulosotto eli olivat ns. Tapped single coilit. Oliko siinä ihan 'vakiona' mini-switchi jolla ajettiin maihin puolet keloista? Mulla on tollanen mutta en ole avannut sitä ja ounastelin että kytkin siinä on vastavaihe eikä coil tap, koska kytkin ohentaa vaan ja ainostaan välisoundit. On muuten kohtuu botnekkaat ja tehokkaat mikit single-coileiksi. Omani on ainakin huomattavan hyvä. Hyvät virittimet ja mm. messinkinen tallaplokki. Soi kohtuu hyvin. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta vahvari! Tai kitara! |
Infidel 19.02.2004 11:37:39 | |
|---|
Jep, kiitos paljon noista tiedoista. Niin, piti vielä sanoa että tämä kitara soi todella hyvin unpluggeddina, todella hyvä akustiikka ja talla. Jos joku minua vielä valistaisi niin kertoisi mitenkä sillä sarjanumerolla saa lisää tietoa? Se on E822438. I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem |
fox 19.02.2004 11:59:34 | |
|---|
Jep, kiitos paljon noista tiedoista. Niin, piti vielä sanoa että tämä kitara soi todella hyvin unpluggeddina, todella hyvä akustiikka ja talla. Jos joku minua vielä valistaisi niin kertoisi mitenkä sillä sarjanumerolla saa lisää tietoa? Se on E822438. E= kuukausi eli toukokuu, 82 vuosi ja 2438 tehtaan valmistusnumero.. Tuo on vielä tuolla vanhemmalla systeemillä. Juu, jouduin Blazerin sähköpuolta varten hommaamaan Austraaliasta kytkiksen, joissain malleissa on kelan väliulosotto JA vaiheenkääntö. Elkää niistä malleista kysykö, emmä osaa niitä erottaa...mä vaan nuita Artisteja.. voi minnuu.. |
Dr. Muff 19.02.2004 14:30:52 | |
|---|
Se on E822438. Mulla on B823248 elikkä ilmeisesti helmikuu -82. Täytyy varmaan joku päivä avata ja tsekata noi kytkennät. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta vahvari! Tai kitara! |