Aihe: Alvarez Regent
1
Tanu
25.04.2004 15:55:25
Onkos kellään kokemuksia Alvarezin Regent-sarjan akustisista? Lähinnä tuota RD 20:n 12-kielistä versiota olen harkinnut, ja soittotuntuma siihen on hyvä, mutta huokeus hieman epäilyttää. Joten jakakaahan kokemuksianne.
Seitkytäluku oli elämäni parasta aikaa.
Tanu
27.04.2004 17:03:14
Nostetaan kirjoitus vähän keskeisemmälle paikalle ja samalla muokataan kysymystä. Eli onko Alvarezeista ylipäänsä mihinkään? Regent on siis ilmeisesti tämä Alvarezin halpismallisto.
Kone
27.04.2004 23:44:12
Eli onko Alvarezeista ylipäänsä mihinkään?

Ei.

Mulla on alvarezin sähkökitara ja tuo on kyllä nii susi vehje että polttopuuksi joutais. Akustisista ei ole mitään tietoa mutta noihin sähkiksiin ei ainakaan kannata mennä koskemaan.
En suosittele antabusta kenellekään. Sen kanssa tulee ryypätessä ihan kammottava olo. -Matti Nykänen-
Jubi
28.04.2004 15:06:35
Nonnist, sähkökitaroista en sano mitään, mutta nuo Alvarezin akustiset on tunnetusti melko laadukkaita vehkeitä hintaluokassaan. Mulla on ollu joku R-sarjan malli jo muutamia vuosia ja halpiskitaraks (joku 200e) oikein maukas.
Tanu
29.04.2004 18:55:20 (muokattu 29.04.2004 18:55:49)
Nonnist, sähkökitaroista en sano mitään, mutta nuo Alvarezin akustiset on tunnetusti melko laadukkaita vehkeitä hintaluokassaan. Mulla on ollu joku R-sarjan malli jo muutamia vuosia ja halpiskitaraks (joku 200e) oikein maukas.

Heh, minä en edes tiennyt, että Alvarez valmistaa sähkiksiäkin..

Tuo RD20-12 irtoaa noin kahdella ja puolella sadalla. Osaatko sanoa mitään tuon oman akustisesi kaulasta? Nykyisen akustiseni kaula lähti vääntymään pilalle jo ensimmäisen kielenvaihdon jälkeen. En haluaisi ongelman toistuvan, vaikka kitara suht huokea onkin.
narmo
17.06.2004 16:26:51
oletko kenties hankkinut tuon alvarezin 12-kielisen?
minuakin kiinnostaisi.
jos sulla on soittimesta lisätietoa, olisi mukava lukea.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)