peto 20.02.2004 17:50:34 | |
---|
Kävin tänää testailemassa tota Hot Rodia. Hyvältähän se kuulosti, mut mitäs mieltä ootte tosta vahvistimesta? |
Da Make 20.02.2004 17:57:06 (muokattu 20.02.2004 17:57:47) | |
---|
Kävin tänää testailemassa tota Hot Rodia. Hyvältähän se kuulosti, mut mitäs mieltä ootte tosta vahvistimesta? Todella hyvä vehje. F-Musiikissa olen kokeillut. Hyvät Crunchit lähtee ja myös "Surf guitar" soundit irtoavat (ainakin kotisoitto volumeilla). Pirun äänekäs peli ja käy myös yllättävän kuumana! More drive nappi on hyvä. edit: Testasin Japani Stratolla, singlecoil. Cräx, Change, Ötöm!? |
peto 20.02.2004 18:02:41 | |
---|
Sen sais Thomannilta 699€. Aika halpa verrattuna F-Musiikin 990€. Onkohan Thomannilla vanhempi malli tai jotai? |
Da Make 20.02.2004 18:08:05 | |
---|
Sen sais Thomannilta 699€. Aika halpa verrattuna F-Musiikin 990€. Onkohan Thomannilla vanhempi malli tai jotai? F-Musikisssa se oli/on tarjouksessa. Cräx, Change, Ötöm!? |
Jusstus 20.02.2004 18:25:48 | |
---|
Mun mielestä se särökanava on aika lailla turha, mutta puhdas kanava on ihan perus-hyvä Fenkku-puhdas. Ja äänekäskin tuo oli, niinkuin jo mainittiin. "These go to eleven.." |
Da Make 20.02.2004 18:31:26 | |
---|
Mun mielestä se särökanava on aika lailla turha... Joo, se särö ei oikein ole "se" juttu Fendereissä, mutta kyllä sillä "Texas Blues" jutut lähtee mukavasti. Ostaisin, jos olisi rahaa... Cräx, Change, Ötöm!? |
Juutas 20.02.2004 19:13:35 | |
---|
Jaahas, tämä Hot Rod alkaa olla kohta FAQ kamaa... On varmaan kymmenes kerta kun asiaa puidaan vuoden sisään. =) No kertaus on opintojen lähisukulainen. Itsellä on ollut tuollainen 5+ vuotta ja eipä ole ollut tarvetta vaihtaa. Ominaisuuksina (jotka ovat etuja tai haittoja käyttäjästä riippuen) tuo on hyvin äänekäs peli ja toimii ainoastaan äänekkäässä bändisoitossa tai kohtalaisen kokoisissa keikkapaikoissa. Oman bändin kanssa joudun pitämään särökanavalla masterin säännöllisesti kakkosen tuntumassa ja sama pätee keikkapaikkoihinkin, joissa styrkkari yleensä mikitetään. Mistään päätesäröstä on siis turha haaveilla. Puhdas kanava on loistava, mutta senkin ominaisuudet vaihtelevat käytettyjen putkien mukaan. "Kirkas ja lämmin" tuntuu olevan ehkä päällimmäiset mainesanat. Säröpuoli on sitten se "omintakeinen" osuus, joka jakaa ihmiset tasan tarkkaan kahteen osaan. Itse tykkään tuollaisesta rososta, mutta noin puolen M-Netistä katsoo asiakseen parjata kyseistä ominaisuutta (ja vieläpä ihan ymmärrettävistä syistä). Särökanava EI taivu metallin tms. modernimman humpan soittoon, vaan on aika perinteinen rokkikone. Sanalla sanoen, riippuu mitä hakee. Taatusti omaperäinen verme, josta joko pitää tai ei. Hinta/laatu - suhde ainakin on taalan nykyhinnoilla ihan kohdallaan, mutta yli 700 e EI pidä mennä missään nimessä maksamaan. |
mongoloidi 20.02.2004 19:17:47 (muokattu 20.02.2004 19:18:57) | |
---|
Muutaman kerran on tullu soiteltua tolla pelillä. Ja täytyy sanoa,että helevetin hyvältä kuulosti ja jäi muutenkin hyvät fiilikset kyseisestä vahvarista. Jos joku vahvari pitäs valita tollaseen Blues/Rock renkutukseen, niin tää olis kyllä aika varma valinta. Tosin hämäriä muistikuvia on siitäkin,että olis boostailtu tota MetalZonella......ja olis jopa irronnut hyvät hevisoundit...? Enivei,suosittelen lämmöllä. EDIT:Ai niin,ja kitarana oli sitten Fenderin strato,jossa Duncanin JB tallassa. A-wab-bala-luba-bu-wab-bam-bum! |
Jusstus 20.02.2004 19:27:40 | |
---|
Puhdas kanava on loistava, mutta senkin ominaisuudet vaihtelevat käytettyjen putkien mukaan. "Kirkas ja lämmin" tuntuu olevan ehkä päällimmäiset mainesanat. Säröpuoli on sitten se "omintakeinen" osuus, joka jakaa ihmiset tasan tarkkaan kahteen osaan. Itse tykkään tuollaisesta rososta, mutta noin puolen M-Netistä katsoo asiakseen parjata kyseistä ominaisuutta (ja vieläpä ihan ymmärrettävistä syistä). Särökanava EI taivu metallin tms. modernimman humpan soittoon, vaan on aika perinteinen rokkikone. Kyllä mulle olis kelvannut sellanen hyvä puolisäröinen rokkisaundi, mutta musta tuntu, että mun täytyi vääntää treblet ihan täbölle, jotta sain sellasta eloa ja kirkkautta siihen saundiin. Tuhnua pörinää...
"These go to eleven.." |
Da Make 20.02.2004 19:43:58 | |
---|
... mutta musta tuntu, että mun täytyi vääntää treblet ihan täbölle, jotta sain sellasta eloa ja kirkkautta siihen saundiin. Minusta Trebleä oli vähennettevä jopa aika reilusti, jotta se ei olisi ollut niin riipivä. Hoh, onpa omituista. Cräx, Change, Ötöm!? |
AoA 20.02.2004 20:17:26 | |
---|
Itsellä on HotRod, tosin Deville 4x10. Todella tyytyväinen olen ollut, kun sitä ääntä tarvitaan ja särökin kelpaa...en tiedä onko more drive kanava tarkoitettu soolo boostiin mutta siihen se ei kelpaa koska nostaa vähän turhankin paljon sitä voluumia.....tuota lievempää säröä tulee lähinnä käytettyä ja loistavasti sopii rock-menoihin yms. -Anssi |
Da Make 20.02.2004 20:20:55 | |
---|
...tuota lievempää säröä tulee lähinnä käytettyä ja loistavasti sopii rock-menoihin yms. Jep. Muistelinkin, että käytin juuri tuota "Drive"-kanavaa, VanHalen särökin siitä muistaakeseni lähti. "Brown Sound" Pidin laitteesta todella paljon, ja voin lämpimästi suositella! Cräx, Change, Ötöm!? |
Cort87 20.02.2004 21:16:07 | |
---|
Kaverilta löytyy kyseinen värkki. Koskaan en ole itse testannut mutta sen voi sanoa että puhdas soundi oli erinomainen, mutta särö kanava ei vakuuttanut. Mielipide juttu tosin. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Kitarasankari 21.02.2004 00:24:01 | |
---|
Minusta Trebleä oli vähennettevä jopa aika reilusti, jotta se ei olisi ollut niin riipivä. Hoh, onpa omituista. itellä on toi vahvistin ja antaa kyllä ulos vähän liiankin kirkkaita soundeja joten treblellä on vähän rajoitettava sitä meininkiä. Kliinit on todella loistavat, mutta säröpuoli on hitusen epäselvä, ei ole oikein sellaista iskevää rouheutta ja muutenkin on vähän turhan suttusen kuuloinen. Toimii kyllä erittäin pienellä säröllä hyvin, mutta kun säröä läittaa enemmän niin homma ei enää toimi. Itse olenkin harkinnut hankkivani siihen kaveriksi jotain marshallin jcm800 nuppia tai komboa särökanavan virkaa hoitamaan.. Märät muusikot haisee ihan perseelle... |
KooAa 21.02.2004 10:36:34 | |
---|
Särökanavan soundi on aika paljon kitarasta ja mikeistä kiinnii. Les Paul Classicillä särisee kyllä vähän liikaakin jos on se "More Drive" kytkin pohjassa säädöt tapissa. Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva |
AoA 21.02.2004 12:01:10 | |
---|
Toimii kyllä erittäin pienellä säröllä hyvin, mutta kun säröä läittaa enemmän niin homma ei enää toimi. näin siis nimenomaan. -Anssi |
Miikathebest 21.02.2004 13:04:54 | |
---|
More drive nappi on hyvä. Minusta se on SURKEA. Muuten vahvistin on erinomainen. |
Pitkavirta 27.02.2004 10:00:43 | |
---|
Potentiaalisena vaihtoehtona ostoslistalla... Oppia ikä kaikki. |
Pluto 27.02.2004 10:05:57 | |
---|
Minen tykkää. Vaikka puhdas kanava onkin ihan ok, ei sitä silti voi verratta Blackface -reissueihin. Jotenkin löysän ja ponnettoman kuuloinen, vaikken olekaan testannut kuin muutaman kerran. Särösoundit olivat aika turhia, mielestäni. Vähän lisää rahaa likoon ja saa jo todella hyvän vahvistimen, tosin jos Hot Rod miellyttää niin siitä vaan, oma mieleipidehän se kaikkein tärkein on. Dillon, you son of a bitch! |
Hannu H. 29.02.2004 13:51:49 | |
---|
Onkos hot rod deluxen ja blues juniorin soundit kuinka samanlaiset? Ku tommosta blues junioria joskus testasin, mutta epäilen vähän että 15w piisaisi... "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |