Aihe: Death särö
1
Dreak
09.06.2004 00:32:36
Luin että Death yhtyeen Chuck Shuldiner käytti Marshall valvestate 8100 vahvistinta. Pitääköhän tämä paikkaansa?
itse omistan kyseisen vahvistimen ja mietin miten saisin mahdollisimman samanlaisen särön kun Chuckilla oli Sound of perseverance levyllä. Ehdotuksia?
BlackD
09.06.2004 01:20:50
Luin että Death yhtyeen Chuck Shuldiner käytti Marshall valvestate 8100 vahvistinta. Pitääköhän tämä paikkaansa?
itse omistan kyseisen vahvistimen ja mietin miten saisin mahdollisimman samanlaisen särön kun Chuckilla oli Sound of perseverance levyllä. Ehdotuksia?

Tjaa-a, samanlaista olen minäkin jostain lukenut. Vaan eipä tuota soundia vaan tuon sarjan valvestateista lähde :| Viikonloppuna tuli viimeksi jamiteltua kaverin 8080:lla. Kuuntelinpa hetken tuota levyä ja tulin siihen tulokseen, että pedaalisäröltä kuulostaa.. joku muu saa olla viisaampi.
Aman
09.06.2004 08:51:37 (muokattu 09.06.2004 08:53:00)

Kyllähän tuota Valvestaattista mainostetaan yhtenä Chuckin soundin osana, toinen on tietenkin Dimarzion X2N (meniköhän mallimerkintä oikein...) tallamikrofoni joka vaikuttanee aika paljon. Chuckin marsu tais olla joku 100 Wattinen 8XXX, tarkemmin en muista...

EDIT: Itse omistin aikaan VS65R:n, joka oli tuota uudempaa Valvestate kastia... Muistikuvaa ei ole minkäänlaista, notta minkälaista tavaraa siitä sai irti...
"Raskaana heavyyn!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)