Aihe: Fenix Gtrs
1
Boogierooster
11.06.2004 19:12:54
Onkos noi kaikki fenix lespat hyvälaatuisia (hintaansa nähden) vai onko laatu vaihdellut suuresti vuosien varrella. Olis tollanen skeba näkyvillä.. Siihen pitäs varmaan sd:t vaihtaa mutta onko muuta? Virittimet? Johot? Potikat?
Jäsen X
11.06.2004 19:16:08
Onkos noi kaikki fenix lespat hyvälaatuisia (hintaansa nähden) vai onko laatu vaihdellut suuresti vuosien varrella. Olis tollanen skeba näkyvillä.. Siihen pitäs varmaan sd:t vaihtaa mutta onko muuta? Virittimet? Johot? Potikat?

Hmm.. joku täällä on suorastaan ihailtavalla innolla hehkuttanut kys. keppiä... en muista kuka mutta eiköhän kohta ratkaisu löydy.
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Swan
11.06.2004 19:17:38
LaXulla on varmasti jotain sanottavaa Fenixistä.
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge
Boogierooster
11.06.2004 19:19:20
joo oon lukenu noi viestit mut ei selvinny vastauksia kysymyksiin, oikeastaan nousi vain kysymyksiä vastauksiin.
PIM
11.06.2004 19:46:57
Mulla on ollut neljä Fenix LP:tä (tähän mennessä) ja voisin sanoa että mitä vanhempi sen parempi. Viimeisin mikä mulle tarttui haavin viime kesänä oli uusi pulttikaulainen LP, joka ei todellakaan ollut vanhempien liimakaulasten tasoa. Jos havitelemasi yksilö on vanhempaa liimakaulaista satoa niin en näe mitää syytä miksei sitä kannattais noukkia pois kuleksimasta, ellei hintapyyntö ole aivan mahdoton.
Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä.
LaXu
11.06.2004 20:07:10
Lukaisepa arvosteluni tuolta Artikkelit-osiosta. Hyväksi kepukaksi tuo on osoittautunut, niin soitettavuudeltaan kuin soundiltaankin..plussaa tulee vielä übernätistä loimuvaahterakannesta. Rautaosat ovat Gotohin tavaraa ja ovat kestäneet kulutusta hyvin, vain pikkasen alkanut kultaus tallan ja tailpiecen reunoista kulua. Virittimet toimivat myöskin niin kuin pitää. Sen sijaan satula oli ainakin minun yksilössäni vähän viilauksen tarpeessa..G-kielen intonaatio kärsi, kun satula oli liian korkea kyseisen kielen kohdalla. Vaan niinhän se tuppaa olemaan monissa muissakin kitaroissa. Painoa on esim. Tokain Love Rockeihin verrattuna selkeästi enemmän, oma Fenixini painaa n. 4,5 kiloa, joten hyvä hihna on paikallaan.

Hinta-laatusuhteeltaan aika lyömättömiä LP-kopioita.
Boogierooster
11.06.2004 20:47:34
no ei hinta kova oo, tai no, mikä on kova hinta tollasesta. On liimakaulanen, mutta voikose silti olla uudempaa mallia? Sd mikit vai? JB ja Jazz?
ollisal
12.06.2004 14:06:59
Kerros nyt paljon se hintapyyntö sitten oli.
ollisal
12.06.2004 14:09:58
Jaanii. Tommonen ja Välvestäte yhteensä 600. Sais ostaa pois, eikö, kyllä tuon VS:n jonnekin tunkee.
Boogierooster
12.06.2004 14:34:10
niin mäkin veikkaan, ehkä siit vahvarist jonku 250-300 sais.
Mulla on kyl hienompi avatar, harmi ettei litistämättömänä saanu, ootko varma et no on p-90:set?? (off-topic???)
ollisal
12.06.2004 18:51:19
No ainakin siltä näyttävät, tai siis P90 kopioilta. Voi olla kyllä feikkikuoretkin hutkastu päälle joihinkin muihin, mutta sittenhän sen näkee. Et saa noin paljoa tosta 8080 VS:stä. Laita Keskusmusiikkiin myyntitiliin se jos johonkin.

Pööh, ei tommonen pullapoika sovi tänne, tosin parempi ehkä kuin peavey rage / tanglewood super 6 ...
Boogierooster
12.06.2004 19:10:55
No kyl säkin varmaan joitain tyyppejä tiedät jotka haluu "ison", "hyväsäröisen" ja halvan vahvistimen missä lukee Marshall.
Blinding signs flap, Flicker, flicker, flicker blam. Pow, pow. Stairway scare Dan dare who's there? Pink Floyd: Astronomy Domine
ollisal
12.06.2004 21:28:55
Jaaniin. Kyllähän tommosia ... eikun hei. Mähän voisin rakennella OIKEAN vahvistimen tuommoisen koteloon, niin saisi jotain statustakin ja ei enää tarvitsisi osata edes soittaa.
Boogierooster
12.06.2004 22:12:42 (muokattu 13.06.2004 11:02:03)
niin vai kasataanko mun peavey noihin kuoriin? SIt siinä ois footswich kolmelle kanavallekin! Ja contour nappi!

Sitä paitsi, osaanko mä jo soittaa???
Blinding signs flap, Flicker, flicker, flicker blam. Pow, pow. Stairway scare Dan dare who's there? Pink Floyd: Astronomy Domine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)