Niskamies 19.06.2004 14:25:44 | |
---|
Oon nyt ihastunut noihin S-sarjan keppeihin kun paria olen testannut. Saundi, ulkonäkö ja tatsi ovat kohdallaan, mutta millanen toi ZR-floikka on? Laatufloikka, vai voiko verrata vaikka Lo Trs:ään? Ainakin pikaisen testin perusteella tatsi oli hyvä ja vire piti, mutta entäpä viiden vuoden päästä? Ja jos se joskus menee rikki, niin meneekö heittämällä tilallem vaikka original floikka tai joku Iban laatufloikka? Ja onko korea ja japaniversioissa sama floikka, kun kaikissa vaan luki ZR-trem? Jotain saittia missä kerrottaisiin em. floikasta? Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Ze Kink 19.06.2004 14:55:34 (muokattu 19.06.2004 15:02:29) | |
---|
"Lay down the boogie and play that funky music 'til you die!" |
Jormaz 19.06.2004 19:20:57 | |
---|
Vaikuttaa hyvältä vaikken olekaan testannut. Luulisi ettei kuulalaakerit joudu kovin pahalle rasitukselle joten kestäisi hyvin ajan hammasta. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Rasvaton 19.06.2004 21:48:19 | |
---|
Miulla on kohta Gsa60 ja hyvin seksikäs soitin, ja soikin huipusti |
Niskamies 19.06.2004 22:33:48 | |
---|
Miulla on kohta Gsa60 ja hyvin seksikäs soitin, ja soikin huipusti Miten tää liittyy mitenkään mihinkään? Haluisko joku vielä kerrata Iban floikkien, paremmuuden, eli pistää seuraavat floikat jonkinsortin järjestykseen. -Egde -Edge Pro -Edge Pro 2 -Lo-Pro Edge -Lo-TRS -Lo-TRS 2 -ZR Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Da Make 19.06.2004 22:41:48 (muokattu 19.06.2004 22:42:53) | |
---|
Haluisko joku vielä kerrata Iban floikkien, paremmuuden, eli pistää seuraavat floikat jonkinsortin järjestykseen. -Egde -Edge Pro -Edge Pro 2 -Lo-Pro Edge -Lo-TRS -Lo-TRS 2 -ZR -Edge Pro 2 :kohtalainen, hinta/laatu on hyvä. -Lo-TRS :Kuraa -Lo-TRS 2 :Vielä enemän kuraa... Unohdetaan nämä ja sitten ei muuta tartekkaan. ZR (Zero Point) on todella näpsäkkä talla. Sellaisen ottaisin, mutta perinteinen Edge on kyllä myös mieleen. |
Velli 20.06.2004 04:08:42 | |
---|
Miten tää liittyy mitenkään mihinkään? Haluisko joku vielä kerrata Iban floikkien, paremmuuden, eli pistää seuraavat floikat jonkinsortin järjestykseen. -Egde -Edge Pro -Edge Pro 2 -Lo-Pro Edge -Lo-TRS -Lo-TRS 2 -ZR Huonoimmasta parhaimpaan: Lo-Trs II Lo-Trs Edge Pro II Edge Pro Edge, Lo-Pro Edge Edge Pro on sen vuoksi tuolla huonojen tallojen listalla, että siinä ei ole lukittavat ankkurit. Jos ne vaihtaa vanhoihin ankkureihin, niin silloin toiminta vastaa kuulemma Edge:ä ja Lo-Pro Edge:ä. ZR:a en laita minnekään kun siitä ei ole kokemuksia. On kuin kotiin palaisi kun kunnon vitutus iskee. |
Sleepless 20.06.2004 13:44:36 (muokattu 20.06.2004 13:48:48) | |
---|
Edge Pro on sen vuoksi tuolla huonojen tallojen listalla, että siinä ei ole lukittavat ankkurit. Jos ne vaihtaa vanhoihin ankkureihin, niin silloin toiminta vastaa kuulemma Edge:ä ja Lo-Pro Edge:ä. ZR:a en laita minnekään kun siitä ei ole kokemuksia. Kysyin yhdessä toisessa topicissa jo tästä, mutta kukaan ei vastannut eli millainen operaatio tuo ankkureiden vaihto on? Paljonko maksaa? Olen ostamassa Ibanez rg1550 kitaraa, joka tuntuu omaan käteen varsin hyvältä. Hinnaltaan tuo olisi juuri sopiva (720e kovanlaukun kanssa) ja laadultaan se oli mielestäni parempi kuin yksikään muu hevikeppi tuossa hintaluokassa. Käytettyäkin olen katsellut, mutta noita uudempia rg:tä ei paljoa näy liikkuvan.. uudempaa olen metsästänyt lähinnä sen paremman kaulaliitoksen vuoksi. Missähän vm. se muuten muuttuu paremmaksi? Hiljaa hyvä tulee. |
Velli 20.06.2004 20:38:33 | |
---|
Missähän vm. se muuten muuttuu paremmaksi? Olikohan joskus -92. Varmaksi en uskalla sanoa. On kuin kotiin palaisi kun kunnon vitutus iskee. |