Aihe: HUGHES & KETTNER VORTEX 112 80w
1
Nelikielipiru
05.05.2004 13:02:14

Onkos kellään tietoa moisesta värkistä. Tahtoisin tietää että onko hinta/laatu suhde ok ja mitenkäs kliini & särö kanava onko saundit millaset? Alla linkki.

www.soitin-huttunen.com/kitvah.php
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
JuSu
05.05.2004 13:10:52 (muokattu 05.05.2004 13:11:35)
Onkos kellään tietoa moisesta värkistä. Tahtoisin tietää että onko hinta/laatu suhde ok ja mitenkäs kliini & särö kanava onko saundit millaset? Alla linkki.

www.soitin-huttunen.com/kitvah.php

Tuosta kyseisestä vehkeestä ei ole kokemusta, mutta yleisesti ottaen ne Hughes&Kettnerin vehkeet, mitä olen omistanut ovat olleet varsin laadukkaita ja käyttökelpoisia pelejä.

Tuo Huttusen hinta tosin on naurettava, Thomann myy samaa comboa 355 eurolla + parikymppiä rahtiin. Jos uskallusta riittää, niin noita Kettusen Vortex ja Warp -comboja menee Saksan eBayssa reilulla parilla sadalla jatkuvasti.

Viidellä ja puolella sadalla eurolla olen nähnyt myytävän Vortex -nuppia ja 4x12" kaappia ihan kotomaassa. Käytettyä toki.

JuSu
Ooostakaa ooostakaa, hyvejä kitaroita, Ibanez, Charvel, Falcon... Katso tori.
Nelikielipiru
05.05.2004 13:19:00

Tuosta kyseisestä vehkeestä ei ole kokemusta, mutta yleisesti ottaen ne Hughes&Kettnerin vehkeet, mitä olen omistanut ovat olleet varsin laadukkaita ja käyttökelpoisia pelejä.

Näin oon itekin kuullut mutta en oo koskaan kokeillut kun en hirveesti kitaraan sähköillä soittele.

Tuo Huttusen hinta tosin on naurettava, Thomann myy samaa comboa 355 eurolla + parikymppiä rahtiin. Jos uskallusta riittää, niin noita Kettusen Vortex ja Warp -comboja menee Saksan eBayssa reilulla parilla sadalla jatkuvasti.

Nyt ei ikävä kyllä oo oikein aikaa alkaa arpoo, kun eilen guitaristin laney sano ittensä savun säestämä irti niin kiirus olis jonkin asteinen.

Vai tulisiko jotain vastaavan hintaista/laadukasta kompoo mieleen?
Billsner
05.05.2004 13:28:28
Nyt ei ikävä kyllä oo oikein aikaa alkaa arpoo, kun eilen guitaristin laney sano ittensä savun säestämä irti niin kiirus olis jonkin asteinen.

Musiikkityyli, max budjetti jne... olisi ihan tietää.

Vai tulisiko jotain vastaavan hintaista/laadukasta kompoo mieleen?

Esim. peavey bandit. Tehoa 80W, kaksi erilaista cleani soundia, kolme erilaista säröä. Takana monenlaista liitäntää ja hintaa kyseisellä vehkeellä suomessa on 390€ (www.power-sound.fi).
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
Mase
05.05.2004 13:29:24

Et ole sitten ajatellut, että laneyn sais varmaan vielä korjattua?
Voin silti suositella lämpimästi H&K:ta, mulla on ollut jokusen vuoden käytössä H&K:n triplex ja kovasti sillä rokkia&bluesia soiteltu kotona ja keikoilla ;) Mitään ongelmia ei ole ollut ja soundit on kohdallaan vaikka onkin halpa&trankku...
JuSu
05.05.2004 13:34:05
Musiikkityyli, max budjetti jne... olisi ihan hyvä tietää.

Aivan, helpottaisi asiaa...

Esim. peavey bandit. Tehoa 80W, kaksi erilaista cleani soundia, kolme erilaista säröä. Takana monenlaista liitäntää ja hintaa kyseisellä vehkeellä suomessa on 390€ (www.power-sound.fi).

Torilla oli yksi, hintapyyntönä 280 euroa. Tosin, jos nyt budjettina pidetään tuota about 550 euroa, jonka H&K Huttusella kustantaa, niin sillä saapi jo ihan putkipelejä, esim. torilla oli Marshall JCM2000 DSL401 -putkicombo hintapyyntönä 600 euroa.

Käytettynä kannattaa hakea, saa enemmän vähemmällä.

JuSu
Nelikielipiru
05.05.2004 13:38:08

Käytettynä kannattaa hakea, saa enemmän vähemmällä.

Joo oon itekin samaa mieltä mutta kiireen takia ei oo käteistä niin on pakko käyttää muovia. Tyyli on ehkäpä jotain hiemanprogeilevarock.
Nelikielipiru
05.05.2004 13:39:41

Et ole sitten ajatellut, että laneyn sais varmaan vielä korjattua?
Voin silti suositella lämpimästi H&K:ta, mulla on ollut jokusen vuoden käytössä H&K:n triplex ja kovasti sillä rokkia&bluesia soiteltu kotona ja keikoilla ;) Mitään ongelmia ei ole ollut ja soundit on kohdallaan vaikka onkin halpa&trankku...

Joo kyl laneykin korjataan ja se poistetaan, ei ollu guitaristi oikein tyytyväinen laneyn ääni omituisuuksiin.
JuSu
05.05.2004 13:43:20 (muokattu 05.05.2004 13:44:06)
Joo oon itekin samaa mieltä mutta kiireen takia ei oo käteistä niin on pakko käyttää muovia. Tyyli on ehkäpä jotain hiemanprogeilevarock.

No muovihan on ihan ok, vaikka käytettynä ostaisi. Pyydä lähettämään postiennakolla, Posti kelpuuttaa kyllä kortin.

Kiire enemminkin aiheuttaa sen, että ei ehdi etsiä, ja tulee hätiköityä. Siksi kannattaisi ehkäpä hankkia nyt vaan halvin välttävä vehje, ja sitten alkaa rauhassa etsiä hyvää. Paras tietty olisi, jos voisi vaikka lainata jostain jonkun vahvistimen siksi aikaa, että löytää hyvän.

Mutta jos tuota Kettneriä meinasit, niin tilaa ihmeessä Thomannilta, säästät paljon rahaa, vaikka laittaisit pikana tulemaan. Ja kortti siis käy postissa.

JuSu
Lonesome
05.05.2004 15:24:07
Ja kortti siis käy postissa.

Aidossa postissa kyllä, mutta näissä "asiamies"-posteissa saa olla tarkkana. Esim. Hgin Käpylän Kymppikioski-postissa ei kelpaa kuin pankkikorttina. Ei siis Visa yms.
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
JTS
05.05.2004 15:33:53

Viidellä ja puolella sadalla eurolla olen nähnyt myytävän Vortex -nuppia ja 4x12" kaappia ihan kotomaassa. Käytettyä toki.

JuSu

400 e kaveri maksoi tuosta yhdistemästä käytettynä. Ei paha hinta ollenkaan. Toiminut hyvin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)