Oon tässä miettiny, et vois Les Paulin lisäks hommata jonku toisen skeban kakkoskitaraks. Budjetti on vaan melko tiukka. Ite oon ajatellu näitä: Cort Mirage 600 (444euroa), Epiphone SG custom (n 460euroa), OLP OLMM4 (333euroa)..Ettäpä mikä siis olis noista paras Lespan seuraksi..Voi tietty antaa jotain muitaki vaihtoehtoja.. ...Tyhmyrin selässä soikoon keppi... |
Riippuu, mitä kakkoskitaralta haluat. Antamistasi vaihtoehdoista OLP lienee kauimpana lespan soundista. Mä ehkä jättäisin ainakin Cortin pois, koska on spekseiltään hyvin les paulin kaltainen. Myydään/Vaihdetaan: Marshall 4x10", Yerasov SD-2 |
Cort Mirage 600 (444euroa), Epiphone SG custom (n 460euroa), OLP OLMM4 (333euroa) Cort on turhan samaa seurakuntaa lespan kanssa. Epikin kumartaa vielä pikkuisen samaan suuntaan, joten noista oma valintani lespan kaveriksi olisi tuo OLP. Ihan karkeasti setupin monipuolisuutta ajatellen, tuosta saisi stratotyylistä klangia lespan rinnalle. Eli suosittelisin strato- tai teletyylistä kitaraa. N. 400 euron budjetilla saa vaikkapa Squier Standard Fat Stratin tai samaa sarjaa telen, taikka Fenderin meksikon(tai tuurilla jopa japanin)stratoja/telejä käytettynä. Yamahan Pacificat ovat myös katsastamisen arvoisia. Jos et karsasta näpertelyä, voisi esim. korealainen Fenix tai Falcon olla oikein hyvä aihio, kunhan laitat elektroniikan uusiksi (budjetti pysyy kyllä alle 400 euron). Valikoimaa tuossa hintaluokassa on jo runsaasti. JuSu "All those moments will be lost in time, like tears in rain.... Time to die." |