C thul 14.07.2003 21:58:30 | |
---|
Ja tämmöstä että saako kyseisellä säröpedaalilla messeviä Black Metal säröjä? |
Lauri666 14.07.2003 22:01:09 | |
---|
Ja tämmöstä että saako kyseisellä säröpedaalilla messeviä Black Metal säröjä? Saa... Omistan ko. pedaalin. Muutamia eri soundi vaihtoehtojakin... ~Late~ I... feel the cold steel on my forehead. Like... binding pleasure of being dead. |
Sleepless 14.07.2003 23:17:20 | |
---|
Ja tämmöstä että saako kyseisellä säröpedaalilla messeviä Black Metal säröjä? Kyllä saa bm säröt. Ko. pedaalilla saa melko jyrkkää "tirinä" säröä ja myös vähän pehmeämpää kun siinä on se jyrkkyyden säädin. Lisää plussaa pedaalille on Void nappula jolla voi estää kiertämistä ja vähentää ärsyttävää suhinaa. Voisin oikeastaan kirjottaa tästä pedaalista laitearvion joskus kun on jo puolitoista vuotta tullu tällä soitettua. Ainut miinus tälle pedaalille on huono kytkin joka oireili alkuun, mutta korjautui sitten itsestään. Outoa... eikö? Ilmeisesti uudemmissa kytkinviat on jo korjattu. Ostetaan Jacksonin talla --> jt500/jt580 double locking tremolo. Tarjoa myös Schallerin floikkia. |
juici 16.07.2003 23:54:23 (muokattu 16.07.2003 23:54:53) | |
---|
Sleepless, paas menee vaan. Edit: Siis laitearvio. The Feedbacks rocks/crunches! |
Kirkkohame 15.06.2004 10:15:22 | |
---|
Kyllä saa bm säröt. Ko. pedaalilla saa melko jyrkkää "tirinä" säröä ja myös vähän pehmeämpää kun siinä on se jyrkkyyden säädin. Lisää plussaa pedaalille on Void nappula jolla voi estää kiertämistä ja vähentää ärsyttävää suhinaa. Voisin oikeastaan kirjottaa tästä pedaalista laitearvion joskus kun on jo puolitoista vuotta tullu tällä soitettua. Ainut miinus tälle pedaalille on huono kytkin joka oireili alkuun, mutta korjautui sitten itsestään. Outoa... eikö? Ilmeisesti uudemmissa kytkinviat on jo korjattu. eipä ole näkynnä, tai sitten olen sokea..Mutta tee ihmeessä tuommoinen, koska ite olen harkitsemassa ko. pedaalin ostoa ja kiinnostais aika paljon. |
Sleepless 15.06.2004 10:43:18 (muokattu 15.06.2004 10:46:15) | |
---|
eipä ole näkynnä, tai sitten olen sokea..Mutta tee ihmeessä tuommoinen, koska ite olen harkitsemassa ko. pedaalin ostoa ja kiinnostais aika paljon. Juu, en minä ole semmosta toimennu kirjottamaan. Kyllä tuo on hyvä pedaali. Voisin oikeastaan sanoa, että vähintään yhtä hyvä kuin Metal Zone, mutta siinä ei ole kunnollista EQ:ta. Tosin MZ:sta on aika vaikea saada hyvää saundia, kun sen eq on niin pirun herkkä. Sm-7:stä saa hyvää soundia helposti ja plussaa sille tosiaankin on se void nappula, joka Vaimentaa kaikki särö kohinat pois... Uutenahan tämän saa alta 90euron. Ei mene rahat hukkaan, jos heviä/metallia soitat. Toteat sen varmaan itsekin pienen testauksen jälkeen. Kannattaa lukea tämä topic: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=15&t=63528&o=0&co=0 Hiljaa hyvä tulee. |
Strutsi 16.06.2004 20:08:40 | |
---|
Totesin sen just tänään hyväks kun kävin kuopiossa testaamassa. Hyvä särö ja sitten tosiaan kun siinä on se loistava suhinanesto-nappula. "I've gone where the hand of man has never set foot." |
alKOaine 16.06.2004 20:33:18 | |
---|
Totesin sen just tänään hyväks kun kävin kuopiossa testaamassa. Hyvä särö ja sitten tosiaan kun siinä on se loistava suhinanesto-nappula. Missä? En jaksa itse käydä ottamassa selvää, sataakin ym.. It ain't me, I'm no fortunate one.. |
Sleepless 16.06.2004 20:50:44 | |
---|
Missä? En jaksa itse käydä ottamassa selvää, sataakin ym.. Musiikkiliike Flangerissa niitä on. Sieltä ostin muuten itsekin tuon pedaalin. Asiallinen kauppa kaikinpuolin.. myyjät on mukavia ja huokeat hinnat löytyy aina "taikalaskimesta". Hiljaa hyvä tulee. |
alKOaine 16.06.2004 21:07:00 | |
---|
Musiikkiliike Flangerissa niitä on. Sieltä ostin muuten itsekin tuon pedaalin. Asiallinen kauppa kaikinpuolin.. myyjät on mukavia ja huokeat hinnat löytyy aina "taikalaskimesta". Kiitos, pitänee käydä ostamassa yksi. It ain't me, I'm no fortunate one.. |