Niskamies 16.06.2004 15:00:04 | |
---|
Elikkä minkälainen kitara on? Plussia ja miinuksia? Uudempia Re-issueita kannattaa varmaankin välttää? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Antti1 16.06.2004 15:28:17 | |
---|
Elikkä minkälainen kitara on? Plussia ja miinuksia? Uudempia Re-issueita kannattaa varmaankin välttää? Tuo on oikea unelmapeli. Se floikaton versio siis. Aah... Odotas, että Fortune pääsee tänne taas kuolaamaan. GAS GAS GAS. En muuten noita uusia ole koittanut, mutta ei ne nyt varmaan ihan paskoja ole, kun ovat suunnilleen samoilla spekseillä tehtyjä. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Niskamies 16.06.2004 16:26:38 | |
---|
Tuo on oikea unelmapeli. Se floikaton versio siis. Aah... Odotas, että Fortune pääsee tänne taas kuolaamaan. GAS GAS GAS. En muuten noita uusia ole koittanut, mutta ei ne nyt varmaan ihan paskoja ole, kun ovat suunnilleen samoilla spekseillä tehtyjä. Floikallista ajattelin mä, floikkakitaran haluan seuraavaksi. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Antti1 16.06.2004 16:34:32 | |
---|
Floikallista ajattelin mä, floikkakitaran haluan seuraavaksi. Täytyypä tuumata, jotten ole koskaan niitä floikkakeppejä jaksanut pahemmin testailla. Kerran yhden kaulaa koitin kädessä ja soinnun otin, mutten enempää koittanut, kun ei floikkakitarat enää himota. Ei kai niissä mitään suurempaa eroa muihin ole. Ei se floikka oikeasti vaikuta nyt niin paljoa edes sustainiin, että se muuten hyvin soivasta kepistä huonon tekisi. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Fortune 16.06.2004 17:31:10 | |
---|
Floikallinen tai floikaton, San Dimas on superstratojen kuningas, ei siitä mihinkään pääse. Vieläkin korpeaa, kun en kaapannut kerran Kitarapajalta 900 eurolla moista. Uudet ovat ihan yhtä hyviä pikakoplailun perusteella, mutta hinnat ovat taivaissa, noita vanhempia saa alle tonnin kepeästi, jos sattuu löytämään. Kokeilemissani on ollut satiinilakkaus kaulassa (kiva), hyvät mikit, toimiva vibrasysteemi (Floyd Rose tai Wilkinson) ja soitettavuudeltaan ovat todella päteviä, eivät mitään litteäleveä -lastenkitaroita vaan ihan stratomaisempaan suuntaan (=soitettavampaan) meneviä kaulaprofiililtaan. Osta vain sellaisia muutama, niin voit myydä minulle syksyllä halvalla semmoisen. |
Niskamies 16.06.2004 18:16:50 | |
---|
Floikallinen tai floikaton, San Dimas on superstratojen kuningas, ei siitä mihinkään pääse. Vieläkin korpeaa, kun en kaapannut kerran Kitarapajalta 900 eurolla moista. Uudet ovat ihan yhtä hyviä pikakoplailun perusteella, mutta hinnat ovat taivaissa, noita vanhempia saa alle tonnin kepeästi, jos sattuu löytämään. Kokeilemissani on ollut satiinilakkaus kaulassa (kiva), hyvät mikit, toimiva vibrasysteemi (Floyd Rose tai Wilkinson) ja soitettavuudeltaan ovat todella päteviä, eivät mitään litteäleveä -lastenkitaroita vaan ihan stratomaisempaan suuntaan (=soitettavampaan) meneviä kaulaprofiililtaan. Osta vain sellaisia muutama, niin voit myydä minulle syksyllä halvalla semmoisen. Jenkeistä metästän, varmaan ebay:stä. Tällanen unelma löyty: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … =33044&item=3730434289&rd=1 Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Fortune 16.06.2004 19:16:21 | |
---|
|
Niskamies 16.06.2004 19:34:56 | |
---|
Millanenko toi kaulan liitos on, ja miten Dimarzion mikit mitkä siinä on pelaa? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Fortune 16.06.2004 19:35:54 | |
---|
Millanenko toi kaulan liitos on, ja miten Dimarzion mikit mitkä siinä on pelaa? Pulttiliitos, ei liian möhkö. Ääntä kuuluu. |
Antti1 16.06.2004 19:40:34 | |
---|
Jos meinasit muuten juuri tuota kyseistä yksilöä, niin otappa huomioon, ettei myyjä lähetä muualle kuin Yhdysvaltoihin. Eli menet joko hakemaan sen sieltä, tai olet ilman ja hommaat muualta. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Niskamies 16.06.2004 19:41:23 | |
---|
Jos meinasit muuten juuri tuota kyseistä yksilöä, niin otappa huomioon, ettei myyjä lähetä muualle kuin Yhdysvaltoihin. Eli menet joko hakemaan sen sieltä, tai olet ilman ja hommaat muualta. Emmä tota yksilöä, kun tää on vasta suunniteluasteella. Ja jenkkeihin mä sen kitaran oon muutenkin menossa hakemaan. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
svilo 17.06.2004 08:44:56 | |
---|
Erittäin, erittäin mukava superstrato, vaikka floydilla olikin, mun oli ri malli: www.vilo.net/charvel.htm muistaakseni myin 800? - tone is everything - |