Hei.. ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää onko laudalla muita "kahjoja" liikenteessä, eli henkilöitä jotka ovat antaneet skitoillensa (tai muille soittimille) jotain nimiä. Esim BB King nimesi skittansa Lucilleksi, eli jotain vastaavia. Miulla tuo Charvel 4 alias Sparky on saanut nimensä sen värityksen perusteella (firecrackle) =) T-Bone |
Hei.. ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää onko laudalla muita "kahjoja" liikenteessä, eli henkilöitä jotka ovat antaneet skitoillensa (tai muille soittimille) jotain nimiä. Juh, mun keppien nimet ovat (syntymäjärjestyksessä, esikoinen ensin): Esteri, herra Kastemato, Alvaro Rodrigues, Sadan vuoden yksinäisyys ja Visvasyylä. Ihan mielleyhtymien perusteella olen kitarat nimennyt... Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. Aasialaisten kitaroiden originaalimikejä ostan myös (Tokai yms.) |
Hei.. ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää onko laudalla muita "kahjoja" liikenteessä, eli henkilöitä jotka ovat antaneet skitoillensa (tai muille soittimille) jotain nimiä. Ei väkisin, niin että olis pitänyt erikseen miettiä, mutta mulla on ollut pari kitaraa joilla oli nimet ihan luonnostaan. (Horst ja Helmut, joista Helmut oli sunburst Les Paul '59-malli, Horstista en muista kuin nimen.) Toisaalta, mulla on ollut varmaan kolme-neljäkymmentä kitaraa, joilla ei ole ollut nimiä. |