Aihe: Ibanez GAX 70
1
Ose
28.06.2004 10:21:44
Mitä kokemuksia skitasta. Jos joku on vaihtanut alkuperäiset mikit toisiin niin millaisiin. Kiitollisena ottaisin vastaan tietoa.
McNulty
28.06.2004 10:30:38
Mitä kokemuksia skitasta. Jos joku on vaihtanut alkuperäiset mikit toisiin niin millaisiin. Kiitollisena ottaisin vastaan tietoa.

musakaupassa testasin yhtä ja sellainen perushalpishan tuo skitta on. En tosin testannut vahvarin kanssa vaan ihan muuten vain tuntumaa ja akustista sointia. Ei se nyt mikään huippu ollut... kaulaa olisi saanut itse viimeistellä (hioa nauhojen päät ja vähän nauhojen pintojakin), mutta kyllähän tuollaisella soittoharrastuksensa aloittaa. Eli aloittelijalle hyvä skitta... edistyneemmälle jo hieman low-class.
T-Bone
ZipPro
29.06.2004 00:04:52 (muokattu 29.06.2004 00:05:30)
Joo olen omistanut kyseisen kepin. Aivan liian kaulapainoinen kitara. Meni hermot kun kitara lysähti aina vaaka-asentoon kun päästi vasemman käden irti kaulasta, mutta muuten ihan ok kitara, vaikka aloittelija kitaraksi on tarkoitettukin. Niin ja G kieli meni ainakin minulla vähän turhan helposti epävireeseen.
biisi lähtee kitarariffillä, basso ja rummut normaalisti...
tommiot
29.06.2004 11:41:20
Joo olen omistanut kyseisen kepin. Aivan liian kaulapainoinen kitara. Meni hermot kun kitara lysähti aina vaaka-asentoon kun päästi vasemman käden irti kaulasta, mutta muuten ihan ok kitara, vaikka aloittelija kitaraksi on tarkoitettukin. Niin ja G kieli meni ainakin minulla vähän turhan helposti epävireeseen.

Kyllä siihen kaulapainoisuuteenkin tottuu, jos muuten hyvä kitara on.
Ose
29.06.2004 13:49:03
Kiitti kokemuksista. Ilmeisesti on niin, ettei kannata vaihtaa mikkejä kitaran halpuuden takia. Meinaan mikkien maksavan melkein saman kuin kitara itse. Kommentia!
McNulty
29.06.2004 13:51:06 (muokattu 29.06.2004 13:51:40)
Kiitti kokemuksista. Ilmeisesti on niin, ettei kannata vaihtaa mikkejä kitaran halpuuden takia. Meinaan mikkien maksavan melkein saman kuin kitara itse. Kommentia!

No juu ei... jos miettii 200e kitaraan esim. 89€/kpl maksavia mikkejä niin vähän turhaahan se on... mielummin ostaa sit sillä rahalla esim Mexico Fenkun jossa on jo vakiona hieman paremmat mikit.

PS. Puun soinnista/laadusta puhumattakaan.
T-Bone
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)