Quu 27.02.2004 10:37:44 | |
---|
Toi Valvestaten vihaajat ketju on niitä makuasia ketjuja (niinkuin on kyllä tämäkin), mutta broidillani on Valvestate 8080 ja on kyllä mainio peli, ei voi muuta sanoa. Minkä takia Marshalleista ei (täällä) pidetä (muut kuin minä)? Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
Niq 27.02.2004 10:46:21 | |
---|
Äh, turhautuneet soittajat purkaa vihaansa laitteeseen jota eivät osaa käyttää. Näin minä ymmärrän tuon ketjun. Itselläni ollut myös VS8080 jo monta vuotta, eikä tarvetta vaihtoon ole tullut. Toisaalta taas nämä uudemman sarjan valvestatet (VS65) on vähän heikompaa laatua kuin nuo ekaa sarjaa olevat, tosin aikaisemmin omistamani VS30-marsukaan ei mikään huono ollut, tehot vaan loppui treenikämpällä. Onhan se tietysti hyvä syyttää vehkeitä jos ei osata soittaa ;) [ostin ku sai halavalla] |
skebajaba 27.02.2004 10:49:27 | |
---|
oon ite kans 8080 valvestatella soitellut, mut ei ollut semmonen pysyvä vahvari, ostin sitten kunnon putkivehkeen ja en kyllä takasin valvestate linjalle ajatellut palata. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
superfly 27.02.2004 11:55:20 | |
---|
Kyllä soittaja soittaa millä vaan vahvistimella, edellyttäen että ääntä lähtee riittävästi. Semmoisilla ritsoilla on tullut bänditreeniä vedettyä, että niiden rinnalla noi Valvestatet on ihan huippupelejä. Keikat on sitten eri juttu. Harppu on alaston piano |
Antti1 27.02.2004 12:28:25 | |
---|
Mä käytän mun 8280 Valvestatea DG-stompin päättärinä ja kaiuttimena. Se toimii siinä hommassa todella hyvin, kun DG:n kytkee stereolenkin paluuseen. Monolenkissä ei kuulosta ihan yhtä massiiviselta, mutta todella hyvältä kuitenkin. Mua ei ainakaan haittaa, ettei ole putkikone, koska mun korvaan toi yhdistelmä kuulostaa muutenkin jo todella hyvältä ja erilaiset soundimahdollisuudet on loputtomat. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Mase 27.02.2004 14:12:23 | |
---|
Kyllähän niillä soittaa... meillä on treeniksellä VS265R ja kyllä se ainakin GT-6:sen ja straton perässä toimii ihan ok. Säröjä en kuitenkaan marsusta käytä vaan otan ne GT-6:sesta, Od-kanavaa käytän lähinnä soolobuustina. Turhan paljon niitä mollataan, ei ne nyt niin huonoja ole ja kyllä niistä säätämällä saa soitettavat soundit, suurin vika soundissa on kuitenkin yleensä siinä joka kitaraa soittaa ;) |
JTL 27.02.2004 14:17:23 | |
---|
Mulla on 8080 enkä löydä mitään valittamista. Mölyäkin lähtee enemmän kuin tarpeeksi treenikäytössä. DAVE MUSTAINE is a god!!! |
booster 27.02.2004 14:29:41 | |
---|
Mun eka vahvistin oli VS15R, toinen oli VS100R, kolmas JCM800 2210 ja nyt mulla on non-mastervolume-JMP. Kaverilla on 8080 jolla toisinaan tulee rämpyteltyä. Kyllähän nuo Valvestatetkin ihan ok pelejä on, mutta kyllähän JMP on helvetisti parempi. ;) |
askomiko 27.02.2004 14:34:08 | |
---|
Valvestaten vika on VS-sarja, ja middle nollassa treble täysillä-nuorisotalosoundi. Sitä rumempaa on vaikea löytää. |
superfly 27.02.2004 14:40:43 | |
---|
Mun eka vahvistin oli VS15R, toinen oli VS100R, kolmas JCM800 2210 ja nyt mulla on non-mastervolume-JMP. Kaverilla on 8080 jolla toisinaan tulee rämpyteltyä. Kyllähän nuo Valvestatetkin ihan ok pelejä on, mutta kyllähän JMP on helvetisti parempi. ;) Tämä on ihan totta kyllä. Täällä vaan ihmiset vaahtoaa että ne on käyttökelvottomia ja niillä ei voi ollenkaan soittaa, kun niissä on vaan yks putki ja sekin muodon vuoksi siellä... Harppu on alaston piano |
spp 27.02.2004 15:28:05 | |
---|
Treenikämpällä keppi menee Boss ME30:n läpi Marsun VS100 -nupin kautta KMD:n 4x12:sta ulos. Lahkeet lepattaa eikä saundissakaan ole valittamista. Peheva? Mie istun sillä! |
kalkkuna 27.02.2004 15:42:25 | |
---|
Eihän kamat soittajaa tee! Muutenkin, mielestäni valvestateissa ei todellakaan ole mitään vikaa, ei se lamppu siellä siitä voi huonoa tehdä. "Siinä se putki on vaan lamppuna!!!" Ei *ttu.. |
mikko1 27.02.2004 16:32:50 | |
---|
miepä luulen että en ois siihen 220e mitä tuosta maksoin, voinut saada parempaa tuon kokosta vahvistinta. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
UUSI OMAKUVA! |
Vemmy 27.02.2004 18:14:30 | |
---|
Valvestate on halpa, siitä lähtee yleensä aika helvetisti ääntä, ja niitä on paljon liikkeellä, joten jos sellaisen haluaa, niin varmaan myös saa rahallista korvausta vastaan, joka siis on varsin pieni. Ongelmana ovat luotettavuusongelmat, jotka ovat seurausta siitä, että se on halvalla tehty. Ovathan noita käyttäneet hyvin monet oikeatkin muusikot, itsekin olen nähnyt HIM-yhtyeellä ihan lavalla sellaisen joskus aikanaan, mutta koska soundimieltymykset ovat hyvin henkilökohtaisia niin minä en sellaista enää halua vakavampaan käyttööni 8100-mallin aikanaan vaihdossa annetuani. Samanmoinen löytyy edelleen treenikämpältä, tosin käyttämättömänä nykyään (kuten myös Mosfet). Kyllä sieltä saa muutakin ulos kuin sen "bassot ja treblet täysille ja middlet nollille"-soundin, mutta se on sille ominaisin. Ja, kyllä, Valvestate 8010 löytyy tälläkin hetkellä olohuoneesta. Se vahvistaa ääntä ja tarvittaessa särkeekin sitä. Huono, mutta halpa. Se on minun mielipiteeni. Olkaa eri mieltä vapaasti, minä olen omani muodostanut useiden vuosien henkilökohtaisella käyttökokemuksella kyseisistä laitteista, en kuulopuheiden tai toisen käden tietojen perusteella. ps. Eivät kaikki halua esim. Gibsonin -59 Les Paulia, vaikka toiset ylistävät sitä kuinka paljon. Jokaisella on oma makunsa näissä asioissa. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Quu 27.02.2004 18:40:48 | |
---|
Itse olen soittanut juuri broidin valvestate 8080:lla, Ibanezin IBZ3:lla (josta tykkään myös), Torquen jollain mallilla (säröt spedusta) ja omalla Laneyn TF200:lla. Kaikista olen tykännyt, ei siinä sen kummempaa. Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
Heavymies 28.02.2004 10:03:41 (muokattu 28.02.2004 10:03:55) | |
---|
Elikkäs siis tosta 100w vs nupista ja 4x12 kaapista lähtee enemmän kuin tarpeeksi ääntä. onko näin? Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
Vemmy 28.02.2004 10:29:47 | |
---|
Elikkäs siis tosta 100w vs nupista ja 4x12 kaapista lähtee enemmän kuin tarpeeksi ääntä. onko näin? Lähtee. Riippuu tietysti hieman tuosta kaapistakin, mutta kyllä sillä pitäisi jo saada sen verran ääntä ulos että saa tinnituksen aikaiseksi, jopa pahemmankin kuulovaurion. Vielä kun nostaa sen kaapin korvien tasalle, niin johan alkaa päätä särkeä. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Heavymies 28.02.2004 11:11:22 | |
---|
Lähtee. Riippuu tietysti hieman tuosta kaapistakin, mutta kyllä sillä pitäisi jo saada sen verran ääntä ulos että saa tinnituksen aikaiseksi, jopa pahemmankin kuulovaurion. Vielä kun nostaa sen kaapin korvien tasalle, niin johan alkaa päätä särkeä. Meinasin että olis nyt mahdollisuus vaihtaa semmonen tf300 mikä mulla on nykyään ni tollaseen nuppi+kaappi hommaan. Että voittaako se nuppi ja kaappi volumen ja soundin kanssa ton teeähvän Rock 'N' Rollllllllllllllllll |
booster 28.02.2004 12:06:47 | |
---|
Elikkäs siis tosta 100w vs nupista ja 4x12 kaapista lähtee enemmän kuin tarpeeksi ääntä. onko näin? Makuasia.. |
Exhausted 28.02.2004 15:37:29 | |
---|
eiköhän kyse ole ihan täysin siitä millaisesta saundista pitää...toisaalta monet valvestaten omistajat eivät ole päässeet kokeilemaan kunnon putkivahvistinta. kyllä minäkin pienenä luulin että 15-wattisesta bomberista ja ibanez trash metal-pedaalista lähtee maailman paras kitarasaundi. |