Aihe: Epiphone
1
AK 88
22.04.2004 11:59:51
kaipaisin tietoa kyseisestä merkistä ja mallista the dot ch
Quu
22.04.2004 12:14:17 (muokattu 22.04.2004 12:14:37)

Vasurit ostakaa multa Yamahan hevikeppi! Torilla hintaan 450e
jamba
22.04.2004 21:10:21 (muokattu 19.11.2004 15:16:05)
Hemmetin hyvä kitara!
Vaahterakaula (Gibsonin 335:ssa mahonkia), otelauta ruusupuuta 22 nauhaa (samoin Gibsonissa, mutta otelaudassa reunalista), Tune-O-Matic talla (Gipsonissa Tune-O-Matic ABR?). se CH on värikoodi -kirsikan punainen.
Jucciz
22.04.2004 21:19:14
Ei 335-keppiä alle 11-setillä kannata soittaa kun ei pääse soundi oikeuksiinsa. Jos Epiphonen joutuisin ottamaan, varmaan mikit siihen vaihtaisin kielten lisäksi, Epin vakiomikit eivät minulta saa kiitosta muutaman yksilön perusteella. Itse olen onnellinen Suomessa käsintehdyn 335:n omistaja. Ei häpeä Gibsonin rinnalla.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Jurza
23.04.2004 09:13:36

Hemmetin hyvä kitara!
Hyvin on myös mulla epiluuri soinut. Tosin on kyllä hitusen ollut ongelmia ton vireen pitämisen kanssa. Satulan urat ovat hivenen liian kapeat 11-setille joten kielet jäävät helposti kovissa venytyksissä ylävireisiksi. Ongelma olisi pienellä säädöllä kyllä helposti korjattavissa. Muuten olen kyllä ollut Dottiin tosi tyytyväinen, suosittelen. Ainoa asia mikä itselläni vaati totuttelua oli gibson-mallinen kaula. Straton ohueen kaulaan tottuneena pidin Epin kaulaa aluksi liian tuhtina. Nyt molemmat mallit sopivat käteen yhtä hyvin.
Tilasin myös omani thomanilta, onneksi tuli hyvä yksilö.
"Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan
jamba
23.04.2004 12:11:22
Itse olen onnellinen Suomessa käsintehdyn 335:n omistaja. Ei häpeä Gibsonin rinnalla.
__
Kertoisitko, kuka sen on tehnyt ja mitä tuli maksamaan? Sehän on tietty saletti, että kun teettää jotain niin saa just sitä mitä haluaa. Jossain vanhassa riffissä oli 335:set "testissä" ja siinä kehuttiin Nuutisen tekemää, hinta tais olla puolet Gipsonista.
Itse olen Dottiin tosi tyytyväinen ja köyhänä tuskin ikinä on varaa ainakaan Gipsoniin...
jamba
23.04.2004 12:14:22
Joo, kämmäsin tossa lainaushommassa, meni joenki noi tekstit väärinpäin. Kysymys oli osoitettu sulle, jolla oli se suomessa tehty kitara.
Mika K
23.04.2004 12:19:37
Epin vakiomikit eivät minulta saa kiitosta muutaman yksilön perusteella.

Kyllä minäkin mikit omaani vaihtaisin jos joutuisin soittamaan vähänkään isommilla volyymeillä. Sen mitä olen kokeillut, niin melkoiset ujeltajat nuo tuntuvat kovaa soitettaessa olevan. Tällä hetkellä soittelen kuitenkin pääasiassa kotona, joten tarvetta mikkien vaihtoon ei ole. Pienellä soitettaessa tuntuvat toimivan ihan hyvin nuo Epin vakiomikit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)