Aihe: Tämmösen sitte ostin..
1
Lemmu
04.06.2004 20:12:26
Menin ostamaan peaveyn 112E lisäkaapin hintaan 220 euroo.
Oliko kallis/tyhmä ostos? Kaapin valmistus lopetettiin 1999 ja niitä näkeen tosi harvoin myytävänä. Oli pakko saada se kaveriks tolle classic 30:lle ku se on muuten niin tuhnu.

Kommentteja ja spekulointia kiitos.
Ei oo häpee olla nopee!!(Oliskin)
Kitaravirtuaali
04.06.2004 20:32:08

Omapa on häpeäsi

Ja jälleen asiallisten vastausten aatelia.

Ja alkuperäiselle: Kuinkas se 112-kaappi soundaa? Onko se niinkusta olisi toinen kombo vieressä, vai mitenkä?
Paskaakos tässä.
Lemmu
04.06.2004 20:38:19
Ja alkuperäiselle: Kuinkas se 112-kaappi soundaa? Onko se niinkusta olisi toinen kombo vieressä, vai mitenkä?

classic 30 on takaa avoin ja 112E suljettu 1x12. Tukevoittaa ääntä ihan mukavasti. En viitti kerrostalossa kauheesti luukuttaa mut treeneissä varmaan näkee sit kunnolla onko siitä mihinkään. Lähinnä ajattelin, että oliko hinta kovin suolainen 1x12 lisäkaapille. Se on kyllä aika vankkaa tekoa..
Ei oo häpee olla nopee!!(Oliskin)
Kitaravirtuaali
04.06.2004 20:48:35

classic 30 on takaa avoin ja 112E suljettu 1x12. Tukevoittaa ääntä ihan mukavasti. En viitti kerrostalossa kauheesti luukuttaa mut treeneissä varmaan näkee sit kunnolla onko siitä mihinkään. Lähinnä ajattelin, että oliko hinta kovin suolainen 1x12 lisäkaapille. Se on kyllä aika vankkaa tekoa..

Varmaan kyllä tulee ääneen mukavasti ulottuvuutta lisää. Jotenkin tuo hinta kyllä kalskahtaa korvaani aika kovalta. 212-kaapin voisin noihin rahoihin kuvitella, mutta vailla parempaa tietoa vaikenen.
Paskaakos tässä.
P-Nut
07.06.2004 19:20:47

Joo soolovirtuoosi voisi mennä kotiinsa istumaan peukalonsa päälle virtuoimaan jos ei parempia vastauksia keksi.

Lemmu : Onneksi olkoon ostoksesta. Kyseistä vekotinta en itse ole kokeillut, mutta toivottavasti on hyvä :) Kuulemaan mukaan ihan jees vempaimia.
Kyllä se siitä kun vähän potkii
JuSu
08.06.2004 08:54:44
Oliko kallis/tyhmä ostos?

Kallis? No olihan se ehkä sieltä kalliimmasta päästä, muistan itse ostaneeni kaksi Marshallin 1912 -kaappia yhteishintaan 200 euroa, tosin se olikin aika edullinen kauppa. Mutta kuten sanoit, noita Peaveyn pikkukaappeja ei paljoa näe, ja jos sellaisen haluaa, niin se on ostettava kun sattuu kohdalle. Tällä kertaa se maksoi 220 ja sillä siisti.

Tyhmä? Ei toki. Takaa avoin combo saa kummasti lisää potkua ja ryhtiä sointiinsa.

En minä pohtisi tätä sen kummemmin, hanaa kaakkoon ja rokki soimaan!

JuSu
superfly
08.06.2004 09:49:14
Jos jollain on tuo sama kaappi myynnissä, niin mulle saa yrittää myydä sitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)