Avon 21.05.2004 17:28:57 | |
---|
Lahdessa on kuulemma jonkunlainen osta-myy-vaihda-putiikki missä on joskus on ollut myös kitaroita. Ja edelleen "kuulemma" heillä on myös kotisivut. Enkä näillä tiedoilla ole niitä sivuja löytänut. Kellään mitään tietoa sivuista tai paikasta yleensä? A little less conversation, a little more action. |
JK 21.05.2004 18:22:53 (muokattu 21.05.2004 18:24:05) | |
---|
Lahdessa on kuulemma jonkunlainen osta-myy-vaihda-putiikki missä on joskus on ollut myös kitaroita. Ja edelleen "kuulemma" heillä on myös kotisivut. Enkä näillä tiedoilla ole niitä sivuja löytänut. Kellään mitään tietoa sivuista tai paikasta yleensä? Vilkaise tuolta. http://www.sjoki.uta.fi/~latvis/rhs/ Soitin ja Tarvikevälitys, oisko se? EDIT: Sieltä vasemmasta reunasta löytyy linkki soittimille "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
DeWilde 21.05.2004 18:43:30 (muokattu 21.05.2004 18:44:11) | |
---|
Soitin- ja tarvikevälityshän on ihan legendaarinen, varsinkin sen omistaja. Ainahan siellä on niitä omistajan totokavereita yms. käymässä. Eihän tuo kauppana mikään kummoinen ole, aika kallis. Mieluummin käyn Keskusmusiikissa. http://www.soitinliike.com/Jokainen hetki haavoittaa, viimeinen tappaa. |
outo_O 21.05.2004 22:18:05 | |
---|
Omistaja on kyllä omaa laatua.. Hupaisa ukko, vaikka ei sitä itse tiedä olevansa.. Mut mut, tuolla haisee ainakin kitaroille, ja onhan se jotenki kodikas paikka, ku on niin pieni, eikä mikään euromarketin kokonen pianoilla höystetty musiikki liike teoriakirjoineen hyllyt täynnä.. Eipä tuolla kummosia kitaroita ole hyllyssä, vaikka gibson edustus on? Epiphoneja, ibanezeja, bc richiä ja akustisia.. Onkos siellä mitään uutuuksia, käynyt sielläkään pariin kuukauteen. Pitäs testata sitä epin lentoveetä.. Tällänen vastaus tohon osote kysymykseen.. Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?"
James: "All since we started" |
kojones 21.05.2004 22:49:27 | |
---|
Omistaja on kyllä omaa laatua.. Hupaisa ukko, vaikka ei sitä itse tiedä olevansa.. Omistaja kävi keskusmusiikissa vähän testailemassa skebaa, olin paikalla. A-mollia vaan niin perkeleesti, oisko sekin ollut väärin... Hyvä jätkä, vaihtaa vain mielipidettään kovin useasti. |
Avon 22.05.2004 00:28:05 | |
---|
Onkos siellä noiden yllämainittujen lisäksi jotain muita liikkeitä? Sekä onko sielläpäin käytettyjä vermeitä (lähinnä vahvistimia ja keppejä) noin niinkuin minkäverran liikkeellä? Maanantaina olen tulossa sinnepäin lomarahat kourassa silmät kiiluen... A little less conversation, a little more action. |
ollisal 22.05.2004 12:02:46 | |
---|
Keskusmusiikissa on kivat valikoimat ja sinne ne kunnolliset käytetyt vahvistimet jne yleensä päätyvät. Henkilökuntakin on suurimmalta osin mukavaa ainakin suomalaisten musiikkiliikkeiden yleiseen tasoon verrattuna. Aleksanterinkadun toria vastakkaisella puolella on tämmöinen R-Kioski, siitä kulmalta vähän ylöspäin jonkun kiinteistönvälitysliikkeen ohi niin pitäisi löytyä. Noissa muissa soitinliikkeissä on vähemmän käytettyjä. Vertikaalissa on jotain Arioita ja Salpausselän soittimessa välillä Fernandeseja sekä Ruokangasta, jos kiinnostaa. Vertikaalin myyjäkin on poikkeuksellisen mukava, samaa ei kylläkään voi niinkään sanoa Salpausselän soitinlaisista. Voxiakin on näkynyt. Soitin- ja tarvikevälityksessä on Laneytä enemmän. |
jari 25.05.2004 16:52:38 | |
---|
noh..löytyikö mitää? |
Kign of Tarttila 26.05.2004 00:17:50 | |
---|
Soitin- ja tarvikevälitys... Ah. Sisällä helvetillinen röökinsavu ja kööri äijiä naureskelemassa tosiaankin joillekkin ravijutuille. Ikkunoissa paksut kalterit tms. Ahdasta. Sympaattinen mesta. Juu. |
WeetM 26.05.2004 07:10:11 | |
---|
Oon muuten ostanu tosta puljusta aika paljonkin tavaraa, mm. ekan sähkikseni. Se myyjä on kyllä aika ihme äijä. Aina kun ostaa jotain, niin se alkaa selittämään kädestä pitäen et miten laite toimii sillä omalla erikoisella tyylillään. "eh..kiitos kiitos" Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
alphamale 26.05.2004 09:59:29 | |
---|
Silloin kun asustin vielä Lahessa ihan tuon em. soitin- ja tarvikeliikkeen kulmilla niin jakso aina hymyilyttää ikkunassa olevat wah-pedaalit, kaikki eri nimillä. "wuh wuh" "wau wau" "vaff vaff"... Itse omistajakin oli kyllä melkoinen Tapaus, ei kai ole vaihtunut? |
KoskPaavo 26.05.2004 12:13:10 | |
---|
Kuunnelkaapas sen Soitin-ja jne.... kaverin murretta, kotoisin Kajaanista. Puhuu just kuin ministeri Kääriäinen. Soittaja selviää aina. |
mab_ 26.05.2004 16:11:28 | |
---|
Jaahas, en olekaan ainoa joka on huomannut Soitin- ja tarvikevälityksen hiukan "erikoiseksi" paikaksi.. :) Kerran kävin siellä kitaraa katsomassa, tai siis lähinnä kysymässä mitä löytyy tiettyyn rahasummaan. Väkisin koitti myydä jotain käytettyä samickia tyyliin muuten et lähde pois jos et osta. Pari kaveria tais olla sillonki siellä, tosin eivät keskustelleet hevoskaupoista vaan jostain tuttavastaan joka oli soittanut samanlaisella samickilla. |
Avon 27.05.2004 01:32:59 | |
---|
Do dii, Lahden reissu takana. Saldo: Tuli: Tokai Sg Peavey Classic 30 Meni: Washburn P2 Yamaha JX50B Ibanez Soundtank Tubescreamer eli ihan miellyttävä lopputulos. Ensin myin sille Soitinvälityksen sedälle (tosiaan persoonallisuus) meikäläisen ensimmäisen bassovahvistimen. Rahat kouraan ja Salpausmusiikkiin (vai mikä se nyt olikaan) ja täysin uudenveroinen Classic 460 erkillä. Piruuttani olin ottanut Washburnin ja spedun mukaan päittäin vaihtaminen mielessäni. Kävin keppiä tarjoamassa joka mestassa; tarjoukset vaihtelivat 50-300. Kolmella huntilla siitä sitten luovuin Keskusmusiikkin. (Hiukan haikeasti; hyvä vehje, mutta ei vain yksinkertaisesti ollut se MUN soitin.) Vaihdossa otin Tokain SG:n, perseaukisena ja uuden soittopelin kiilto silmissä piti vielä antaa särö mukaan ettei tarvinnut maksaa mitään väliin. Vielä täytyy mainita että Keskusmusiikin palvelu oli erittäin hyvää. Huumoria ja asiantuntemusta. PS: Jos käytte Keskusmusiikissa niin katsokaapa huviksenne paljon ne kehtaavat nyhtää vaaleanvihreästä Washburnista, se vähän sellaisen "sulaneen" Les Paulin näköinen. A little less conversation, a little more action. |
outo_O 27.05.2004 13:03:22 | |
---|
Do dii, Lahden reissu takana... PS: Jos käytte Keskusmusiikissa niin katsokaapa huviksenne paljon ne kehtaavat nyhtää vaaleanvihreästä Washburnista, se vähän sellaisen "sulaneen" Les Paulin näköinen. Ton voi kyllä kattoa jos liikkeessä tulee käytyä.. Aika hyvin on hyvittänyt käytetystä kitarasta, onko toi washburn kuin arvokas uutena thomann/suomessa. Oli muuten muuttanut joku musaliike tonne vesijärvenkadulle, mut eipä siellä sen kummempaa kivaa ole kuin ennenkään Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?"
James: "All since we started" |
WeetM 27.05.2004 13:57:04 | |
---|
Oli muuten muuttanut joku musaliike tonne vesijärvenkadulle, mut eipä siellä sen kummempaa kivaa ole kuin ennenkään Varmaan Lahden Musiikkitalo. Se paikka on kuulemma aika hanurista. En ole itse siellä koskaan vieraillut mutta yheltä kaverilta, joka ei tienny ostaessaan paljonkaa kitaroista, nyhdettiin 300 euroa max. 200 euron vahvistimesta. Jostain pikkumarsusta siis. En voi ainakaan kuulemani perusteella suositella kyseistä liikettä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Minushuman 27.05.2004 18:23:40 (muokattu 27.05.2004 18:24:51) | |
---|
Jos itse tietää mitä haluaa eikä tarvitse ketään vääntämään rautalankamallia Soitin ja Tarvikevälitys on mukava paikka. Ostin sieltä Voodoo sarjan X-Plorerin (ovh. 1895€). Palvelu on ystävällistä (ehkei ajankohtaista ja viimeisen päälle asiantuntevaa), mutta todella ystävällistä. Koska asun Lahdessa, ostan kutakuinkin kaikki jutzkat Soitin & tarvike välityksestä, ellei muuten niin ainakin sen takia, että asiakaspalvelu on niin ystävällistä. Aina tuntuu siltä, että tietää asiasta enemmän kuin myyjä. Ei ole sitä "I'm the dumb fuckin' byer" fiilistä oli asia kuinka oli. "The joy of violent movement pulls you under..." |
Olli S. 27.05.2004 21:46:08 | |
---|
Varmaan Lahden Musiikkitalo. Se paikka on kuulemma aika hanurista. En ole itse siellä koskaan vieraillut mutta yheltä kaverilta, joka ei tienny ostaessaan paljonkaa kitaroista, nyhdettiin 300 euroa max. 200 euron vahvistimesta. Jostain pikkumarsusta siis. En voi ainakaan kuulemani perusteella suositella kyseistä liikettä. Tietenkin ikävä ostajan kannalta, mutta ei se ole tyhmä joka pyytää... Vaikka en yleisesti jostain asiasta ostaessa ole perillä, niin otan selvää ainakin kaupiteltavasta tuotteesta, ettei ihan älyttömästi kusta silmään. Virheistä kuitenkin onneksi oppii. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
Jiaster 27.05.2004 23:26:21 | |
---|
Koska asun Lahdessa, ostan kutakuinkin kaikki jutzkat Soitin & tarvike välityksestä, ellei muuten niin ainakin sen takia, että asiakaspalvelu on niin ystävällistä. Näin myös minä teen. Soitin ja tarvikevälitys on pikkuinen liike, jossa ystävällinen palvelu sekä tuota persoonallisuutta kaikin puolin. Hinnoissakin on monesti neuvotteluvaraa. -rämpytirämpyti- |