Aihe: Peavey Supreme XL
1
Kakemakeväke
25.02.2004 13:05:11
Löysin Thomannista tämmösen kitaranupin, joka ihme kyllä, samaan aikaan kuulostaa hyvältä, ja sopii juuri ja juuri omaan budjettiini.
Ongelma on tietysti se, etten oo tutustunut kyseiseen vahvarimerkkiin, saatika itse kyseiseen malliin.
Jos siis jommasta kummasta löytyy kokemusta, niin haluaisin tietää niistä.
Rohkaisu on tietysti aina tarpeen.
Rock-musiikki pelasti minut urheilulta.
Volle
25.02.2004 13:24:49
Löysin Thomannista tämmösen kitaranupin, joka ihme kyllä, samaan aikaan kuulostaa hyvältä, ja sopii juuri ja juuri omaan budjettiini.
Ongelma on tietysti se, etten oo tutustunut kyseiseen vahvarimerkkiin, saatika itse kyseiseen malliin.
Jos siis jommasta kummasta löytyy kokemusta, niin haluaisin tietää niistä.
Rohkaisu on tietysti aina tarpeen.

Mistäs sitten tiedät, että se kuulostaa hyvältä, jos et ole sitä kokeillut? Mainoksiin ei välttämättä kannata aina ihan heti uskoa.
Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu.
mrje
16.04.2004 13:55:55
*nosto*

täälta löytyy clippejä: http://www.peavey.com/products/shop … c/1A1B217/fam/TT/tcode/7/surem.cfm#

onko kukaan testannut ja mistä näitä saisi suomesta, vai saako? minun mielestä kuulosti hyvältä.
toxic
16.04.2004 16:03:55
*nosto*

täälta löytyy clippejä: http://www.peavey.com/products/shop … c/1A1B217/fam/TT/tcode/7/surem.cfm#

onko kukaan testannut ja mistä näitä saisi suomesta, vai saako? minun mielestä kuulosti hyvältä.

Arvaa mitä :D

Minä käytän operaa ja siinä on kaikki säädöt päin hirvosta, eli mun on ihan turha yrittää ladata, ku ei tapahdu mitään. Ja explorer on niin sekasi et kestää noin minuutti(tai 2) ennen kuin se menisi tuolle sivulle. Ja silläkään ei toimi. PRKL!!!11!1

Onko toi enemmän rockiin vai iha hevanderiin?
Super-Jari
16.04.2004 16:24:29
Peavey on merkkinä ainakin hyvä. Taitaa olla aika tavallinen trankkunuppi.
Kituva eläin pitää lopettaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)