Aihe: Marshall Valvestate 8040/8080 & kuulokkeet
1
Angus
10.06.2004 10:44:49

Vanhoista viesteistä yritin etsiä jo ratkaisua ongelmaani, mutta ei löytynyt joten aloitanpa nyt uuden threadin.

Eli, ymmärtääseni Valvestate 8040 tai 8080 vahvistimissa ei ole mitään paikkaa kuulokeliitännälle. Olisi tarkoitus jompikumpi hankkia, mutta ongelmana on se että pitäisi kyllä olla mahdollista myös liittää kuulokkeet. Miettisin, onkohan mitenkään mahdollista ns. "teettää" tuommoiseen vahvariin jotain kuulokeliitäntää?

Saattaa ehkä olla tyhmä kysymys, mutta pakkohan sitä on kysyä kun ei itse tiedä..
Let there be rock!
Antti1
10.06.2004 17:34:41 (muokattu 10.06.2004 17:36:03)
Linjalähdöstä kaiutinsimun kautta kuulokevahvistimeen ja siitä kuulokkeisiin. Kaiutinsimun virkaa ajaa vaikka se Behringerin DI. Taitaa vaan hintaa tulla lähemmäs 100€, vaikka mahdollisimman halvalla yrittäisi päästä.

EDIT: Olikos siis tarkoitus, että combo hiljenee samalla? Tuo minun ehdottama tapa ei moista tee. En jaksa nyt pähkäillä. Onnistuisikohan, jos pitäisi masterin nollilla ja kääntäisi gainia tarpeeksi ja kuulokevahvistimesta paljon volaa?
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
joonasvalve
17.06.2004 16:33:21
Kannattaa varnaan laittaa se satanen johonkin toiseen, parempaan vahvariin jossa on kuulokeliitäntä. Nuo valvestatet kun ei todellakaan edes erityisen hyviä ole. tommosen 8040sen joskus omistin.

Mutta tämä oli vain yksi mielipide :I
elementti
18.06.2004 23:51:23
Tuommoinen 8080 minulla joskus oli. Luurit kiinni Line Outtiin ja kaiuttimen piuha(t?) irti. Siis mikäli vehje on takaa avonainen. Sitten vaan on tarkkana että pistää oikein päin takaisin.
"Holy Jesus, what are these goddamn animals?!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)