orpopiru 03.04.2004 08:23:38 | |
---|
Is that the stars in the sky,
or is it rain fallin down? |
Jucciz 03.04.2004 08:39:29 | |
---|
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
orpopiru 03.04.2004 09:00:24 | |
---|
Jos on varaa niin Voodoo Lab Sparkledrive: http://peavey.mine.nu/mp3/sparkledrive/ Jucciz, kiitokset näytteistä! Erilaisia raatkaisuja alkaa olla pohdinnan alla useita, toisiin on varaa ja toisiin ei. Mitä Voodoo Lab Sparkledrive kustantaa? Osaatko arvioida noita em. purnukoita ja voodoota, mitä eroja toiminnallisuuksissa? PS. styrkkariasiassa on vielä evaluointi menossa... Is that the stars in the sky,
booster 03.04.2004 10:20:50 | |
---|
Jos blues-soundit on hakusessa, niin suosittelen putkivahvaria, tai ehkä jotakin mallintavaa. |
Fortune 03.04.2004 10:24:18 | |
---|
"Look behind you, a three-necked guitar!" |
Volle 03.04.2004 12:46:20 | |
---|
Mulla on ollut Marshall Blues Breaker II -pedaali. Siinä oli kaksi moodia, clean-boosti ja "tavallinen särkijä". Clean-boosti meni mulla ainakin ihan ruvelle (ja rumasti), mistä kävin kaupassa valittamassa, mutta mitään vikaa ei löytynyt. Boost siis osoittatui toimimattomuutensa vuoksi melko tarpeettomaksi. Tavallinen särkijä eli blues-asento on ihan peruskamaa, josta saa aika heviäkin saundia. En kyllä mielestäni mitään hirveän blueseja saundeja siitä irti saanut, jollei sellaisena pidetä Gary Moore-tyylistä loputonta vinkumista. En oikein ollut pedaaliin tyytyväinen ja vaihdoin sen pois. Tilalle tuli Metal Zone, jossa kyllä riitti säätöjä ja säröä, muttei bluesia sitäkään vähää. Sekin lähti kiertoon. Boss SD-1 voisi olla bluesiin ihan varteenotettava vaihtoehto. Se on blues driveriä pari kymppiä halvempikin. Kannattaa toki testailla molemmat (ja toi Marshallkin, se voi olla sulle SE särkijä), jos mahdollista. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
orpopiru 03.04.2004 13:42:52 | |
---|
Päädyin marsuun. Hinta 65e. DLX on siis siltä osin edullisempi kuin saksalainen Thomann. BB2 toimii mulla hyvin. Nimenomaan boost-asento on maukas. Styrkkarina on nyt HH:n 2x12 100w trankkucombo. Putkikaappi oli hankinnassa, mutta siirtynee nyt toistaiseksi tulevaisuuteen. Is that the stars in the sky,
Miikathebest 30.05.2004 23:26:56 | |
---|
Mitäs olet pitänyt bluesbreakerista? |