Karvanaama-Zakk 22.02.2004 22:29:24 | |
---|
En olisi uskonut aloittavani tällaista topicia, mutta..Eli tarttisin aika hyvän multiefektin ton Englin kaveriks..Pitäs löytyä chorusta, delayta jne..Kokeilin jo Rocktronin Replifexia mutta se ei oikein ollu mulle..Hinta maksimissaan 600egee.. Nukkuminen on homojen hommaa... |
Jormaz 22.02.2004 22:32:15 (muokattu 22.02.2004 22:35:51) | |
---|
Back to the 80's |
HeavyMachinery 23.02.2004 00:30:56 | |
---|
Tc elektronicsin m300 halpja hyvä ! ja eritoten helppo käyttää ! First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
JuSu 23.02.2004 07:59:57 | |
---|
Tohon hintaluokkaan kehuvat TC:n G-Majoria. EDIT: typo LIS: Mystisesti soittimet-kategoriasta löytyi: http://www.stpaulssound.fi/soittimet.html Kyllä kyllä. 545 tuo olisi lähtenyt St.Paulsista kun syksyllä omaani kyselin. Ostin kuitenkin Espoon Musiikista 550, kun oli lähempänä. Et taida tuohon budjettiin G-Majoria parempaa löytää, itse etsin pitkään ja hartaasti. Rocktron Xpression voisi olla kuitenkin tsekkaamisen arvoinen, vähän halvempi, mutta siitä puuttuu ainakin se releswitch G-Majoriin verrattuna, ja taitaapi Xpressionissa olla ärsyttävä ulkoinen muuntajakin... =) JuSu Ooostakaa ooostakaa, Hughes&Kettner Tube 50. Katso Tori. |
Hammer Of The Gods 23.02.2004 10:17:08 | |
---|
Itse en ole tuohon G-Majoriin tutustunut ollenkaan joten siitä en uskalla sanoa mitään. Itselläni on Bossin Gt-6 ton E-430:n kaverina, ja toimii loistavasti. Midiohjattavuus on ihana asia, helpottaa elämää aika reilusti. Noitahan näkyy myyvätänä tuolla torin puolella vähän väliä suunnilleen 350-400 euron kohtuulliseen (?) hintaa. Itse olen ainakin tykännyt. Tuossa on se hyvä puoli (siis jos tykkää), että se on pedaalimallinen, eli siitä voi käyttää wahia ym. härveleitä helposti. Tuossa G-Majorissahan lienee vai perusefektit eikä mitään waheja ym.?? En silti sano, etteikö tuo majuri olisi hyvä sekin, efektit varmaan jonkin verran laadukkaampia, tai näin olen ymmärtänyt? Mitä helpommin, sitä helpommin! |
Karvanaama-Zakk 23.02.2004 10:29:53 | |
---|
Itse en ole tuohon G-Majoriin tutustunut ollenkaan joten siitä en uskalla sanoa mitään. Itselläni on Bossin Gt-6 ton E-430:n kaverina, ja toimii loistavasti. Midiohjattavuus on ihana asia, helpottaa elämää aika reilusti. Noitahan näkyy myyvätänä tuolla torin puolella vähän väliä suunnilleen 350-400 euron kohtuulliseen (?) hintaa. Itse olen ainakin tykännyt. Tuossa on se hyvä puoli (siis jos tykkää), että se on pedaalimallinen, eli siitä voi käyttää wahia ym. härveleitä helposti. Tuossa G-Majorissahan lienee vai perusefektit eikä mitään waheja ym.?? En silti sano, etteikö tuo majuri olisi hyvä sekin, efektit varmaan jonkin verran laadukkaampia, tai näin olen ymmärtänyt? Olen kyllä miettinyt tuota GT-6 kaveriks...No pitää käydä tänään Jyväskylän musaliikkeissä kattomassa mitä saa...Jos ei löydy ni pitää mennä käymään Hesan ja Espoon liikkeissä keskiviikkona... Nukkuminen on homojen hommaa... |
Hanok 23.02.2004 10:35:31 | |
---|
Itselläni on Bossin Gt-6 ton E-430:n kaverina, ja toimii loistavasti. Tuo Tube Toner on jo aika iso pedaalimallinen etuaste, joten veikkaisin ettei kysyjää hirveästi kiinnosta toinen iso pedaali siihen rinnalle. GT-6 saattaa olla räkkietuasteen kanssa kätevä kun ei tarvitse hankkia erillistä MIDI-ohjainta, mutta tässä tapauksessa epäilyttää. Tuota Engliä voi kyllä myös käyttää ohjaimena, ainakin tietyissä rajoissa.
|
Hanok 23.02.2004 10:36:11 | |
---|
Olen kyllä miettinyt tuota GT-6 kaveriks...No pitää käydä tänään Jyväskylän musaliikkeissä kattomassa mitä saa...Jos ei löydy ni pitää mennä käymään Hesan ja Espoon liikkeissä keskiviikkona... Tai no, jos kiinnostaa niin sitten antaa palaa vaan. |
Karvanaama-Zakk 23.02.2004 10:37:58 | |
---|
Entäs tällaiset laitteet: Digitech GSP-21 Pro Digitech GFX-1 TwinTube Onko kokemuksia?? Nukkuminen on homojen hommaa... |
Karvanaama-Zakk 23.02.2004 10:39:26 | |
---|
Tuo Tube Toner on jo aika iso pedaalimallinen etuaste, joten veikkaisin ettei kysyjää hirveästi kiinnosta toinen iso pedaali siihen rinnalle. GT-6 saattaa olla räkkietuasteen kanssa kätevä kun ei tarvitse hankkia erillistä MIDI-ohjainta, mutta tässä tapauksessa epäilyttää. Tuota Engliä voi kyllä myös käyttää ohjaimena, ainakin tietyissä rajoissa. Ei se mua haittaa...Ajattelin vaan ottaa säröt Englista ja muut jostain muusta...Varmaan oli kyllä aika turhaa kertoo mutta kumminkin =) Nukkuminen on homojen hommaa... |
Hammer Of The Gods 23.02.2004 10:51:22 | |
---|
Tuo Tube Toner on jo aika iso pedaalimallinen etuaste, joten veikkaisin ettei kysyjää hirveästi kiinnosta toinen iso pedaali siihen rinnalle. GT-6 saattaa olla räkkietuasteen kanssa kätevä kun ei tarvitse hankkia erillistä MIDI-ohjainta, mutta tässä tapauksessa epäilyttää. Tuota Engliä voi kyllä myös käyttää ohjaimena, ainakin tietyissä rajoissa. No juuri tuo Englin midi-ohjaus-ominaisuus tekeekin siitä ja Gt-6:sta loistavan parin. Yhdellä nappulan painalluksella (Englistä siis) saa koko saundin, kaikki efektit ym. vaihtumaan kerralla myös siitä Bossista. Mitä helpommin, sitä helpommin! |
Hammer Of The Gods 23.02.2004 10:52:33 | |
---|
Ei se mua haittaa...Ajattelin vaan ottaa säröt Englista ja muut jostain muusta...Varmaan oli kyllä aika turhaa kertoo mutta kumminkin =) Juuri noin olen itsekin käyttänyt E-430 ja Gt-6sta. Päätteenä on marsun JMP, johonka teetettyyn efektilenkin paluuseen ajan tuon sisälle. Toimii loistavasti ja myös kuulostaa hyvältä! Mitä helpommin, sitä helpommin! |
Karvanaama-Zakk 23.02.2004 10:56:26 | |
---|
Juuri noin olen itsekin käyttänyt E-430 ja Gt-6sta. Päätteenä on marsun JMP, johonka teetettyyn efektilenkin paluuseen ajan tuon sisälle. Toimii loistavasti ja myös kuulostaa hyvältä! No mulla on itellä JCM-800 2203 nuppi eli ei efektilenkkiä, muuta onneks Englissa on...Täytyy tunnin päästä lähteä haistelemaan vaihtoehtoja Nukkuminen on homojen hommaa... |
Karvanaama-Zakk 23.02.2004 15:16:57 | |
---|
Kävin just hakee Rocktron Voodoo Valven...Nyt ei muuta ku testailee...Pian voi käydä niin että Engl lähtee myyntiin... Nukkuminen on homojen hommaa... |
Jormaz 23.02.2004 15:54:50 | |
---|
Kävin just hakee Rocktron Voodoo Valven...Nyt ei muuta ku testailee...Pian voi käydä niin että Engl lähtee myyntiin... Perkeleen saatana! Mistä hommasit? Myy mulle, halvalla! Ton ku ostan niin pistän kaiken ylimääräsen myyntiin. Sit oon tyytyväinen 3 tuntia ;) Life sucks and then you die! Back to the 80's |
Karvanaama-Zakk 23.02.2004 18:58:32 | |
---|
Perkeleen saatana! Mistä hommasit? Myy mulle, halvalla! Ton ku ostan niin pistän kaiken ylimääräsen myyntiin. Sit oon tyytyväinen 3 tuntia ;) Life sucks and then you die! Ei se nyt välttämättä ihan 250egeen kumminkaan lähe...Mutta täytyy nyt miettiä...Voodu on kyllä hyvä laite...Täytyy todella miettiä... Nukkuminen on homojen hommaa... |
Karvanaama-Zakk 23.02.2004 20:52:29 | |
---|
Minkälainen mahtaisi olla tuo Rocktron Chameleon 2000???Löytyskö siitä minkälaisia soundeja?? Nukkuminen on homojen hommaa... |
Jormaz 23.02.2004 20:56:44 | |
---|
Jos aiot luopua VooduValvesta niin pistä vaikka mailia. Back to the 80's |
Karvanaama-Zakk 23.02.2004 21:07:04 | |
---|
Jos aiot luopua VooduValvesta niin pistä vaikka mailia. Et tainu oikein lukea kunnolla tota tekstiä...Kävin juuri hakee Voodu Valven testattavaks...Jos tykkään siitä, saatan myydä Englin pois =) Nukkuminen on homojen hommaa... |
Jormaz 23.02.2004 21:10:23 | |
---|
Hohhoh, vuosisadan ajatusvirhe.. kerrankos sitä nyt sekoillaan. Johtuu varmaan näistä antibiooteista. Back to the 80's |