Aihe: Korg ax1500g
1
Kokki
16.03.2004 22:13:42
Morjes!

Onkos kenellekään sattunu samantapaista tai jopa samaa ongelmaa.

Eräänä kauniina päivänä pistin ´multiefektiprosessoriin` virrat päälle ja huomasin että mitään ääntä ei lähde enään kyseisestä vehkeestä. Kaverin tarkastuksen jälkeen vika löytyi virtapiiristä, jossa signaali katoaa tietyssä kohdassa. Ensimmäinen liike sanoi veloitavansa 50? tarkastuksesta ja peruskorjauksesta mutta jos ilmenee muuta niin hinta nousee.. en tuota perusmaksua kehtaisi maksaa pelkästä tiedosta että pitäisi laittaa lisää rahaa palamaan..

Jos jollain on kokemusta moisen vian korjauksesta, niin olisin kiitollinen tiedosta paljonko se tulee about maksamaan.

Uusi efekti vai vanha korjaukseen?
Kitaravirtuaali
17.03.2004 07:34:04

Onko takuut voimassa?

Itselläni hajosi pedaalin potikasta jotain, ja vaihtaminen kesti 2 kuukautta! Huollon hintakin olisi ilman takuita ollut vain 28e... Oli tuurikas olo.
Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Myykää minulle Washburnin kova keissi!
Kokki
17.03.2004 08:24:07
Takuu on tainnut jo umpeutua... toivottavasti hinta pysyy yhtä halpana minulla myös. Missäs kävit korjauttamas?

Ei kenelläkään olisi tietoa mistäpäin Helsinkiä sais halvinta palvelua?
Kitaravirtuaali
17.03.2004 14:09:53

Vietiin takaisin liikkeseen, josta lähettivät maahantuojalle -> alihankkijalle ->alihankkija teki konkurssin -> vitutus -> pedaali jossain keleen Kiinassa.
piiroinenj
17.03.2004 14:45:14
Oo vaan onnellinen kun mäni paskaks. Eipähän tarvii ihteis tai kenenkään muun kuulla hirveitä "tone"ääniä.

Laita tone perhealbumiin tai pyyhi sillä vaikka persees.
MONO SOUND
Kitaravirtuaali
17.03.2004 16:44:09

Onkos sinulla piiroinen kenties jotain tätä vempelettä vastaan? Ihan hyvä pelihän tämä on, ja huomenna vielä kun saa EQ-pedaalin, niin johan lähtee.
piiroinenj
17.03.2004 17:35:32
Onkos sinulla piiroinen kenties jotain tätä vempelettä vastaan? Ihan hyvä pelihän tämä on, ja huomenna vielä kun saa EQ-pedaalin, niin johan lähtee.

kyllä miulla mittään tuota vastaan on.
JA varmasti lähtee eq-pedaalilla.
MONO SOUND
Kitaravirtuaali
17.03.2004 17:55:03

No hyvä. Sittenhän meitä on kaksi. Hoho.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)