Jees. Homman nimi on seuraava. Mulla on laneyn tf300. Haluaisin siihen vähän lisää potkua ja soundia vähä paremmaks. Ens viikolla olis pitäny ostaa kaappi, mutta kävi sitten niin kyseisiä kaappeja tulee kesäkuussa! Myyjä sitten ehdotti että heillä on sellanen Vortex nuppi ja kaappi jotka saisin 600€ ja 300€ jos annan teeähvän vaihdossa. Osaako kukaan vähän selittää niistä soundeista, että millaset ne on ja piekseekö se volumen kanssa ton tf300? En tosiaa tiiä kunnolla et mitä pitäis ttehä joten hjelppiä. Noista vortexeista on ollu aikasemmin juttua mutta en oo kauheesti saanu niistä mitään irti. Kiitos jo etukäteen! Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
Mulla on toi Vortex satsi ja sanon kyllä heti, että kannattaa ostaa kerralla kunnon kamat. Kyllä siitä ääntä lähtee, ainakin jos käyttää nupin omaa säröä. Huonoja puolia on tietty soundit, särö vielä hätätilassa menee, mutta kun puhtaassa ei ole edes omaa EQ:ta... Meikäläinen tosin sai ihan hyvät saundit käyttämällä Metal Zone pedaalia, mutta sitten alko kajarit pieremään jos halus ääntä kunnolla kuuluviin. Kaveri teki niin että hommas eka pelkän 4x12" kaappin Laney-combonsa tueks ja 5150 nupin heti kun löytyy lisää rahaa... |
Mulla on toi Vortex satsi ja sanon kyllä heti, että kannattaa ostaa kerralla kunnon kamat. Kyllä siitä ääntä lähtee, ainakin jos käyttää nupin omaa säröä. Huonoja puolia on tietty soundit, särö vielä hätätilassa menee, mutta kun puhtaassa ei ole edes omaa EQ:ta... Meikäläinen tosin sai ihan hyvät saundit käyttämällä Metal Zone pedaalia, mutta sitten alko kajarit pieremään jos halus ääntä kunnolla kuuluviin. Kaveri teki niin että hommas eka pelkän 4x12" kaappin Laney-combonsa tueks ja 5150 nupin heti kun löytyy lisää rahaa... Hmm. Tarkotuksena olis kyllä että vaikka sen laittaa isolle ni soundi säilyy hyvänä. Täytyy kai sitte satsata vähä enemmän rahaa johonki kunnon kaappiin ja sitte ostaa joku 5150 tai vh100r. Elikkäs kaappi ehdotuksia. Täytyy vilkasta tota toria jos sieltä vaikka löytyis. Rock 'N' Rollllllllllllllllll |