Aihe: Marshall 8100 valvestate, mielipiteitä kiitos!
1
spp
17.03.2003 08:40:12

Olen ostamaisillani otsikossa mainitun nupin. Jakakaa immeiset kokemuksia ko. vahvarista. Lähinnä kiinnostaa säröosasto: soveltuuko oivallisesti hevin ajoon? Kaikki mielipiteet ja tarinat valvestateen liittyen ovat erinomaisen tervetulleita. Kiitos!
Fortune
17.03.2003 09:12:00
Noh, nuo 8100, 8080, 8040 jne. ovat niitä ainoita kitaran vahvistamiseen soveltuvia Valvestateja IMHO :)

Hevisäröä niistä kyllä saa ja kunnolla, semmoista chunkkachunkka-säröä, puhtaat ovat vähän mitäänsanomattomat. Semmoinen perustrankku, ei huono sellaiseksi muttei mikään putkivahvistin (vaikka siellä onkin mallin vuoksi se yksi 12ax7 hehkumassa).

Myöhemmät Valvestatet ovatkin sitten aika hirveitä, jos saa sanoa.
Antti1
17.03.2003 12:04:45
Noh, nuo 8100, 8080, 8040 jne. ovat niitä ainoita kitaran vahvistamiseen soveltuvia Valvestateja IMHO :)

Tuo on kyllä jo lähes faktaa.. Tosin ne avt:t on pikkuisen paremman kuuloisia kuin ne toisen sarjan valvestatet. Ne tokat on ihan hirveän kuuloisia. Niinkuin AFIL sanoi niin heviä noista irtoaa ja runsaasti mutta puhtaat ovat jotenkin oudot. Puhtaasta ikäänkuin puuttuu se jokin. Ei ne huonoja ole. Osta pois jos halvalla saat, etkä putkipeliä halua. Mua ei ainakaa harmita että mulla on 8280.
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
Dumb
17.03.2003 15:58:18 (muokattu 17.03.2003 15:59:16)

Juuri yksi päivä soittelin pitkästä aikaa tuolla omalla Valvestate 8100:llani enkä edelleenkään saanut siitä irti mitenkään erityisen hyvää soundia. Oli ilo palata POD Pron ja kunnon soundien pariin.

Pelkkänä päätteenä POD Prolle kokeilin tuota nuppia myöskin ja ihan hyvin tuntui toimivan. Mökää lähti ainakin reilusti. Jonkin verran kirkkaampi soundiltaan kuin MosValveni, mutta jos olisin jaksanut PODin soundeja hieman ruuvata, olisi tuosta yhdistelmästä saanut varmaan oikein hyvääkin soundia ilmoille. Pitäisi vaan huollattaa tuo nuppi kun melkein kaikki potikat rahisee ja muutenkin pieni yleiskatsaus nupin sisään voisi olla ihan hyvä. Alan kyllä kuljettamaan tuota varmaan keikoilla mukana, lähinnä varapäätteen ominaisuudessa.

LISÄYS: Niin, piti vielä sanomani, että kunhan saan jossain vaiheessa ostettua esim. BOSS GE-7 EQ:n niin sekin saattaisi hieman auttaa tuon vahvistimen oman soundin kanssa.
Deranged
21.03.2003 10:47:45
Olen ostamaisillani otsikossa mainitun nupin. Jakakaa immeiset kokemuksia ko. vahvarista.

Älä helvetissä tuota osta, parempi vaihtoehto mielestäni on
MG100 DFX (vai mikäseoli) thomannilla jotain 485e..
Rankempi saundi ja digitaaliset efektit päälle..

Mutta itse ostaisin Laneyn GH100TI:n jos pitäis nuppi hommata hevin soittoon.. thomannilla 800e
Taikka Peaveyltä XXL nupin (XXL sai Guitar Playerissa tai Worldissa hyvät arvostelut). Jos rahaa olisi enempi niin ostaisin Peavey 5150:n (ultimate hevinuppi)
spp
21.03.2003 12:57:21

Älä helvetissä tuota osta,

Heh, ostin jo! Ja tyytyväinen olen (vielä, n. 5 tunnin ruuvamisen ja soittelun jälkeen). Löytyy juuri sellainen napakka ja selkeä särösoundi mitä kaipailinkin.

Kiitän kaikkia teitä jotka olette mielipiteitänne jakaneet, tehkää niin jatkossakin: mukavahan näitä on lueskella.
Superbeast89
20.06.2004 13:00:24
Lähteekö tarpeelsi mökää bändikäyttöön tosta nupista?
Heviä soitetaan kovaa ja korkealta.
Miikathebest
20.06.2004 14:18:28

Lähteekö tarpeelsi mökää bändikäyttöön tosta nupista?

Joo lähtee.
Uskallan sanoa näin 8080 comboa testattuani. Siitä ainakin lähti tarpeelsi.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It - Miika's Vision
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)