Aihe: Kokemuksia Musamaailman verkkokaupasta? 1 2 | |
---|---|
![]() 03.06.2004 16:10:18 | |
On kait joku joskus tilannu tuolta..? Tuleeko nuo paketit ihan ajallaan ja ehjänä perille? Olettaisin,että tavarat on hyvin pakattu,mutta toisaalta pelottaa,että jos tilaan esim.kitaran,niin se tulee monessa osassa pikaliiman kera. | |
![]() 03.06.2004 17:42:32 | |
Ite en ainakaan ole sitä käyttänyt, tosin ei mulla matkaakaan sinne ole kuin jotain 15min. Ite ainakin ostin kitaran liikkeestä, ja suosittelen kyllä sitä sullekkin, jollei nyt ole ihan pakko tilata. Pääsee vielä ite testaamaan, jossei se nyt miellytäkkään. Siellä tosin ei välttämättä ole sitä mallia mitä etsit, kannattaa siis kysellä, ja vaikka pyytää että tilaavat, jos ei ole. "Ehkä se tajuaa että sä vaan... No, olit vaan vähän lammas :P"- Ystäväni Aino | |
![]() 03.06.2004 21:43:13 | |
taannoin kun olin kitaraa ostamassa niin soitin edellisellä viikolla musamaailmaan ja kysyin tiettyä kitaraa tietyllä värillä. ei ollut rivissä mutta heti oltiin valmiina tilaamaan se liikkeeseen seuraavaksi viikoksi kun olin ilmoittanut tulevani ostoksille silloin. Ja siellä se sitten odotti säädettynä ja muutenkin täysin valmiina, enkä edes loppujen lopuksi ostanut sitä vaan valitsin paremmin käteen sopivan kitaran. näin ohimennen tuli vaan mieleen... "Sehän on ko kirpun nainti; milli pieleen ni se on silmässä." | |
![]() 03.06.2004 22:00:06 | |
Ite en ainakaan ole sitä käyttänyt, tosin ei mulla matkaakaan sinne ole kuin jotain 15min. Ite ainakin ostin kitaran liikkeestä, ja suosittelen kyllä sitä sullekkin, jollei nyt ole ihan pakko tilata. Pääsee vielä ite testaamaan, jossei se nyt miellytäkkään. Siellä tosin ei välttämättä ole sitä mallia mitä etsit, kannattaa siis kysellä, ja vaikka pyytää että tilaavat, jos ei ole. Lappeenrannasta kun on Helsinkiin autolla/junalla sellanen kahden ja puolen tunnin matka ja kyytiä on vaikea saada (koska junasta en ryhdy maksamaan),niin sen takia kyselin tästä verkkokaupasta. | |
![]() 04.06.2004 09:46:07 | |
Jos olet verkkokaupasta jotain löytänyt minkä haluat, soita ja kysele myyjältä lisää. Ja kysy tuotteen viimeinen,tingitty hinta. Veikkaan, että jos hinta verkkokaupassa on esim 1200 euroa, saat puhelimella tingittyä sen hintaan 1000 euroa. Tai 12 euron kama 10 eurolla. Tingi ! | |
![]() 04.06.2004 10:02:18 | |
En ole tilannut kuin Duncanin mikin, se tuli nopeasti. | |
![]() 04.06.2004 10:13:21 | |
Toivottavasti verkkokauppa toimii, palvelun taso kun lafkassa on muuten todella ala-arvoista. Itse en käy tuolla enää ikinä. Saman ilosanoman olen välittänyt ystäville ja tutuillekin. Kusetus kannattaa. Kyllähän se rupeaa vetämään ikenistä kun yritetään kusettaa. Muualta saa kumminkin rehtiä ja hyvää palvelua paremmin hinnoin. Musamaalilmalla taitaa olla varaa vittuilla ja karkoittaa asiakkaat. Boikotin alkamisen jälkeen minullakin on uponnut tonni tolkulla euroja jonnekin muualle. Lick my lovepump! | |
![]() 04.06.2004 10:26:24 | |
Toivottavasti verkkokauppa toimii, palvelun taso kun lafkassa on muuten todella ala-arvoista. Itse en käy tuolla enää ikinä. Saman ilosanoman olen välittänyt ystäville ja tutuillekin. Kusetus kannattaa. Tässä välissä pakko mainostaa/kehua custom-soundsia. Rekisteröidyin sivuille. Tilasin tavaran ja maksoin sen (Jensenin 12" kaiutin). Samantien tuli tilausvahvistus sähköpostitse ja hetkeä myöhemmin tuli toinen sähköposti jossa sanottiin että he huomenna katsovat onko tavara varastossa. Tämä tapahtui klo 21.00 aikaan..? Seuraavana päivänä sitten soittivat ja sanoivat että: "Tuotetta ei ole varastossa, mitä tehdään? Käykö samanlainen, mutta pienitehoisempi?" Myyjä kyseli mihin se tulee jne... Suositteli sitten odottamaan hetken niin he tilaavat sen minkä olin alunperin tilannut/maksanut. Aikoivat heti lähettää sähköpostia kun elementti on siellä. Noin homman pitäisi toimia. Cursed Ibanez 7-string of molestation. | |
![]() 04.06.2004 10:32:45 | |
Billsner: Noin homman pitäisi toimia. Jep, tuo kuulostaa sitlä että tuolla homma on hyvällä mallilla. Tuollaista tukee mielellään. Lick my lovepump! | |
![]() 04.06.2004 11:16:26 | |
En verkkokauppaa käyttänyt vaan keskustelin ensin maililla liikkeen kanssa ja tilasin mailin kautta myös. Hyvin toimi. Sitten vielä kotiin soittivat, että nyt on paketti lähtenyt ja sopivasti hintakin oli alentunut 96.69e:stä 88.50e:hen. Tilauksen kohteena oli siis 2kpl Duncanin mikkejä. Tuli ihan ok ajassa ja ehjänä. http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 420e/En tingi. | |
![]() 04.06.2004 19:09:57 | |
Toivottavasti verkkokauppa toimii, palvelun taso kun lafkassa on muuten todella ala-arvoista. Itse en käy tuolla enää ikinä. Saman ilosanoman olen välittänyt ystäville ja tutuillekin. Kusetus kannattaa. Kyllähän se rupeaa vetämään ikenistä kun yritetään kusettaa. Muualta saa kumminkin rehtiä ja hyvää palvelua paremmin hinnoin. Musamaalilmalla taitaa olla varaa vittuilla ja karkoittaa asiakkaat. Boikotin alkamisen jälkeen minullakin on uponnut tonni tolkulla euroja jonnekin muualle. Onko sulla jotakin konkreettista esittää tästä kusetuksesta, vai perustuuko tämä johonkin hevosmiesten tietotoimistosta tulleeseen huhuun? Mä olen aina saanut hyvää ja asiallista palvelua Musamaailmassa ja aion kantaa sinne rahaa jatkossakin ;-) | |
![]() 04.06.2004 22:11:57 | |
Onko sulla jotakin konkreettista esittää tästä kusetuksesta, vai perustuuko tämä johonkin hevosmiesten tietotoimistosta tulleeseen huhuun? Mä olen aina saanut hyvää ja asiallista palvelua Musamaailmassa ja aion kantaa sinne rahaa jatkossakin ;-) Varmaan sellaista kauppaa (musa tai muuta) ei olekaan, jonka joku asiakas ei joskus olisi pettynyt. Jokainenhan tietysti valitsee käyttämäsi kaupan omien kokemustensa perusteella eikä kuulopuheiden, eikö vaan? Jos sinä olet tyytyväinen Musamaailmaan, käytät sitä jatkossakin. Jos tuo kusetetuksi tullut kaveri ja esimerkiksi minä emme pidä Musamaailmassa saamastamme kohtelusta, ostamme tavaraa muualta. Niin yksinkertaista se, näistä asioista väitteleminen olisi varsin turhaa. | |
![]() 05.06.2004 08:43:56 | |
Faktaa esiin. Mistä kusetuksesta on kyse? Kaikki varmaan haluaa tietää, pelkkä väittämä ei riitä. Palvelun laatu varmaan vaihtelee myyjäkohtaisesti, mutta kyllä Musamaailmassa palvelu ja osaaminen on aina ollut kaupungin parhaimmasta päästä verrattuna muihin soitinliikkeisiin. Meillä kaikilla on varmaan omat mieltymykset kauppojen suhteen, eli tämä on pitkälti makuasia. Mä en itse mene Levytukkuun asioimaan, koska en pidä myyjien palveluasenteesta, enkä heidän vajaasta asiantuntemuksesta koskien heidän myymiään tuotteita. Ei tämä ole niin vakava asia, että siitä pitäisi vetää herneet nenään ;-) Makuasioita sanoi koira, kun pallejaan nuoli... | |
![]() 06.06.2004 20:29:59 | |
Ei tämä ole niin vakava asia, että siitä pitäisi vetää herneet nenään ;-) Juu, ei minun nenässäni ainakaan herneitä ole. Niitä olisi niin pirun vaikea saada poiskin sieltä ;-) | |
![]() 06.06.2004 21:25:43 (muokattu 06.06.2004 21:26:15) | |
Juuri tilasin KH - 202. Tulee vasta heinäkuun puolella koska sitä ei ole varastossakaan joten joutuivat tehtaasta tilaa lisää eriä. Kyseinen kitara on myös mennyt Myyjän mukaan "kuumille kiville". Joten saa nyt nähdä millon tulee. EDIT: en tiedä miten tämä liitty tilaamiseen, anteeksi häiriöstä. Oh Fuck.. | |
![]() 08.06.2004 23:55:12 | |
Vilpertti: Faktaa esiin. Mistä kusetuksesta on kyse? Kaikki varmaan haluaa tietää, pelkkä väittämä ei riitä. Faktaa?:-) Eikai tallaisesta voi mitaan faktaa sanoa. Olen ko. jutun kertonut taallakin ainakin 3 kertaa, enaa en jaksa sen yksitysikohtaisemmin selittaa, mutta kyse oli korjaus-operaatiosta, jonka lopputulos oli se etta kaikki tehtiin juuri painvastoin kuin oli sovittu. Eli loppusumma olisi ollut tahtitieteellinen. Nyt puhutaan siis _vanhasta_ paskasta romusta josta halusin kuntoarvion ja pyysin soittamaan kunhan saavat sen selville. Lopulta tuli soitto etta homma on hoidossa, kama on noudettavissa ja lasku on tahtitieteellinen. = kaikki oli uusittu. Pahin oli edessa kun idari ei suostunut myontamaan mokaansa vaan jouduin tappelemaan homman kanssa pitkaan. Ei nain. Pointti on siina etta joko myyja oli kusipaa, umpikuuro tai taysi idiootti, koska nimenomaan pyysin arviota, arvasin etta korjaus tulisi maksamaan enemman kuin kannattaa maksaa. Pointti on se etta sovittuihin juttuihin pitaa voida luottaa. Tuo homma meni ihan overiksi. Ei kiitos enaa. ___ ___ ___ p.s pahoittelen pilkkujen puuttumista aan ja oon paalta. Ja muutenkin sekavaa kielta. Portugalista kauhessa kannissa on aika hassu vastata tahan aikaan. Lick my lovepump! | |
![]() 09.06.2004 00:29:37 | |
Faktaa esiin. Mistä kusetuksesta on kyse? Kaikki varmaan haluaa tietää, pelkkä väittämä ei riitä. Mikä muuten on oma suhteesi MusaMaailmaan kun tunnut sitä joka käänteessä buffaavan? ;-) Talk Less Play More | |
![]() 09.06.2004 08:31:57 | |
Mikä muuten on oma suhteesi MusaMaailmaan kun tunnut sitä joka käänteessä buffaavan? ;-) Tyytyväinen asiakas ;-) | |
![]() 09.06.2004 14:35:05 | |
Musamaailmasta ei tosissaan ole mitään kovin hyvää sanottavaa, vaikka molemmat kitarani olen heiltä ostanutkin. Ai miksikö? No, Alvarezia ja Tokaita ei helposti Stadista uutena löydä. Eli ihan hyvää kamaahan he kyllä myyvät. Mutta joo, meidän rumpalia on esimerkiksi juoksutettu siellä kerran kuuden viikon ajan, vaikka tämän eräänkin korjauksen piti olla valmis kahdessa viikossa. Luonnollisestikaan ei sitten lainakamoja keikalle saanut, vaikka korjauksen alusta tuolloin jo viisi viikkoa olikin. Toinen juttu on sitten heidän hinnoittelunsa. Suurimmassa osassa tuotteita karvan verran yläkanttiin, joissain enemmänkin. Hyvä juttu oli kun eräälle frendille vähän ylimielisesti totesivat, että: "Kuuleppas nyt, tällaista tuotetta et mistään saa halvemmalla". No, kaveri sitten käveli DLX:ään ja osti tuon n.200e tuotteen 35e halvemmalla. Mitä sitten tinkimiseen tulee, niin kun ostin Tokain+hihnan+piuhan+kielet aikanaan loppusumman ollessa jotain 1200e, niin tinkaamisen jälkeen hinta putos ruhtinaalisesti kielisetin verran, eli jotain 9e. Että semmoista. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. | |
![]() 09.06.2004 18:31:28 | |
Onhan musamaailmalla tavallaan monopoli maahantuomiinsa tuotteisiin kuten esp- ja tokaikitaroihin. Myyvätkö muut jälleenmyyjät sitten maahantuojan putiikkia halvemmalla? Esim saako tokai-kitaroita muualtapäin suomea halvemmalla? "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)