Aihe: Ibanez Studio vm. 80
1
sterbo
29.06.2004 17:01:55
Kävin tänään paikallisessa musiikkikaupassa ja silmiini iski tuo kaunotar, testin jälkeen hinkuni ostaa tämä keppi kasvoi vain enemmän. Olisin todella kiitollinen jos joku henkilö voisi selvittää minulle hieman tämänmallisesta kitarasta (keskimääräinen hinta yms.) sillä itse en ole Ibanezeihin ennen koskenut. Kaupan hintalapussa oli numerosarja 175e, itsestäni ei vaikuttanut pahalta.

Hieman speksejä kepistä:

sarjanumero B804149 , kitara on valmistettu Japanissa.
Doublecut, liimakaula, Di Marzion humpparit, en ole varma, mutta jonkunlainen tune-o-matic talla. Väritys kahden värin sunburst. Kepin iän huomioon ottaen siinä on melko paljon erilaisia naarmuja ja lommoja.

Kiitos jo etukäteen.
(_|_)
p130
29.06.2004 17:26:31

Kohtuuhintaiselta vaikuttaa lähtöhinta jos vain kunnossa on. Naarmut luo vaan katu-uskottavuutta.

Tinkaise vähän ja vie pois!
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
fox
29.06.2004 21:45:55

Kävin tänään paikallisessa musiikkikaupassa ja silmiini iski tuo kaunotar, testin jälkeen hinkuni ostaa tämä keppi kasvoi vain enemmän. Olisin todella kiitollinen jos joku henkilö voisi selvittää minulle hieman tämänmallisesta kitarasta (keskimääräinen hinta yms.) sillä itse en ole Ibanezeihin ennen koskenut. Kaupan hintalapussa oli numerosarja 175e, itsestäni ei vaikuttanut pahalta.

Hieman speksejä kepistä:

sarjanumero B804149 , kitara on valmistettu Japanissa.
Doublecut, liimakaula, Di Marzion humpparit, en ole varma, mutta jonkunlainen tune-o-matic talla. Väritys kahden värin sunburst. Kepin iän huomioon ottaen siinä on melko paljon erilaisia naarmuja ja lommoja.
Kiitos jo etukäteen.

Menet heti www.ibanezcollectors.com osokkeeseen, siellä keskusteluun, sitte "keyword search" ja ST50. Tuo kyseinen keppi suurella todennäköisyydellä on Studio ST50, vola, tone eikä muuta, kaks avokelaista V-2 humbukkeria, kermanväriset kelat.
Kyseinen vehjes on valmistettu helmikuussa 1980, Gibraltar-bridge kromattuna, QuickChange-kieltenpidin. Hyvät VelveTune - virikoneet, liimakaula vaahteraa 3 palasta, mahonkirunko. Peruskeppi jos mikä. Hyvähkö. Ja tosi halpa, normihinta tuommoselle olis ehkä siinä 220-250 kunnosta riippuen.. Osta pois, et kadu. 24 nauhaakin vielä..
2N3904
30.06.2004 09:23:43
Osta, osta, osta. Tuohon hintaan nähden kyseessä on todellinen laatukitara. Varsinkin suosittelen tätä kitaraa kaikille isokätisille (sopii se pienikätisillekin, kuten minulle). Skaala on (muistaakseni) 25.5" ja tähän kun ynnätään tuo double cut ja 24 nauhaa, tuloksena on kitara, jonka kaula on koko matkalta erittäin hyvin käytettävissä. Missään muussa kokeilemassani kitarassa ei ole ollut yhtä hyvää ja esteetöntä pääsyä ylänauhoille. Toki suurin osa kitaroista on minulta vielä kokeilematta, mutta kuitenkin :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)