Aihe: H&K Warp 7 ja Vortex
1
Sunburst
08.02.2004 15:50:59
Onkos kellään kokemuksia noista vahvistimista? Ovatko hintansa väärtejä?
askomiko
08.02.2004 15:54:50
Warp on ihan asiallinen. Vortexia en ole testinyt, mielikuvaltaan huonompi. :) Semmoinen Valvestaten kilpailija.
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
PuNkKi
08.02.2004 15:55:10
Onkos kellään kokemuksia noista vahvistimista? Ovatko hintansa väärtejä?

Mä testasin tuossa pari päivää sitten Warp7.
ja ei kyllä ainakaan mun korvaa miellyttänyt.
tosin mun korvaa nyt ei näytä enään muu
miellyttävän kun putkikoneet.. mutta silti
en oikeen tiedä mikä siinä mätti mutta en ainakaan
ihan mieleistä raskas rock/hevi soundia sieltä saanut.
vähä kun valvestatet mutta ei kyllä sinnepäinkään.

riippuu tietty minkälaiseen musiikkiin haet vahvisinta?
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Sunburst
08.02.2004 16:02:20
Metalliinhan se tulisi.
Heissi
09.06.2004 22:45:35
Nostan tämän ylös kun en viitsinyt uutta topikkia aloittaa.

Eli lähteekö tuosta Warp 7:stä "oikeat" säröt vai jotkut tissiposkisäröt? Kun tuota joissain paikoissa mainostetaan "nu-metal-vahvistimena" ja muualla taas kehutaan sen soveltuvuutta alavireiseen mättöön. Juuri tuota alavireistä mättöä olisi tarkoitus soittaa ja käytettyyn Warppiin olisi ehkä juuri ja juuri varaa, eli mitään 5150:aa tms. ei pysty ostamaan.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Da Make
09.06.2004 22:55:54
Nostan tämän ylös kun en viitsinyt uutta topikkia aloittaa.

Eli lähteekö tuosta Warp 7:stä "oikeat" säröt vai jotkut tissiposkisäröt? Kun tuota joissain paikoissa mainostetaan "nu-metal-vahvistimena" ja muualla taas kehutaan sen soveltuvuutta alavireiseen mättöön. Juuri tuota alavireistä mättöä olisi tarkoitus soittaa ja käytettyyn Warppiin olisi ehkä juuri ja juuri varaa, eli mitään 5150:aa tms. ei pysty ostamaan.

Semmoinen Metalzone sirinä tuo särö oli... Ei mitään ryhäkkyyttä tai sellaista tiettyä reagoivuutta. Kokeilin sitä Squierin Stagemaster sarjan 7-kielisellä joka oli dropped-b vireessä.
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! EI OSTETA EQ PEDAALIA! ÄLÄ TARJOA!
Billsner
09.06.2004 23:06:43
Semmoinen Metalzone sirinä tuo särö oli...

Ei minun mielestä. Minä sain siitä ulos sellaisen "paksun" särön (ns. nu-metal särö) kun sitä kaupassa testailin (halfstackiä kokeilin siis). Puhdasta puolta en kokeillut.

Kokeilin sitä Squierin Stagemaster sarjan 7-kielisellä joka oli dropped-b vireessä.

Itse kokeilin sitä Jackson dx7:lla, joka oletettavasti oli h-vireessä.
Cursed Ibanez 7-string of molestation.
Da Make
09.06.2004 23:09:32
Tietysti täytyy miettiä mihin verrataan... Itse vertasin tuohon omaan super munakkaaseen JCM-800 yhdistelmä perävaunuun...
Kyllähän tuo hintaisekseen on vallan hyvä.
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! EI OSTETA EQ PEDAALIA! ÄLÄ TARJOA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)