Aihe: Taidan kallistua Yamahan Magic Stompin puoleen vai olisko ..
1
hanipai
08.06.2004 18:59:40
DG Stomp parempi. Myös Digitechin GNX2 on käynyt mielessä. Muuten Fazer musiikissa ne tarjos Magicciä 275e hintaan, joten jääkö muita vaihtoehtoja kuin Thomann 189e?
Ei ne kyllä Fazerilla tienny mitään koko laittesta..hoh hoijakaa.

Hannu
PoLFus
08.06.2004 20:37:28 (muokattu 08.06.2004 21:29:25)

DG stompin ottaisin, ehdottomasti. Jotankin kätännöllisemmän tuntuinen. Saundit ovat mun mielestä olleet paremmat, mitä olen netissä kuunnellut. Tuossa itsessään jo todella hyvä paketti. Ja helppokäyttöinen.

Magicstompilla pitäisi näprätä paljon koneella ja soundit saa vaihdettua periaatteella.jos haluat vaikka delayn, niin delay-patchi ovisi olla 20 näppäyksen päässä :D
~ Seiska-ender ~
hanipai
08.06.2004 20:43:16 (muokattu 08.06.2004 20:44:30)
DG stompin ottaisin, ehdottomasti.

Hiukan perusteluja, jos laittaisit, niin ois kiva.

Edit: Vielä, jos sanoisitte mielipitenne Yamahan FC7 expression pedaalin hyödyllisyydestä esim. Stompin kanssa.
Lennu
09.06.2004 02:22:34

Magic stomp on kieltämättä hankala, jos käyttää miljoonaa soundia per biisi. Mulla on kolme soundia, joita mä pääsäntöisesti käytän, ja niistä kahteen on ohjelmoitu säädettäväksi delay vola ja nopeus. Eli pitää kumartua, jos haluaa lennosta sen delayn. Ja sitä up/down painelusysteemiä ei kestä hermo käyttää.

Ehkäpä nyttemmin kallistuisin dg-stompin puoleen. Magicissa on hyvää tietty soundit ja pieni koko. Se on yksi muppalo, missä on kaikki. Menee mukavasti kitarakeississä.

Toi mun musanäyte on magicilla soitettu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)