Hate 12.04.2004 11:06:37 | |
---|
Millasta kitaraa uskaltaisitte suositella? ihan akustista olen ajatellut, koska en soittaisi varmaan kuin omaksi ilokseni. budjetti liikkuu jossain 200 e tai alle, koska sehän olisi vain "kakkos-soittimeni" -eli mitä suosittelette? -onko jotain, mitä ei kannata edes harkita? laittakaapa vaikka linkki, niin näkee minkälaisesta on kyse. "Offline, Online, Offline, Online, Offline, Online, Offline, Online, Offline, Online, Offline, Online..."
|
rockitsb 12.04.2004 12:10:22 | |
---|
"Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Lego 12.04.2004 12:16:47 | |
---|
Ja pakollinen kommentti: "Älä osta Harley Bentonia" Ja pakollinen kysymys: "Miksi ei?" No shit, Sherlock? |
Kitaravirtuaali 12.04.2004 12:21:46 | |
---|
Ja pakollinen kommentti, josta ei taaskaan välitetä: "Elekee alottako" Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles!
IMIK #10 |
AdVisory 12.04.2004 12:45:10 | |
---|
itellä on Ibanez PF-20...ja ihan loistavasti on pelannu.. kyseessä siis teräskielinen akustinen... hintaa jotain 150e... voisin jopa suositella :D |
rockitsb 12.04.2004 13:14:55 | |
---|
Ja pakollinen kommentti, josta ei taaskaan välitetä: "Elekee alottako" Miksi ei? Ja pakollinen kysymys: Miksi ei? Koska ne on kuulemma huonoja "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Lego 12.04.2004 13:43:11 | |
---|
Koska ne on kuulemma huonoja Kuulemma? Hoho. Odotin että olis ollut pätevät perustelut miksei mutta ei näköjään. No shit, Sherlock? |
Hate 12.04.2004 14:15:41 (muokattu 12.04.2004 14:15:57) | |
---|
itellä on Ibanez PF-20...ja ihan loistavasti on pelannu.. kyseessä siis teräskielinen akustinen... hintaa jotain 150e... voisin jopa suositella :D ihan asiallisen näkönen... mutta tuleeko siitä millanen suondi, kun siinä on ne metallikielet? (huom! en tiedä paljon mitään kitaroista) "MAKKARAA"
|
Prosessi 12.04.2004 15:53:33 (muokattu 12.04.2004 15:56:17) | |
---|
ihan asiallisen näkönen... mutta tuleeko siitä millanen suondi, kun siinä on ne metallikielet? (huom! en tiedä paljon mitään kitaroista) No siitä tulee "kirkkaampi" ääni. Itse olen testannut teräs- ja nylonkielistä ja täytyy sanoa, että teräskielisestä tykkäsin enemmän. Nehän on tietysti makuasioita. Jos tykkäät kirkkaasta ja vähän sähkökitaraa muistuttavasta äänestä, niin osta teräskielinen. Teräskielistä on kyllä vähän haastavampi soittaa, koska siinä on kapeampi otelauta. Hmm.. |
Joees 12.04.2004 16:00:09 | |
---|
Tämän olen sanonut niin monelle muullekin, mutta katso Landolan kitaroita. Ovat varsin hyviä. En ole aivan varma saako niitä tuohon 200 euroon(luulisin että saa joitain malleja, jos ei niin käytettynä saa ainakin). www.oulunsoitinjatarvike.fi kannattaa katsoa vain ihan suuntaa antavana hinnoille. Ja ainahan voi tinkiä. Groooove is in heart! |
rockitsb 12.04.2004 17:23:52 | |
---|
Kuulemma? Hoho. Odotin että olis ollut pätevät perustelut miksei mutta ei näköjään. Hooh... no kerropas sinä sitten miksi se on niin pirun hyvä kitara. Halpahan se tietysti on ja täytyy tunnustaa, että olen itsekin harkinnut nimenomaan tuollaisen akustisen bentonin ostoa, mutta onpa jäänyt kuitenkin ostamatta. Olen siis todellakin kuullut kauhutarinoita HB-kitaroista lähipiiristäkin ja olen tullut siihen tulokseen että en ala kokeilemaan arpaonneani tässä pelissä. Oletko itse kokeillut tai omistatko jonkun HB-tuotteen? Kerro ihmeessä jos on ollut hyvä soitin, sellaista en ole kuitenkaan hirveäsi kuullut. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Kitaravirtuaali 12.04.2004 17:43:17 (muokattu 12.04.2004 17:44:31) | |
---|
Hei kuulkaas, jo kolmas kommentti oli että elkää aloittako HB:istä jauhamista. Jat tässä sitä taas mennään. Täällä on noin miljuuna muuta topiccia tästä aiheesta. EDIT: Niinjoo, asia unhoittui. Landolalla minäkin soittamaan opin, ihan hyvä vehje ainakin meiltä löytyvä Landola on. Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles!
IMIK #10 |
Lego 12.04.2004 18:05:25 | |
---|
Hooh... ja niin edespäin.. Lue kommenttini ajatuksella uudestaan ja osoita kohta jossa sanoin niiden olevan "niin hyviä soittimia". Ja kun lukee topicin aloittajan käyttötarkoitusta tuolle soittimelle eli kakkossoitin niin Harley Benton on yksi varteenotettava vaihtoehto. Tuollaisesta akustisesta ei ole kokemusta mutta kysyit kokemusta jostain HB:stä niin kokemusta löytyy halvasta HB:n bassosta sekä sähkiksestä jotka ovat molemmat hinta/laatusuhteeltaan vähintäänkin loistavia pelejä. No shit, Sherlock? |
Hate 12.04.2004 18:05:35 | |
---|
Teräskielistä on kyllä vähän haastavampi soittaa, koska siinä on kapeampi otelauta. ...no eipä taida sitten oikeen mulle sopia, joten varmaan sellanen nailon -kielinen on etusijalla. "MAKKARAA"
|
Lord of the strings 12.04.2004 18:07:11 | |
---|
koska sehän olisi vain "kakkos-soittimeni" Tossa saattaa käydä silleen, että rupee tuo kitarointi enemmänkin kiinnostamaan. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
IHKK #14 |
Hate 12.04.2004 18:12:36 | |
---|
Tossa saattaa käydä silleen, että rupee tuo kitarointi enemmänkin kiinnostamaan niinhän siinä voi käydä, mut toivotaan, et ei. Ja saanhan sit ostettuu paremman, jos se alkaa enemmänkin innostamaan. "MAKKARAA"
|