Keppis 17.03.2004 20:40:49 (muokattu 17.03.2004 20:41:30) | |
---|
Halpis floikkatallastani on yks talla pala kai paskana, kieli on hirveen matalalla(kuvasta näkyy syy). Kitara on Ibanez rg270. Tässä on jonkimmoinen paintilla hätäsesti tehty kuva. http://www.geocities.com/fobiayhtye/tallapalat2.jpg Alempi on siis se epäkunnossa oleva. E: siis toi kuva on sivulta päin "lähikuvana" "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Da Make 17.03.2004 20:47:28 | |
---|
E: siis toi kuva on sivulta päin "lähikuvana" Mulle aukesi vain Geocities lähikuvana... |
kede 17.03.2004 20:58:44 | |
---|
Mulle aukesi vain Geocities lähikuvana... No ku sie et ossaa. Geocities ei tykkää suorasta linkityksestä, joten pittää copypastettaa se urli osoiteriville. That's how geocities works :) |
Da Make 17.03.2004 21:01:39 | |
---|
No ku sie et ossaa. Geocities ei tykkää suorasta linkityksestä, joten pittää copypastettaa se urli osoiteriville. That's how geocities works :) WTF? Ihan huonoja tuollaiset. |
Härski 17.03.2004 22:01:39 | |
---|
No ku sie et ossaa. Geocities ei tykkää suorasta linkityksestä, joten pittää copypastettaa se urli osoiteriville. That's how geocities works :) Eipä toimi sen paremmin kuitenkaan. |
Spiridon 17.03.2004 22:07:23 | |
---|
Eipä toimi sen paremmin kuitenkaan. no ei nyt kun "bandwidth exceeded" Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
Aardfather 18.03.2004 05:38:07 | |
---|
Koskahan ihmiset oppivat, että ei sitä tarvitse hankalasti "copy-pastettaa", vaan klikkaa vaan sitä linkkiä ihan normaalisti ja kun sivu aukeaa jossa on se Geoshitiesin sivu, niin klikkaa vaan hiirellä kursorin sinne osoitekenttään ja painaa enteriä ladatakseen sen uudelleen (koska osoitehan on jo siellä valmiina kun kerran olet sen sivun avannut normaalisti klikkaamalla linkkiä!) jolloin kuva latautuu. Paljon yksinkertaisempaa ja nopeampaa kuin "copy-pastettaa". ;-) Aardfather's lesson #1 off - Aardfather |
Keppis 18.03.2004 15:56:12 | |
---|
Ei vieläkään vastausta varsinaiseen kysymykseen... Hitto, jos joudun siihen jonkun routeippi systeemin änkeen. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |