Aihe: Marshall jmp-1 preamp juttua
1
Lightning
01.06.2004 22:27:36 (muokattu 02.06.2004 12:26:17)

Ostin tänään halvalla(luulisin) tommosen etusen. Vikoja ei hirveesti ollu paitsi aluks en saanu ääntä millään kuulumaan. Sitte viimein kokeilin etusen input plugia ja siinähän se kosketus häikkä sitte oli. Pikkusen meisseliä vaan kehiin ja kesällä aattelin vaihtaa uudet putket..

Eli millä hinnalla tämmösen sais kaupasta suurimpiirtein ja mitä käyttäjät on tykänny. Aikaisemmin etuasteena mulla on ollu korg toneworks multihärpätin ax1000g ja ainakin siihen verrattuna särösoundi muuttu aikalailla parempaan suuntaan.

Entä mitenkähän tuo etunen toimisi Marsun jmp super bass 100w:sen putkipäätteen kaa?

edit Tarkoitan tietenkin JMP super bass 100 W putkiNUPPI

Puhukaa mulle.
"Life sucks and then you f*cking die you know!" - Ozzy
booster
02.06.2004 08:03:50
Entä mitenkähän tuo etunen toimisi Marsun jmp super bass 100w:sen putkipäätteen kaa?

Jos nyt puhutaan samasta JMP Super Bassista, niin sehän ei ole päätevahvistin, vaan kokonainen nuppi, jossa siis on niin etu- kuin pääteastekin. ;)

Joku muu osaa varmaan suositella niitä päätteitä.
2+2=5, for extremely large values of 2
C3PO
02.06.2004 09:43:04

Eli millä hinnalla tämmösen sais kaupasta suurimpiirtein ja mitä käyttäjät on tykänny. Aikaisemmin etuasteena mulla on ollu korg toneworks multihärpätin ax1000g ja ainakin siihen verrattuna särösoundi muuttu aikalailla parempaan suuntaan.

Puhukaa mulle.

Aika vähän oon niitä kaupoissa nähnyt, käytettynäkään niitä ei tunnu liikkuvan aivan älyttömästi. Ostin itse JMP-1:n käytettynä parisen vuotta sitten ja olen tehnyt sen kanssa about 100 keikkaa. Kestävä se ainakin on. Itse en pitänyt siitä että laitteen sävynsäätömahdollisuudet ovat erittåin rajalliset (Bass,Middle,Trebble,Presence. Kaikkien säätövara -6/+6). Mutta kun laitoin G-Forcen fx looppiin ja pyöritin sieltä vähän eq:ta niin johan alkoi pelittämään. Oikein mainioita ääniä siitä saa lähtemään. Nyt JMP on tosin siirtynyt eläkkeelle kun Triaxis korvasi sen räkissä.

Mulla on päätteenä Marshallin EL34 50/50 pääte, ja hyvin on jytissyt. Kokeile erilaisia päätteitä mahdollisuuksien mukaan. Suosittelen putkipäätettä koska JMP itsessään on aika kalsean kuuloinen, putkipäätteellä siihen saa vähän lämpöä.
Mutta tämäkin on tietysti makuasia.
"Art is making something out of nothing and selling it. - Frank Zappa"
Lightning
02.06.2004 12:25:37 (muokattu 02.06.2004 12:27:50)

Jos nyt puhutaan samasta JMP Super Bassista, niin sehän ei ole päätevahvistin, vaan kokonainen nuppi, jossa siis on niin etu- kuin pääteastekin.

Joo mää tarkotin just sitä JMP super bass nuppia enkä putkipäätettä vaikka niin kirjotinki. Mää vielä korjaan sen tohon. Tätä se on ku tohkeissaan selittää uudesta lelusta. Kiitän vastauksista.

edit: Se G-force on aika hullun kallis mitä oon nähäny. Mutta jos sais senkin samassa hintasuhteessa ku ton jmp:n ki sain ni sitte vois ostaa.
"Life sucks and then you f*cking die you know!" - Ozzy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)